K:Põhja ja kere korrastamine?

K:Põhja ja kere korrastamine?

Välimusega ja salongiga seonduvad teemad
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Algselt postitas: ellu87
Tahaks ka teada,et mis keevitus parem on? Elektrood- gaas? Ja kui terve põhi üle lasta,kas siis võib alumise augulise kihi alles jätta ja lihtsalt selle peale uue keevitada, nii et äärtest paned kinni?
Keevitamiseks kõige parem traatkeevitus gaasi kekonnas. Vanemat tüüpi gaasi (leegiga) keevitust ei tohiks kasutada (rikub liialt palju pleki struktuuri ja rooste vohab mis hirmus). Mingil juhul ei tohi vana plekki alles jätta. Uue paiga kattuvus vana osaga jätta minimaalne (nii paari mm ümber).
C
c
chp
Foorumi kasutaja
Postitusi: 211
Liitunud: 10 Dets 2009 12:44
Asukoht: Tallinn
Autod: informatsiooni kogumine,varuosade ost-müük

Postitus Postitas chp »

Traat+gaas on jah selleks parim kuigi samas gaasikeevitusega on ikka kuldseid liigutusi tehtud ja siiamaani kestavad :)->aga oh seda aega ja vaeva :sein
s
sr_oka
Foorumi kasutaja
Postitusi: 44
Liitunud: 30 Sept 2004 21:35
Asukoht: Tartu
Autod: lada 1111 ja iz27151 ja alfa 156 ;)

Postitus Postitas sr_oka »

Selle keevitamisega pole raskusi ühti kõik tööd on õpitavad, a vana auto tegemine on ikka rist ja viletsus küll:sein lõikad roostes koha välja ja siis avastad, et ka järgmises plekis on rooste augu sisse närind. Jube kaua aega läheb, ei oska teist arvestada. Ei oska ju kõiki nökse kah.Ma kah lootsin oma oka kuukesega ära teha a nüüd juba kulunud kaks kuud ja ainult üks külg valmis. Aga asja saab ;)
Elu ainult projektide kuhja all :D
Vasta