Salongi soojendus lahja?
Salongi soojendus lahja?
-
kkopec
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 314
- Liitunud: 17 Mai 2003 21:32
- Asukoht: Kui kodus,siis Rakvere!
- Autod: japs
Salongi soojendus lahja?
on keegi soojenduse ringi teinud?originaal ei hoia talvel korralikult klaase puhtana.võibolla mingi võimsam ventika mootor?tegelikult on see õhu jaotamine kah nii ebaühtlane!
Ära osta omale autot,mida sa lükata ei jaksa!-Al Bundy
-
kkopec
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 314
- Liitunud: 17 Mai 2003 21:32
- Asukoht: Kui kodus,siis Rakvere!
- Autod: japs
võtsingi eile kogu soojendus süsteemi lahti ja pilt oli masendav.radikas kõiksugu sodi pealt täis.puulehed ja muu taoline,radikas seest sodi täis(kui sisseminev ja väljatulev ots ära kruvida,siis saab natuke sisse piiluda),kraan ei avanenud täielikult(sodi ees) ja mootorist radikasse mineva toru kinnituse juures,oli tihend asendatud silikooniga ja seda oli seal kohe nii kõvasti,et ülejäägid ummistasid avause!muidugi polnud radika ümber poroloontihendit ja nii ta ei saanudki õhku suurt läbi radika tõmmata!tänaseks on käik jälleOK!
Ära osta omale autot,mida sa lükata ei jaksa!-Al Bundy
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2860
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Kraani hindu olen näinud 55-120eek. Osta tihendid ka kohe kaasa.
Vali uuemat sorti kraan millel pole membraani. Siis tilkumahakkamise võimalus väiksem. Vahetus pole raske. Poole tunniga saab vahetatud.
Vaata salongist kunde jalgade juurest üles soenduse poole. Sealt sa kraani näedki. Tuleb eest võtta riiul ja neli polti lahti siis peaks juba tulema. Tross ka. Tosooli sealt eriti ei tule. Võta väike nõu esialgu allapanekuks. Kui on tilkunud ära siis rahulikult tööle
Vali uuemat sorti kraan millel pole membraani. Siis tilkumahakkamise võimalus väiksem. Vahetus pole raske. Poole tunniga saab vahetatud.
Vaata salongist kunde jalgade juurest üles soenduse poole. Sealt sa kraani näedki. Tuleb eest võtta riiul ja neli polti lahti siis peaks juba tulema. Tross ka. Tosooli sealt eriti ei tule. Võta väike nõu esialgu allapanekuks. Kui on tilkunud ära siis rahulikult tööle
C
Tilkumahakkamise koha pealt niipalju, et ostsin ka hiljuti selle uue membraanita kraani.
Panin paika, mootor käima ja selgus, et ei pea. Sai siis asi uuesti demonteeritud, tihendeid korrastatud ja poldid KÕVASTI kinni keeratud, aga ei midagi!
Jamamist oli mehemoodi. Huiljem selgus, et kraani kerel oli pragu sees...
Seda toru, mis läheb kraani küljest mootoriruumi, kraani küljest lahti ei saa. Ei pääse lihtsalt võtmega ligi.
Toru tuleb mootoriruumis oleva vooliku küljest lahti võtta ja siis saab ta koos kraaniga kätte
Panin paika, mootor käima ja selgus, et ei pea. Sai siis asi uuesti demonteeritud, tihendeid korrastatud ja poldid KÕVASTI kinni keeratud, aga ei midagi!
Jamamist oli mehemoodi. Huiljem selgus, et kraani kerel oli pragu sees...
Seda toru, mis läheb kraani küljest mootoriruumi, kraani küljest lahti ei saa. Ei pääse lihtsalt võtmega ligi.
Toru tuleb mootoriruumis oleva vooliku küljest lahti võtta ja siis saab ta koos kraaniga kätte
-
mMarcuz
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 286
- Liitunud: 05 Okt 2002 14:15
- Asukoht: Tallinn/Harjumaa
- Autod: Avensis 2.0i
- Kontakt:
ise just uurisin seda. ära sai võetud kindalaeka põhi, soojendusnuppude kaas ja otsadest lahti see õhutoru mis viib õhku kõrvalistuja küljeakna juurde. Seda viimast ära ei pea võtma, tglt seda ei saagi hästi kätte, aga kui ta otsadest on lahti, siis saab kraanile paremini ligi.
