Süütelukk
Süütelukk
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2860
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Ilmselt on siis 05 originaallukul teistmoodi otsad, kui 01 omal (kuigi ei tahaks uskuda - ilmselt paneb skeem pada). Luku ehitus on küll teine. Võrdlen teiste skeemidega ka. 011 skeemi järgi siis.
Roosa ja pruun juhe on plussid. Need peavad õige koha peal olema (30 ja 30/1). Punane juhe on kõigil klemmi 50. Must kõigil klemmi INT.
Sinistega erinevus sees. Kõigil teistel helesinine/mustaga klemmi 15. See lihtsalt helesinine proovi siis klemmi 15/1
Proovi nii ära ja kui ei sobi siis ei oska küll enam aidata. Mis jama siis on????
Edit: tänu sellele urgitsemisele sain teada et 07 on süüte vahel relee (vähemalt skeemi peal). Päriselus pole see kunagi riket andnud et pole vaja olnud vaadata. Veel leidsin kunagi ammu 07 skeemi pealt piduriklotside kulumise kontrollambi anduri juhtmed. Auto peal ka need olemas aga klotse pole selliseid näinud.
Siit küsimus . Kas keegi on näinud Lada esipiduriklotse juhtmetega?
Roosa ja pruun juhe on plussid. Need peavad õige koha peal olema (30 ja 30/1). Punane juhe on kõigil klemmi 50. Must kõigil klemmi INT.
Sinistega erinevus sees. Kõigil teistel helesinine/mustaga klemmi 15. See lihtsalt helesinine proovi siis klemmi 15/1
Proovi nii ära ja kui ei sobi siis ei oska küll enam aidata. Mis jama siis on????
Edit: tänu sellele urgitsemisele sain teada et 07 on süüte vahel relee (vähemalt skeemi peal). Päriselus pole see kunagi riket andnud et pole vaja olnud vaadata. Veel leidsin kunagi ammu 07 skeemi pealt piduriklotside kulumise kontrollambi anduri juhtmed. Auto peal ka need olemas aga klotse pole selliseid näinud.
Siit küsimus . Kas keegi on näinud Lada esipiduriklotse juhtmetega?
C
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2860
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
See ei saagi ju töötada. Tuleb välja et 05 ikka teine süütelüliti.
Tavalisel lülitil 15/1 klemmi polegi. Kuidas sa selle otsa sinna külge ikka said. Helesinise pead siis panema klemmi INT. Aga kui sul on tagaklaasisoendus siis see võib sisse jääda kui süüde väljas (all asendis). Nii et seda pead jälgima.
Tavalisel lülitil 15/1 klemmi polegi. Kuidas sa selle otsa sinna külge ikka said. Helesinise pead siis panema klemmi INT. Aga kui sul on tagaklaasisoendus siis see võib sisse jääda kui süüde väljas (all asendis). Nii et seda pead jälgima.
C
Leidsin siit siis huvitava teema. Mul on selline probleem, et kui süüte välja keeran siis jäävad puhur ja tagaklaasi soojendus sisse. Ja veel peale süüteluku vahetust pasun enam kööstööd minuga ei teinud. Aga mul tekkis küsimus ka selline, et vana süütelukk (ungari päritolu) oli seitsme kontaktiga taga, uus aga (vene päritolu) 6 kontaktiga. Võibolla viga minul selles, aga omaarust sai nagu järge aetud, et kuhu siis see üleliigne juhe liigub aga vastet ei olegi jookseb aku juure ja seal lõpeb. Äkki teab keegi selle juhtme tähendust ka?
-
rrene07
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 271
- Liitunud: 07 Jaan 2005 11:35
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Vaz 2107, Niva 2121, Jaapani masuudipress...Pajero...
Algselt postitas: Gofer
Kuna siin süütelukust juba juttu on tulnud siis lisan enda mure.
Nimelt on asi nii, et keeran võtit süüde läheb sisse armatuuril aku tuli ja muidu põlema, aga autot käivitada tahan, ei võta starterit järgi. Mul seal eelmise omaniku poolt armatuuri all küll muidu nupp mida vajutades läheb käima, aga tahaks ikka süütelukku ka korda saada. Kas asi võib olla juhtmetes? On kellegil sarnaseid juhtumeid olnud, kui ja siis milles oli viga?
sa pead sellest sala nupust tooma juhtmed süütelukku ja asi hakkab töötama nagu ta vene ajalgi töötas:lol:lol:lol:lol Ju see mingi vargavastane kodukootud seadeldis.