Klaasplastist "plekid"

Klaasplastist "plekid"

Välimusega ja salongiga seonduvad teemad
k
kenu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 195
Liitunud: 14 Mai 2002 15:37
Asukoht: Valga
Autod: 05
Kontakt:

Postitus Postitas kenu »

Algselt postitas: motamees
Algselt postitas: kenu
..., seega kui tikkurila või sadoliniga harjunud värvima, siis tõesti kallim. Aga arvan, et enesest ja autust lugupidav inimene ei kasuta selliseid värve.
Ilmselt ei pea ma endast lugu. Autost hoolin ma väga. Värv sellegipoolest Sadolin.
Panin plussid ja miinused paberile (ilma emotsioonideta), selle konkursi võitis Sadolin. Ei näinud nagu mõtet asja ilmaaegu kalliks ajada.
No ma ei tea, värvisin 3 aastat tagasi ühe vana rolleri kahevärviliseks -- veautuvärviga ja madalama kategooria metallikuga (lakialune). Täna võin öelda, et veovärviga eriti rahul pole -- kergelt juba pleekinud, läige vilets, meh vähe vastupidav,jne.
Metallikuga olen seevastu väga rahul.

Ma ei kujuta ette, milline oleks veovärvist veel madalama hinnaklassi kuuluva sadoliniga tulemus? Kindlasti hullem. Või on tegemist tõesti odava kvaliteettootega. Ei taha nagu uskuda, sest eriti midagi head Sadolini kohta eriti kuulnud pole.

Põhimõtteliselt on auto värvimine ühekordne tegevus, mis peaks kestma pikka aega ja kuhu on matetud meeletult eeltööd. Ei näe erilist mõtet seal raha kokku hoida.
k
karel
Foorumi kasutaja
Postitusi: 148
Liitunud: 17 Sept 2004 12:44
Asukoht: Tartu või Setumaa
Autod: krossi 01

Postitus Postitas karel »

Enda kopikal on esimesed tiivad klaasplastist ja olen suht rahul. Krossiautole omaselt on need kõvasti vatti näinud aga pole nad katki midagi. Kui paugu saab,
siis tiib paindub küll koledalt, aga katki eriti ei lähe. Paiganud olen noid tiibu klaasriide ja lakiga, ning peale palju kiidetud/laidetud Sadolyn-i pritsinud.
Kere jäikuse kohta ei oska midagi öelda, sest juba auto ehitamisest saati on
turvapuur ühendatud esimeste amordipüstikutega. Tänavaautole suht mõttetu minu arust, sest kaalus säästad, aga välimuses ja muus kaotad, sest need veneaegsed tiivad pole 1:1 plekktiivaga vaid kõveramad jne. ning nende külge panemine on paras ajun***.
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Kahjuks ei ole tänapäeval auto värvimine ühekordne tegevus. Liiklus niivõrd tihe, et aeg-ajalt värvitakse ikka autoid üle.
Oma volvole panin väga kalli värvi peale. Sõita oli lausa hirm. Kaks korda värviti küljeplekke üle (kumbki kord ei olnud ise süüdi). Teist korda sellist viga enam teha ei tahtnud. Kui vaja (värvi kvaliteedi pärast) värvin uuesti üle. Datsun oli mul värvitud Sadoliniga. 7 aastat oli peal. Kippus küll matiks minema aga sellest saab poleerimisega üle. Värv (eriti odavamad) vajab ikka hooldust. Lõpuks hakkas rooste ikka läbi tulema. Ja seal ei aita ka kallis värv.
Lõpuks on igaühe oma asi, mis värvi peale laseb. Minu valik oli selline (lähtudes materjaalsest aspektist). Üleüldse ei vaidle ma kallima värvi prema kvaliteedi vastu. Nõustun - Sadolin on pask (võrreldes värviga, mis Volvo peale lasin). Kõik suurused aga on suhtelised. Võrdleme siis Sadolini laste vesivärvidega. Sellises kontekstis on Sadolin ikka väga hea värv.
Loomulikult, kui keegi tahab mulle värvi kinkida, valin ma taas Glasuriidi lakialuse pärlmutri (muutuva tooniga).
C
Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

Postitus Postitas GTA »

enda auto sai kah sadoliniga värvida ja kiita pole tõesti midagi - pleekinud on ta ülikiirelt, eks garaaziz oleks muidugi värv kauem säilinud, kuid mida pole seda pole... lisaks on mu autol jubedad mullikesed mitmetes kohtades, kuhu sai panna motipi peenpahtlit - ilmselt ei sobinud komponendid keemiliselt kokku ja läksid "keema". lisaks ka muud mured, ettevalmistus sai tehtud esimest korda ise, selle tõttu ka koorub mõnest kohast, muret kui palju selle värviga. pagasiluuk näeb välja otsa jube - tuleks lasta vähemalt see ära värvida, kuid sadoliniga ei tahaks. ehk leiab mõnelt teiselt tootjalt sama tooni metalliku, tasuks kindlasti proovida

küsiks motamehelt, mis firma keemiaga saab veel sadolini läikima? kohe-kohe saab auto talvekorter valmis, kuhu ta ilmselt varsti talveunne läheb, seal talle päike selga ei sära, jää peale ei tule ja toon säilib ehk kauem... roostet pole veel välja ronima hakanud ja seetõttu ei pea hetkel mõtekaks hakata autot üleni värvima.