---------------------------------------------
ja endal mure järgmine: õhuklapi (see mis seal päris keskel kogu süsteemi juures), mis laseb õhku kõrvalistuja küljeakna juurde ei käi kinni-lahti kuna see plastmass pulk, mis teda liigutab ei liigu. Tegelikult peaks ta ju liikuma, kui liigutada kõige alumist soojendus nuppu, mis suunab õhku kas esiklaasile voi külgedele. Kas see voib lihtsalt kusagilt katki olla sealt pulga juurest? Klapi sai kätte ka kindalaeka poolt armatuuri alt, aga et sinna sügavamale juurde saada sellele "pulgale" mis klappi lahti-kinni liigutab, tuleb makk koos konsooliga ära võtta vä? Kas siis saab ligi ja mis instrumendid seal peale ventika üldse on? Kui keegi mu murest segases jutus aru sai siis ootan vastust
---------------------------------------------
ja endal mure järgmine: õhuklapi (see mis seal päris keskel kogu süsteemi juures), mis laseb õhku kõrvalistuja küljeakna juurde ei käi kinni-lahti kuna see plastmass pulk, mis teda liigutab ei liigu. Tegelikult peaks ta ju liikuma, kui liigutada kõige alumist soojendus nuppu, mis suunab õhku kas esiklaasile voi külgedele. Kas see voib lihtsalt kusagilt katki olla sealt pulga juurest? Klapi sai kätte ka kindalaeka poolt armatuuri alt, aga et sinna sügavamale juurde saada sellele "pulgale" mis klappi lahti-kinni liigutab, tuleb makk koos konsooliga ära võtta vä? Kas siis saab ligi ja mis instrumendid seal peale ventika üldse on? Kui keegi mu murest segases jutus aru sai siis ootan vastust
Hüvasti Punane Nool :\'( ..jäänud on mälestus hea...
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2860
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Ega Marcus sind saa siin suurt aidata. See üks nii loge asi et seal seletamise peale pole midagi otsida. Võta soendus maha ja pane kõik asjad kenasti paika ja liikuma . Siis saad asjast asja. Tavaliselt lahti võttes on osa plastiknuppusid katki . Teised jälle niisama paigast ära. Õhk käib niikuinii sealt kus ta ise tahab.
C
-
kk1a9l6e3v
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 25
- Liitunud: 11 Mär 2005 18:54
- Asukoht: harjumaa
- Autod: 2101
Aga ennem võiks vaadata kas luuk lahti kui see on lahti siis kas radika pealne puhas sinna koguneb tavaliselt igat sodi puulehed jne.. see siis jutust tehtud järeldused tuul ei käi läbiAlgselt postitas: grimes
Ma mõtlesin et panen enda mure kah kirja.
Mul siuke probleem et ventilaator puhub omaarust kuid kusagilt õhku küll eriti ei tule.Kiire pealt tuleb natuke õhku armatuuripealsetest aukudest ainult.Et mida ma peaks selleks tegema et rohkem puhuks.Ja üks küsimus veel kust saab seda ainet millega saab läbipesu teha.
Tänades ette.
-
ggrimes
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 910
- Liitunud: 14 Jaan 2005 15:15
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Lada 2105 83a. Ford scorpio 4x4 2.8
- Kontakt:
Kas sinna radika pealsele pääseb ligi ainult armatuuri maha võttes.Seda küll eriti teha ei tahaks kuna ei viiti nende juhmetega jamma hakata pärast ei tea enam mis juhe kuhu käib.Algselt postitas: k1a9l6e3vAga ennem võiks vaadata kas luuk lahti kui see on lahti siis kas radika pealne puhas sinna koguneb tavaliselt igat sodi puulehed jne.. see siis jutust tehtud järeldused tuul ei käi läbiAlgselt postitas: grimes
Ma mõtlesin et panen enda mure kah kirja.
Mul siuke probleem et ventilaator puhub omaarust kuid kusagilt õhku küll eriti ei tule.Kiire pealt tuleb natuke õhku armatuuripealsetest aukudest ainult.Et mida ma peaks selleks tegema et rohkem puhuks.Ja üks küsimus veel kust saab seda ainet millega saab läbipesu teha.
Tänades ette.