2. leht 2-st

Postitatud: 31 Dets 2003 01:03
Postitas motamees
Need loomad on sellised satikad (mingi keemia) mis pannakse õlile hulka (Movili sees ka). Need ühinevad rooste molekulidega ja moodustavd sellise tiheda pinna mis kaitseb. Tavalise õli alla ronib vesi ja siis rooste jälle vabalt tulemas. Olen neid inhibiitoreid poest nüüd küsinud ka aga ei ole neist keegi enam midagi kuulnud. Raamat kirjutab vene ajast ja seal toodud ära ained mis tol ajal müügil olid. Mingi inhibiitori pidi apteegist ka saama aga ei ole keemias nii tugev et selle sealt välja oleks lugenud.
Seal kirjati et pidi isegi vahe olema millal auto valmistatud on. Suvel tehtud auto roostetab ka hiljem tunduvalt vähem kui talvel teht. Suvine rooste on teise struktuuriga ja moodustab ise teatud kaitsekihi plekile (nagu vasele oksiid, mis hiljem teda kaitseb). Ka on suur vahe kus autot kasutatakse. Maal roostetab auto vähem kui linnas. Tööstusrajoonis õhu saaste tõttu asi hoopis hull.
Kui 02 valmis saan siis lähen hoopis maale elama.:D

Postitatud: 31 Dets 2003 11:22
Postitas leif
Ma ütlen, et ladat ei saagi roostet kunagi puhtaks. Mädaneb nii mis jube. Koguaeg kisu matte ülesse ja üks igavene nuss, karbid lihtsalt roostetavad. Ja kas odavat autot on üldse mõtet teha.:kuri

Postitatud: 31 Dets 2003 11:33
Postitas motamees
Igat autot on mõtet kaitsta. Ega see Lada nüüd nii hull ka ei ole. Kui seal ikka mingit roostetõrjet teha kestab ikka palju kauem. Tädi Ladal tegi ikka üks kord aastas roostetõrje ära. Ükskord juhtus sama aastarvuga auto töökojas kõrvu olema. Võrdlesin siis neid. Teisel olid kõik küljekarbid ja porilaua ääred ära vahetatud ja needki jälle roostes. Tädi omal aga kõik origunaalplekid ja terved alles. Autodel oli vanust kuskil 15 aastat.
Ja kui sulle Leif meeldib autoga suguelu elada eks siis lase käia. Ma eelistan naisega seda teha.

Postitatud: 31 Dets 2003 20:38
Postitas PuZuP
Irw @ motamees

Postitatud: 31 Dets 2003 21:45
Postitas leif
Ma ütlen, et ladaga sõita ongi üks suguelu. (anaal) sest inimesega seal küll arvestatud ei ole. See on hea odav auto mida saab remontida põlvel aga mõelge see on ju liikuv pomm milles te sõidate. Mis juhtub kui sellega avarii teha?
:o:P Vigastused kindlasti suuremad kui mõnel suurel lääne masinal.

Postitatud: 31 Dets 2003 21:59
Postitas motamees
70date aastate suured ameerika autod on palju ohtlikumad kui suuri võrrelda. Muidugi on ka ohutumaid. Eks Lada on igas mõttes oma aja märk. Muidugi on mazda 323f parem auto igas mõttes . Kuigi paar aspekti ladale vasta ei saa. Tal (läänekal) ei ole seda hõngu ja jupid on PALJU kallimad.
Ning lõpuks on kõik mõtlemises kinni ja sina küll Lada rooli istuda ei tohi. Sul kohe aknad lõga täis. Siis on avarii kiire tulema ka.

Postitatud: 01 Jaan 2004 04:45
Postitas effekt
krt... krt... krt..... Leif mis jama sa ajad??:yllatunud lada on ja jääb ikkagi klassikaliseks masinaks. see kui kerge seda remontida on iga omaniku oma probleem. tundub, et sa küll liitusid (registreerisid) ladaklubiga, kuid eelistad ikka lääne masinat.

minu soovitus osta BMW.:cool: siis oled äge ja naised jooksevad ka tormi :D:D.

kui auto sulle staatuse sümbol on siis ära osta autot..... kogu raha ja osta (M..I) pikendus. mille järgi siis kõik autoomanikud sind imetlevad.

Postitatud: 01 Jaan 2004 11:54
Postitas leif
Ei ole mõtet ärrituda. Lada on hea tööauto kuid pikka teeotsa on ikka jama sõita küll. Ja muide auto ei ole minul m...i pikendus. Ladaga on ka üksjagu ringi aetud (kogu noorus). Ja BMW ma ei soeta endale, mitte et ta oleks paha auto,kuid pole minu maitse. See jutt mida ma siin ajan on puhtalt minu arvamus jaa ma vaatan , et see liigutab oi oi kui palju teid. Kui keegi teine kommenteeriks minu automarki mujal foorumis küll ma ka vastu paneks. Mis siis ikka kui Head uut !:):):)

Postitatud: 04 Jaan 2004 13:46
Postitas motamees
Kris kui sa keemiat jagad siis ehk võtad raamatukogust selle raamatu ja vaatad mis ainet apteegist on võimalik kasutada. Äkki saaks sellest ühe hea odava roostetõrje õli kokku segada. Inhibiitoreid on selle tõrjevedeliku sees väga vahe. Enamus on seal täiteained. Igasugu õlid, vahad parafin jne.

Postitatud: 04 Jaan 2004 17:21
Postitas motamees
Enamus roostemuundureid on ortofosforhappe baasil. Seal aga selline pull et mitte roostes kohale ei soovitata pannagi. See hape neutraliseerub roostega. Kui seda panna paljale plekile siis see jääb sinna sööbima. Sellepärast tulebki mitu korda niisutada ja oodata mitu päeva enne kui kate peale läheb. Kui selle värvimisega kiirustada siis käib reaktsioon värvi all edasi ja punnutab värvi lahti.

Postitatud: 04 Jaan 2004 21:38
Postitas kummisuitsetaja
Kõige paremini peatab rooste vana hea
Vene grafiitöli:cool: Mul päris mitu purki vene mastiksit "Bitukas" See kah hea;)

sõiduautode korrosioonitõrje

Postitatud: 05 Jaan 2004 10:57
Postitas pvr
leidsin kodust siis sihukese raamatu, midagi eriti huvitavat seal ei tundu olevat eriti asja keemilise küljepealt. Ja kogamused näitavad, et ise kodusel teel valmistatud kemikaalid ei tule mitte odavamad ja ka tõhusamad, kui poet ostetud spets vahendid