Salongi soojendus lahja?

Salongi soojendus lahja?

Välimusega ja salongiga seonduvad teemad
Vasta
k
kopec
Foorumi kasutaja
Postitusi: 314
Liitunud: 17 Mai 2003 21:32
Asukoht: Kui kodus,siis Rakvere!
Autod: japs

Salongi soojendus lahja?

Postitus Postitas kopec »

on keegi soojenduse ringi teinud?originaal ei hoia talvel korralikult klaase puhtana.võibolla mingi võimsam ventika mootor?tegelikult on see õhu jaotamine kah nii ebaühtlane!
Ära osta omale autot,mida sa lükata ei jaksa!-Al Bundy
Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1734
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

Postitus Postitas PuZuP »

aga müüakse ju igasugu vedelikke, mida klaasi pääle määritakse ja puha...need kah aitavad klaasi puhtana hoidmisele kaasa...;)
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Panin Datsuni turbiinventika. Lähemalt minu auto leheküljel.
C
k
kopec
Foorumi kasutaja
Postitusi: 314
Liitunud: 17 Mai 2003 21:32
Asukoht: Kui kodus,siis Rakvere!
Autod: japs

Postitus Postitas kopec »

võtsingi eile kogu soojendus süsteemi lahti ja pilt oli masendav.radikas kõiksugu sodi pealt täis.puulehed ja muu taoline,radikas seest sodi täis(kui sisseminev ja väljatulev ots ära kruvida,siis saab natuke sisse piiluda),kraan ei avanenud täielikult(sodi ees) ja mootorist radikasse mineva toru kinnituse juures,oli tihend asendatud silikooniga ja seda oli seal kohe nii kõvasti,et ülejäägid ummistasid avause!muidugi polnud radika ümber poroloontihendit ja nii ta ei saanudki õhku suurt läbi radika tõmmata!tänaseks on käik jälleOK!
Ära osta omale autot,mida sa lükata ei jaksa!-Al Bundy
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Kraani hindu olen näinud 55-120eek. Osta tihendid ka kohe kaasa.
Vali uuemat sorti kraan millel pole membraani. Siis tilkumahakkamise võimalus väiksem. Vahetus pole raske. Poole tunniga saab vahetatud.
Vaata salongist kunde jalgade juurest üles soenduse poole. Sealt sa kraani näedki. Tuleb eest võtta riiul ja neli polti lahti siis peaks juba tulema. Tross ka. Tosooli sealt eriti ei tule. Võta väike nõu esialgu allapanekuks. Kui on tilkunud ära siis rahulikult tööle
C
k
kaur
Foorumi kasutaja
Postitusi: 43
Liitunud: 06 Veebr 2003 14:34
Asukoht: Tartu
Autod: 2106 '80

Postitus Postitas kaur »

Tilkumahakkamise koha pealt niipalju, et ostsin ka hiljuti selle uue membraanita kraani.
Panin paika, mootor käima ja selgus, et ei pea. Sai siis asi uuesti demonteeritud, tihendeid korrastatud ja poldid KÕVASTI kinni keeratud, aga ei midagi!
Jamamist oli mehemoodi. Huiljem selgus, et kraani kerel oli pragu sees...:sein

Seda toru, mis läheb kraani küljest mootoriruumi, kraani küljest lahti ei saa. Ei pääse lihtsalt võtmega ligi.
Toru tuleb mootoriruumis oleva vooliku küljest lahti võtta ja siis saab ta koos kraaniga kätte
m
Marcuz
Foorumi kasutaja
Postitusi: 286
Liitunud: 05 Okt 2002 14:15
Asukoht: Tallinn/Harjumaa
Autod: Avensis 2.0i
Kontakt:

Postitus Postitas Marcuz »

ise just uurisin seda. ära sai võetud kindalaeka põhi, soojendusnuppude kaas ja otsadest lahti see õhutoru mis viib õhku kõrvalistuja küljeakna juurde. Seda viimast ära ei pea võtma, tglt seda ei saagi hästi kätte, aga kui ta otsadest on lahti, siis saab kraanile paremini ligi.

---------------------------------------------

ja endal mure järgmine: õhuklapi (see mis seal päris keskel kogu süsteemi juures), mis laseb õhku kõrvalistuja küljeakna juurde ei käi kinni-lahti kuna see plastmass pulk, mis teda liigutab ei liigu. Tegelikult peaks ta ju liikuma, kui liigutada kõige alumist soojendus nuppu, mis suunab õhku kas esiklaasile voi külgedele. Kas see voib lihtsalt kusagilt katki olla sealt pulga juurest? Klapi sai kätte ka kindalaeka poolt armatuuri alt, aga et sinna sügavamale juurde saada sellele "pulgale" mis klappi lahti-kinni liigutab, tuleb makk koos konsooliga ära võtta vä? Kas siis saab ligi ja mis instrumendid seal peale ventika üldse on? Kui keegi mu murest segases jutus aru sai siis ootan vastust :)
Hüvasti Punane Nool :\'( ..jäänud on mälestus hea...
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Ega Marcus sind saa siin suurt aidata. See üks nii loge asi et seal seletamise peale pole midagi otsida. Võta soendus maha ja pane kõik asjad kenasti paika ja liikuma . Siis saad asjast asja. Tavaliselt lahti võttes on osa plastiknuppusid katki . Teised jälle niisama paigast ära. Õhk käib niikuinii sealt kus ta ise tahab.
C
k
k1a9l6e3v
Foorumi kasutaja
Postitusi: 25
Liitunud: 11 Mär 2005 18:54
Asukoht: harjumaa
Autod: 2101

Postitus Postitas k1a9l6e3v »

Algselt postitas: grimes
Ma mõtlesin et panen enda mure kah kirja.
Mul siuke probleem et ventilaator puhub omaarust kuid kusagilt õhku küll eriti ei tule.Kiire pealt tuleb natuke õhku armatuuripealsetest aukudest ainult.Et mida ma peaks selleks tegema et rohkem puhuks.Ja üks küsimus veel kust saab seda ainet millega saab läbipesu teha.
Tänades ette.
Aga ennem võiks vaadata kas luuk lahti kui see on lahti siis kas radika pealne puhas sinna koguneb tavaliselt igat sodi puulehed jne..;) see siis jutust tehtud järeldused tuul ei käi läbi
g
grimes
Foorumi kasutaja
Postitusi: 910
Liitunud: 14 Jaan 2005 15:15
Asukoht: Tallinn
Autod: Lada 2105 83a. Ford scorpio 4x4 2.8
Kontakt:

Postitus Postitas grimes »

Algselt postitas: k1a9l6e3v
Algselt postitas: grimes
Ma mõtlesin et panen enda mure kah kirja.
Mul siuke probleem et ventilaator puhub omaarust kuid kusagilt õhku küll eriti ei tule.Kiire pealt tuleb natuke õhku armatuuripealsetest aukudest ainult.Et mida ma peaks selleks tegema et rohkem puhuks.Ja üks küsimus veel kust saab seda ainet millega saab läbipesu teha.
Tänades ette.
Aga ennem võiks vaadata kas luuk lahti kui see on lahti siis kas radika pealne puhas sinna koguneb tavaliselt igat sodi puulehed jne..;) see siis jutust tehtud järeldused tuul ei käi läbi
Kas sinna radika pealsele pääseb ligi ainult armatuuri maha võttes.Seda küll eriti teha ei tahaks kuna ei viiti nende juhmetega jamma hakata pärast ei tea enam mis juhe kuhu käib.
m
mauer
Foorumi kasutaja
Postitusi: 139
Liitunud: 25 Nov 2004 17:31
Asukoht: Tartu-Laeva
Autod: Lada Niva 1,7i ; BMW 525tds; Wolksvagen passat 1,9 tdi

Postitus Postitas mauer »

ei pea armatuuri maha kakkuma, võtad keskmise konsooli eest ja sealt alt pääsed ligi radikale (täpseid kinnitusi ei mäleta), ja kui lased lahti ka soendusradika voolikud saad ta üldse kätte. ja siis juba lihtne puhastada.
Vasta