nõustun sellega, et odav värv nõuab palju hoolt. kuigi sama tooni sadolin oli ka enne peal, 10 aastat lausa, kuid ma ei osanud arvatagi et asi nii kiirelt hulluks ära võib minna:flaming kusjuures vahatada sai kahe kuu tagant vähemalt...
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

GTA-le.
Ega siis Sadolin pole süüdi nendes värvivigades. Samuti võib (ja läheb palju kergemini) "keema" minna mingi kallis värv. Lihtsalt tuleb alusmaterjali pealepnekul arvestada sellega, mis katteks tuleb.
Hea ju, et Sadoliniga värvisid. Kallima värvi korral oleks kahjud palju suuremad olnud.
Poleerpasta firma nimi ei olegi nii oluline. Tuleb küsida poleerpastat vanale värvile.
Ise olen kasutanud Turtle Wax tooteid. Nende valikust oli hea poleerpasta mingi plekkkarbi sees. Peal figureerisid valge ja sinine värv. Punases karbis nii hea ei olnud.
Ka sadolinile müüakse värvikinnitit (n.n. kahekomponentne värv). Oma ja Overi auto juures kasutasime seda. Pidi andma värvile vastupidavust juurde. Kuivab ka kiiremini ja prem värvida.
C
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3999
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Värvide jutt teemast mööda küll ,aga Sadolini vastastele ütleks ,et väga palju oleneb värvijast. Kui ikka korralikku läiget ilma "kuuskedeta" teha ei suuda ,siis ei saa ja kõik!
Vana kooli mehed ,kel muud peale sadoka kasutada polnud ,oskavad ülihästi auto särama panna. Palju annab juurde kinniti mis samuti viimase kümnendi sõna.
Ja kui tahad püsiläiget ,siis võiks ju proovida kogu kremplit pärast lakkida ,kuigi jah ,lakk on päris kallis lõbu ,aga kirutud UV vastase kihi peaks ju andma ,või mis?

Plastikust: siin Viljandis on ühel sellil perutamiseks tehtud samartsikule sebitud kõik plastist tiivad ja koguni uksed. Pole nüüd küll katsunud kas tal nad ka küljes juba ,aga uks oli tõstes küll pagana kerge. Nii võib paljalt "plekivahetusega" visata päris hea hunniku rallikale mittevajalikku massi seljast.
k
kenu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 195
Liitunud: 14 Mai 2002 15:37
Asukoht: Valga
Autod: 05
Kontakt:

Postitus Postitas kenu »

motale
Kui kallis see Volvo värv siis oli? Ja miks kallis värv viga oli? Kui ise süüdi polnud, siis kindlustus maksis kinni ju värvimise, seega oletan, et lasti panna samasse hinnaklassi kuuluv värv.
See on tõesti tõsi, et praegu on palju hulle liikluses ning kunagi ei tea ette, mil mõni süüdimatu rullnokk su töö ja vaeva ühe hetkega risuks muudab.
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Kindlustus maksis sama värvi korralikult kinni. Töö aga kindlustuse töökojas jättis soovida. Sain seda aasta hiljem aru, kui pahtel andis pleki küljest lahti.
Mure tekkis mõeldes sellele, et ise oma süül mingi külje maha sõidad.
Värvil polnud häda midagi. Oli väga kvaliteetne. Ei vajanud poleerimist (lakiga värvi ei saagi naljalt poleerida) ega midagi.
Kilo hinnaks oli vist 880eek + lakk ja seda ikka läks sinna peale kõvasti. Mäletamist mööda oli kogu värvi/laki maksumuseks üle 5000eek. 02 värvi maksumus oli veidi üle 1000eek. See juba märgatav vahe, mida ei olnud mõttekas investeerida.
Veel oli kalli värvi probleemiks - Ise ma seda ei värvinud. Töö teostajad ütlesid, et käkitegu. Auto kätte saades aga selgus, et polegi nii käkitegu. Hoolikalt vaadates leidis ikka vigu siit sealt. See aga kahandas seda kõrge kvaliteediga värvi rõõmu.
Nüüd võib ju rääkida meistri kulul töö ületegemisest, see aga ongi see mure, mis asjaga kaasas käib.
On veel üks halb asi, miks kallis värv ja odav (vana) auto kokku ei sobi.
Minu Volvo (79a. 245) oli kindlustuses "arvel" 11000eek'iga. Kui juba remont kaldub 8000eek kanti (õnneks olid mõlemad minu müksud napilt alla seda), siis kindlustus maksab parem auto välja. Ladat hinnatakse kindlasti veel odavamalt. Siin võibki saatuslikuks saada just ülikallis (auto hinna suhtes) värvi hind. Ja oletegi oma kallikesest ilma, või maksate ise lisakulud.
Vanadele autodele ei saa (vähemasti siis ei saanud) vabatahtlikku kindlustust sõlmida.
C
g
GhostRider
Foorumi kasutaja
Postitusi: 404
Liitunud: 17 Aug 2005 20:37

Postitus Postitas GhostRider »

OT: kus saada tartus ladadele plastik kere detaile (karbi laiendid koopalaiendid spoilaringid antitiivad jms.)
t
tauri117
Suletud kasutaja
Postitusi: 2
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas tauri117 »

ükskord nägin kui üks mosse vastu seina sõitis ja tiib kildudeks läks :rolleyes
k
karel
Foorumi kasutaja
Postitusi: 148
Liitunud: 17 Sept 2004 12:44
Asukoht: Tartu või Setumaa
Autod: krossi 01

Postitus Postitas karel »

:D arvatavasti koosnes see ainult pahtlist.:D
Vasta