Keevitamiseks kõige parem traatkeevitus gaasi kekonnas. Vanemat tüüpi gaasi (leegiga) keevitust ei tohiks kasutada (rikub liialt palju pleki struktuuri ja rooste vohab mis hirmus). Mingil juhul ei tohi vana plekki alles jätta. Uue paiga kattuvus vana osaga jätta minimaalne (nii paari mm ümber).Algselt postitas: ellu87
Tahaks ka teada,et mis keevitus parem on? Elektrood- gaas? Ja kui terve põhi üle lasta,kas siis võib alumise augulise kihi alles jätta ja lihtsalt selle peale uue keevitada, nii et äärtest paned kinni?
K:Põhja ja kere korrastamine?
K:Põhja ja kere korrastamine?
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2860
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
C
-
ssr_oka
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 44
- Liitunud: 30 Sept 2004 21:35
- Asukoht: Tartu
- Autod: lada 1111 ja iz27151 ja alfa 156 ;)
Selle keevitamisega pole raskusi ühti kõik tööd on õpitavad, a vana auto tegemine on ikka rist ja viletsus küll:sein lõikad roostes koha välja ja siis avastad, et ka järgmises plekis on rooste augu sisse närind. Jube kaua aega läheb, ei oska teist arvestada. Ei oska ju kõiki nökse kah.Ma kah lootsin oma oka kuukesega ära teha a nüüd juba kulunud kaks kuud ja ainult üks külg valmis. Aga asja saab
Elu ainult projektide kuhja all