1. leht 1-st

kere tugevdamine

Postitatud: 28 Okt 2003 10:00
Postitas jeejee
kuidas saaks siksi kere tugevdada? missuguseid kohti peaks silmas pidama? igasugused näpunäited teretulnud

Postitatud: 28 Okt 2003 19:36
Postitas Valdz
Panen omale Rear Sway Bar“i alla, see peaks hästi kere tugevdama ja ka sõiduomadusi parandama.

Postitatud: 28 Okt 2003 20:47
Postitas motamees
Valdsi pakutud lahendus ei tee keret kuidagi tugevamaks. See on lihtsalt tagastabika lahendus. Kes tahtsid omale tagastabilisaatorit panna võtke siit snitti.

Postitatud: 17 Nov 2003 20:46
Postitas trv
Esialgne postitaja Valdz
Panen omale Rear Sway Bar“i alla, see peaks hästi kere tugevdama ja ka sõiduomadusi parandama.
Kui palju see sõiduomadusi muudab ja kust said sellise värginduse?või tegid ise kuskil?

Postitatud: 18 Nov 2003 01:48
Postitas berg
kui sa tahad selleks kere tugevdada, et võimsam mootor panna, siis puur sisse, ja uued istmed ja 4 punkti turvavööd kah... muidu mina enam sinna istuda ei taha, kui sina sõidad :puzzled:puzzled:puzzled:puzzled:puzzled:puzzled:puzzled:lol:lol:lol

Postitatud: 18 Nov 2003 10:41
Postitas Valdz
Esialgne postitaja trv
Esialgne postitaja Valdz
Panen omale Rear Sway Bar“i alla, see peaks hästi kere tugevdama ja ka sõiduomadusi parandama.
kui palju see sõiduomadusi muudab ja kust said sellise värginduse?või tegid ise kuskil?
See siis tuleb Fiat Argenta alt. Tulemus peaks tulema niisugune.

Results: I've experienced with lots of suspension tricks, including a lowered body, lifted body, double front sway bar, stiff suspension, etc.. ..this modification beats them all! No more understeer! The sway bar, due to its two-point attach with the connection rods, also helps avoiding the rear axle going left to right under the body. It increases the effect of the standard cross connection rod.
Because it avoids body-roll, it helps keeping both rear wheels on the ground when turning - this way it will stop spinning the right rear wheel in a right turn and vica versa.


Jah, eks kui puur sisse keevitada siis on kõige etem, aga sellega saab ARKis jama olema. Ja tahaks ikka tänavasõiduautoga sõita.

Postitatud: 18 Nov 2003 15:40
Postitas pvr
tqhq neti väljaandest jäi selline asi silma, tegu ei ole kyll siksiga(mootori töömahu vahe on kõigest 3,4l) aga põhimõteliselt ei ole kere tugevdamisel mingit vahet seal on lausa pildid juures kuidas ta seda tegimustang 5.0l

Postitatud: 18 Nov 2003 18:13
Postitas mp
Esialgne postitaja pvr
tqhq neti väljaandest jäi selline asi silma, tegu ei ole kyll siksiga(mootori töömahu vahe on kõigest 3,4l) aga põhimõteliselt ei ole kere tugevdamisel mingit vahet seal on lausa pildid juures kuidas ta seda tegimustang 5.0l
ainuke probleem asja juures on see, et nimetatud auto tugevdamine läks maksma mitme lada hinna. vaevalt et keegi oma 2000 eek. ladasse seda orgunnima hakkab

Postitatud: 18 Nov 2003 18:42
Postitas berg
küll jeejee juba hakkab... te mehed ei tea mis suveks valmis saab :cool: :cool: :cool:

Postitatud: 18 Nov 2003 21:11
Postitas pvr
Kere tugevdamine nyyd kyll heal juhul mitme laada hinda maksma ei lähe, kui endal keevitus ja korralik toorik metall olemas siis saab selle, tehtud päris väikse raha eest, juhin tähelepanu et kerepuhul ei teinud ta suurt midagi muud kui, lõikas põhjase kanalid ja keevitas sinna sobivad karbid. yhesõnaga yhendas poolraamid, yljäänu tema tegevusest, kuulub juba vedrustuse alla.:sein(muidugi kui sinu kere on paremas korras kui temal oli, aga kui ei ole on nigunii kallist remonti vaja)



Aga nippi teostus on tal hea, huvitav oleks tehaväike sõiduproov, sellise tänava ladaga millel need raamid yhendatud on, ja näiteks stabikas ka alla pandud.

Postitatud: 22 Nov 2003 22:28
Postitas Moss
Kas rallimehed Ladal tagavedrustusele ka midagi strut-bari sarnast on teinud või täidab seda ülesannet turvapuur?

Postitatud: 25 Nov 2003 16:57
Postitas asjamees
tagavedrustuse juures on ainult tugevndatud känd ja tagasillale vinkel külge keevitatud ning autos sees on meil viimasele talale (sealt maalt kus tagaiste algab) tugevnduseks plekiga üle lastud . See on kõik milleks rohkem sinna alla midagi toppida

Postitatud: 26 Nov 2003 03:36
Postitas PuZuP
Esialgne postitaja asjamees
...ja tagasillale vinkel külge keevitatud...

Mis asjapulk see selline veel on ja milleks kasutatakse...vinkel nagu rohkem täisnurga mõõtmise atribuut...kas see midagi sarnast?:yllatunud

Postitatud: 26 Nov 2003 21:03
Postitas motamees
Vinkel = vinkelraud. Ilmselt tagasilla tala kaardumise vastu