kere tugevdamine

kere tugevdamine

Välimusega ja salongiga seonduvad teemad
jeejee
Foorumi kasutaja
Postitusi: 371
Liitunud: 14 Jaan 2003 21:06
Asukoht: Tallinn
Autod: 21051

kere tugevdamine

#1

Postitus Postitas jeejee » 28 Okt 2003 10:00

kuidas saaks siksi kere tugevdada? missuguseid kohti peaks silmas pidama? igasugused näpunäited teretulnud

Valdz
Aasta Projekt
Postitusi: 612
Liitunud: 04 Mai 2002 17:33
Asukoht: Jüri
Autod: 1971 BA3-2101
Kontakt:

#2

Postitus Postitas Valdz » 28 Okt 2003 19:36

Panen omale Rear Sway Bar“i alla, see peaks hästi kere tugevdama ja ka sõiduomadusi parandama.

Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2844
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: saaremaa
Autod: MetsaNiva
Kontakt:

#3

Postitus Postitas motamees » 28 Okt 2003 20:47

Valdsi pakutud lahendus ei tee keret kuidagi tugevamaks. See on lihtsalt tagastabika lahendus. Kes tahtsid omale tagastabilisaatorit panna võtke siit snitti.

trv
Foorumi kasutaja
Postitusi: 73
Liitunud: 07 Aug 2003 20:16
Asukoht: Põltsamaa
Autod: lada 2101
Kontakt:

#4

Postitus Postitas trv » 17 Nov 2003 20:46

Esialgne postitaja Valdz
Panen omale Rear Sway Bar“i alla, see peaks hästi kere tugevdama ja ka sõiduomadusi parandama.


Kui palju see sõiduomadusi muudab ja kust said sellise värginduse?või tegid ise kuskil?
.:streetrace lada:.
Müüa palju lada juppe!!!

Kasutaja avatar
berg
Foorumi kasutaja
Postitusi: 751
Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
Asukoht: pealinnas
Autod: 210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
Kontakt:

#5

Postitus Postitas berg » 18 Nov 2003 01:48

kui sa tahad selleks kere tugevdada, et võimsam mootor panna, siis puur sisse, ja uued istmed ja 4 punkti turvavööd kah... muidu mina enam sinna istuda ei taha, kui sina sõidad :puzzled:puzzled:puzzled:puzzled:puzzled:puzzled:puzzled:lol:lol:lol
CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793

Valdz
Aasta Projekt
Postitusi: 612
Liitunud: 04 Mai 2002 17:33
Asukoht: Jüri
Autod: 1971 BA3-2101
Kontakt:

#6

Postitus Postitas Valdz » 18 Nov 2003 10:41

Esialgne postitaja trv
Esialgne postitaja Valdz
Panen omale Rear Sway Bar“i alla, see peaks hästi kere tugevdama ja ka sõiduomadusi parandama.

kui palju see sõiduomadusi muudab ja kust said sellise värginduse?või tegid ise kuskil?


See siis tuleb Fiat Argenta alt. Tulemus peaks tulema niisugune.

Results: I've experienced with lots of suspension tricks, including a lowered body, lifted body, double front sway bar, stiff suspension, etc.. ..this modification beats them all! No more understeer! The sway bar, due to its two-point attach with the connection rods, also helps avoiding the rear axle going left to right under the body. It increases the effect of the standard cross connection rod.
Because it avoids body-roll, it helps keeping both rear wheels on the ground when turning - this way it will stop spinning the right rear wheel in a right turn and vica versa.


Jah, eks kui puur sisse keevitada siis on kõige etem, aga sellega saab ARKis jama olema. Ja tahaks ikka tänavasõiduautoga sõita.

pvr
Suletud kasutaja
Postitusi: 68
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

#7

Postitus Postitas pvr » 18 Nov 2003 15:40

tqhq neti väljaandest jäi selline asi silma, tegu ei ole kyll siksiga(mootori töömahu vahe on kõigest 3,4l) aga põhimõteliselt ei ole kere tugevdamisel mingit vahet seal on lausa pildid juures kuidas ta seda tegimustang 5.0l

mp
Foorumi kasutaja
Postitusi: 12
Liitunud: 06 Jaan 2009 21:53
Asukoht: harjumaa
Autod: leiutis, mis jaeti lopetamata

#8

Postitus Postitas mp » 18 Nov 2003 18:13

Esialgne postitaja pvr
tqhq neti väljaandest jäi selline asi silma, tegu ei ole kyll siksiga(mootori töömahu vahe on kõigest 3,4l) aga põhimõteliselt ei ole kere tugevdamisel mingit vahet seal on lausa pildid juures kuidas ta seda tegimustang 5.0l

ainuke probleem asja juures on see, et nimetatud auto tugevdamine läks maksma mitme lada hinna. vaevalt et keegi oma 2000 eek. ladasse seda orgunnima hakkab

Kasutaja avatar
berg
Foorumi kasutaja
Postitusi: 751
Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
Asukoht: pealinnas
Autod: 210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
Kontakt:

#9

Postitus Postitas berg » 18 Nov 2003 18:42

küll jeejee juba hakkab... te mehed ei tea mis suveks valmis saab :cool: :cool: :cool:
CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793

pvr
Suletud kasutaja
Postitusi: 68
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

#10

Postitus Postitas pvr » 18 Nov 2003 21:11

Kere tugevdamine nyyd kyll heal juhul mitme laada hinda maksma ei lähe, kui endal keevitus ja korralik toorik metall olemas siis saab selle, tehtud päris väikse raha eest, juhin tähelepanu et kerepuhul ei teinud ta suurt midagi muud kui, lõikas põhjase kanalid ja keevitas sinna sobivad karbid. yhesõnaga yhendas poolraamid, yljäänu tema tegevusest, kuulub juba vedrustuse alla.:sein(muidugi kui sinu kere on paremas korras kui temal oli, aga kui ei ole on nigunii kallist remonti vaja)



Aga nippi teostus on tal hea, huvitav oleks tehaväike sõiduproov, sellise tänava ladaga millel need raamid yhendatud on, ja näiteks stabikas ka alla pandud.

Kasutaja avatar
Moss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
Asukoht: Siuntio, Soome
Autod: erinevad illegaalid
Kontakt:

#11

Postitus Postitas Moss » 22 Nov 2003 22:28

Kas rallimehed Ladal tagavedrustusele ka midagi strut-bari sarnast on teinud või täidab seda ülesannet turvapuur?

asjamees
Foorumi kasutaja
Postitusi: 180
Liitunud: 11 Jaan 2003 21:39
Asukoht: Tallinn
Autod: Auto puudub

#12

Postitus Postitas asjamees » 25 Nov 2003 16:57

tagavedrustuse juures on ainult tugevndatud känd ja tagasillale vinkel külge keevitatud ning autos sees on meil viimasele talale (sealt maalt kus tagaiste algab) tugevnduseks plekiga üle lastud . See on kõik milleks rohkem sinna alla midagi toppida

Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1733
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

#13

Postitus Postitas PuZuP » 26 Nov 2003 03:36

Esialgne postitaja asjamees
...ja tagasillale vinkel külge keevitatud...



Mis asjapulk see selline veel on ja milleks kasutatakse...vinkel nagu rohkem täisnurga mõõtmise atribuut...kas see midagi sarnast?:yllatunud
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt

Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2844
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: saaremaa
Autod: MetsaNiva
Kontakt:

#14

Postitus Postitas motamees » 26 Nov 2003 21:03

Vinkel = vinkelraud. Ilmselt tagasilla tala kaardumise vastu


Mine “Kere ja salong”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline