Korrosioon
Korrosioon
-
lLauri
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 69
- Liitunud: 09 Juun 2010 00:01
- Asukoht: Tartu Viljandi vahel
- Autod: Samara 16V
Jama põhjaga
Nii jama on selline et terve eelmise suve puhastasin põhja vanast roostest ja muust saastast.VÄrvisin korralikult ära ja panin peale selle vene tõrva taolise wärgi aga see osutus tõesti nii p****s et võttis niiskuse alla ja nüüd kui autot puhastasin tuli kõik see sodi tolmuimejasse:Ex ma värvin ta nyyd uuesti ära aga mis oleks hea õli või midagi sellist selle värvi peale panekuks.Palun aidake.Mail:I500@mega.ee
-
mmess
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 847
- Liitunud: 22 Apr 2002 11:45
- Asukoht: Tartu
- Autod: '95 Audi A6
- Kontakt:
Korrosiooni tõrjeks kõige parem on venelaste põhjamastiks "Rubeš" (tanki pilt on peal) või "Sova" (öökulli pilt on peal) Viimast võib ka sisse panna, esimest ei soovita, haiseb liiga. 1,25 kilo maksab 50.- , 4 kilo oli ca. 125.- Tartus poes vähemalt, turul ehk odavamgi. Mõlemad on ühes hinnas. 4 kiloga teed auto vabalt ära.
Peale pannes võib vedeldada bensiiniga, siis on parem peale kanda, bens aurab hiljem välja, siis jääb selline elastne koorik. Elastne on sellepärast hea, et see ei hakka pragunema ja ei kooru maha. Sissepoole pannes või logarite alla karpidesse jms. sobib panna grafiidiga segamini, siis jääb selline mögin, mis ei tõmba kõvaks - saad hiljem põhjamatid, logarid jne. kätte.
Peale pannes võib vedeldada bensiiniga, siis on parem peale kanda, bens aurab hiljem välja, siis jääb selline elastne koorik. Elastne on sellepärast hea, et see ei hakka pragunema ja ei kooru maha. Sissepoole pannes või logarite alla karpidesse jms. sobib panna grafiidiga segamini, siis jääb selline mögin, mis ei tõmba kõvaks - saad hiljem põhjamatid, logarid jne. kätte.
Kas kerenumbri ümber saab auto ehitada?
-
lLauri
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 69
- Liitunud: 09 Juun 2010 00:01
- Asukoht: Tartu Viljandi vahel
- Autod: Samara 16V
Selle sama tanki wärgiga tegingi.Poleks värvi all olnd olex jalad vastu maad.See on see sama mõks mis niiskuse alla võttis ja ma ei soovi uuesti riskida liiga palju vaeva selle põhjaga.A mis arvate kui korraliku värvi peale pva liim panna.See kuivab ää ja jätab värvi peale sellise norm kihi(Ma arvan nii )
To Lauri:
Kui tahad roosest lahti saada on võimalusi mitmeid üks nendest t?ink aerosool pudelis aga see eeldab ideaalselt puhast pinda (liivaprits).Praegu mis teha saad - võta see mögin maha käija roostet samuti nii palju maha kui võimalik ja lase põhjal korralikult kuivada.Siis tuleb rooste kuidagi pidama saada.Selleks on ideaalne vahend "Buvanool" (Läti või Leedu toode punases plast pudelis valge korgiga).Seda tuleb enne kasutamist kindlasti loksutada ja ostmisel jälgida et best before möödas ei oleks (aegub raibe ja siis ei toimi).Lased kuivada 24h ja siis võid ülekruntida ja möginat kasuta ikka lääne oma.Dinitrol on suht kõva tegia (ise kasutasin) ei haise ja katab hästi.Vot nii!
Kui tahad roosest lahti saada on võimalusi mitmeid üks nendest t?ink aerosool pudelis aga see eeldab ideaalselt puhast pinda (liivaprits).Praegu mis teha saad - võta see mögin maha käija roostet samuti nii palju maha kui võimalik ja lase põhjal korralikult kuivada.Siis tuleb rooste kuidagi pidama saada.Selleks on ideaalne vahend "Buvanool" (Läti või Leedu toode punases plast pudelis valge korgiga).Seda tuleb enne kasutamist kindlasti loksutada ja ostmisel jälgida et best before möödas ei oleks (aegub raibe ja siis ei toimi).Lased kuivada 24h ja siis võid ülekruntida ja möginat kasuta ikka lääne oma.Dinitrol on suht kõva tegia (ise kasutasin) ei haise ja katab hästi.Vot nii!
-
mmess
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 847
- Liitunud: 22 Apr 2002 11:45
- Asukoht: Tartu
- Autod: '95 Audi A6
- Kontakt:
Krt ära hirmuta!
Ma ise tegin sellega ja üks tuttav tegi ka juba ammu, tal pole küll midagi häda.
Muidugi roostest tuleb igaljuhul enne lahti saada, kui mingit tõrjet tegema hakata, muidu lihtsalt olemasolev rooste ussitab edasi. Üldjuhul soovitaks ka seest poolt teha, sest ka sealt võib niiskus sisse minna eriti talvel ja kui põhi juba nagunii hõre on, siis võib ka väljaspoolse mastiksi alla pugeda. Vanad lada mehed soovitasid kodukootud trikina panna vastu põhja vaiba või kummi alla plastmassist jalapühkimisharjad (need, mida rullis müüakse, hästi tugevad sellised) nii et harjased jäävad allapoole, siis jääb õhuvahe vahele ja niiskus saab "ära aurata."
Põhja alla PVA liimi küll ei soovitaks panna, sest see jääb kõva kui kurat, aga korrosiooni tõrjeks peab jääma selline elastne kiht, see ei hakka pragunema.
Rooste vastu võitlemiseks kasutaks sama moodust, mida eelpool soovitati.
Lisaks siledatele pindadele oleks igati tark tegu kõik õõnsused ka möginaga ära täita. Karbid, lanžeroonid jne. Päris hea on grafiiti kasutada ja pritsiga sisse lasta. AINULT TEE SEDA PÄRAST KEEVITUSTÖID, MUIDU VÕIB AUTO MAHA KA PÕLETADA.
Ma ise tegin sellega ja üks tuttav tegi ka juba ammu, tal pole küll midagi häda.
Muidugi roostest tuleb igaljuhul enne lahti saada, kui mingit tõrjet tegema hakata, muidu lihtsalt olemasolev rooste ussitab edasi. Üldjuhul soovitaks ka seest poolt teha, sest ka sealt võib niiskus sisse minna eriti talvel ja kui põhi juba nagunii hõre on, siis võib ka väljaspoolse mastiksi alla pugeda. Vanad lada mehed soovitasid kodukootud trikina panna vastu põhja vaiba või kummi alla plastmassist jalapühkimisharjad (need, mida rullis müüakse, hästi tugevad sellised) nii et harjased jäävad allapoole, siis jääb õhuvahe vahele ja niiskus saab "ära aurata."
Põhja alla PVA liimi küll ei soovitaks panna, sest see jääb kõva kui kurat, aga korrosiooni tõrjeks peab jääma selline elastne kiht, see ei hakka pragunema.
Rooste vastu võitlemiseks kasutaks sama moodust, mida eelpool soovitati.
Lisaks siledatele pindadele oleks igati tark tegu kõik õõnsused ka möginaga ära täita. Karbid, lanžeroonid jne. Päris hea on grafiiti kasutada ja pritsiga sisse lasta. AINULT TEE SEDA PÄRAST KEEVITUSTÖID, MUIDU VÕIB AUTO MAHA KA PÕLETADA.
Kas kerenumbri ümber saab auto ehitada?
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2860
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Just nimelt pinsliga on hea panna. Siis hõõrub see kenasti rooste vahele.
Kasutasin enda auto juures seda eesti kollast roostemuundurit. Minu arusaamist mööda toimib see võrreldes buvanooliga väga viletsalt. Ei saa nagu aru et ta seal hästi toimetaks. Võibolla on tegu nostalgiaga või harjumusega. Olen koguaeg Buvanooli kasutanud.
Need pudelid mis ma eesti oma ostsin lasin lihtsalt igalepoole küljekarpidesse pritsiga sisse. Ju ta midagi ikka head teeb. Seal ma ei näe kuidas ta toimetab ja lihtsalt usun kirja mis pudeli peal.
Kõik ülejäänud kohad mis silma alla jäid tõmbasin üle Buvanoliga.
Kas kellegil,on andmeid kus seda veel müüa on. Saaremaal enam pole. See mida kasutasin sain sõbra käest.
Kasutasin enda auto juures seda eesti kollast roostemuundurit. Minu arusaamist mööda toimib see võrreldes buvanooliga väga viletsalt. Ei saa nagu aru et ta seal hästi toimetaks. Võibolla on tegu nostalgiaga või harjumusega. Olen koguaeg Buvanooli kasutanud.
Need pudelid mis ma eesti oma ostsin lasin lihtsalt igalepoole küljekarpidesse pritsiga sisse. Ju ta midagi ikka head teeb. Seal ma ei näe kuidas ta toimetab ja lihtsalt usun kirja mis pudeli peal.
Kõik ülejäänud kohad mis silma alla jäid tõmbasin üle Buvanoliga.
Kas kellegil,on andmeid kus seda veel müüa on. Saaremaal enam pole. See mida kasutasin sain sõbra käest.
C
-
ttrioxide16
- Suletud kasutaja
- Postitusi: 15
- Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00
to motamees: seda buvanooli ei tehtagi enam vot nii. nüüd tulebki kasutada seda eesti oma mis maksab mingi 20 eeki. vist oli as flora oma kui ma ei eksi. a kui raha on siis teised roostemuundurid seal kõrval maksavad 100-200 ja nad ei ole üldse suured, pigem nagu supperatakki liimituub.:D endal kasutasin ja oli asja küll järgmine päev oli ilusti näha kuidas tsingikiht peale oli tõmmanud. siis veel niiske lapiga üle ja ongi korras
- berg
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 751
- Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
- Asukoht: pealinnas
- Autod: 210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
- Kontakt:
aga kas see teeb head, kui buvanoli veega hiljem üle käia? ohoh mul garaaziz seisab üks pudel buvanoli:D see asi hakkab hinda minema ma vaatan :lol:lol:lol nagu ladad isegi! Tehke oma pakkumised:P:sein
CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
- overspeed
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 914
- Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
- Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
- Autod: Omapärane Vene Tehnika
- Kontakt:
Korrosiooni vasta vöitlemise kohta on üks hea raamat kirjutatud:
Autor: Rein Metsik
Pealkiri: "Autode korrosioon ja selle tõrje"
Väljastaja: Tallinn "Valgus" 1989
Kui keegi hakkab oma autole ka sellist kapitaalremonti tegeme, nagu me motamehega omi autodele teeme, siis ennem korrosioonitörje pääle panekut soovitame soojalt selle läbi lugeda (vaid 92 lk.)
Saada on seda raamatut raamatukogudest, sealt laenutas selle ka motamees.
Autor: Rein Metsik
Pealkiri: "Autode korrosioon ja selle tõrje"
Väljastaja: Tallinn "Valgus" 1989
Kui keegi hakkab oma autole ka sellist kapitaalremonti tegeme, nagu me motamehega omi autodele teeme, siis ennem korrosioonitörje pääle panekut soovitame soojalt selle läbi lugeda (vaid 92 lk.)
Saada on seda raamatut raamatukogudest, sealt laenutas selle ka motamees.
Arrogance diminishes wisdom.
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2860
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Seal raamatus üks üllatav fakt mis mulle vähemalt uudis.
MOVILi ei tohi panna paksult. Seda hea lahjendada bensiiniga. Peale peab jääma õhuke kiht, mis ära kuivab. Kui on näiteks küljekarbis nii palju pandud ,et ära ei kuiva siis isegi kahjulik.
Tuleb ka välja, et puhas õli ei olegi kõige parem roostetõrje. Inhibiitorid on need ,mis palju aitavad.
MOVILi ei tohi panna paksult. Seda hea lahjendada bensiiniga. Peale peab jääma õhuke kiht, mis ära kuivab. Kui on näiteks küljekarbis nii palju pandud ,et ära ei kuiva siis isegi kahjulik.
Tuleb ka välja, et puhas õli ei olegi kõige parem roostetõrje. Inhibiitorid on need ,mis palju aitavad.
C