Salongi põranda korrastamine.

Salongi põranda korrastamine.

Välimusega ja salongiga seonduvad teemad
Vasta
g
grimes
Foorumi kasutaja
Postitusi: 910
Liitunud: 14 Jaan 2005 15:15
Asukoht: Tallinn
Autod: Lada 2105 83a. Ford scorpio 4x4 2.8
Kontakt:

Salongi põranda korrastamine.

Postitus Postitas grimes »

Nii teen autole hetkel sisu ilusti puhtaks korda jne.
Võtsin kõik matid istmed jne välja.Ja vaaatasin et põranda plekk vajab korrastamist ja hooldamist.
Kui võtsin matid ära ja katsusin matti oli alt poolt need niisked.
Seal on mõnes kohas ja nurgas roostet ja üks koht koguni läbi ussitand :mad:
Enamus kohad on nagu pigitatud või kuidas seda nimetatud mastiks või midagi sellist.Kuid just on need kohad pedaalide all kohas.Kuid kus seda mastiksit ei ole on roostes.
Oleks vaja teada kuidas ma selle rooste eemaldaksin.Ja mis abivahendeid selleks vaja ja mis aineid ja kuidas kasutada.
Oleks soov veel ka panna pärast mingi mastiksi kihi veel peale et uuesti roosteteama ei hakkaks kui uuesti matid niiskeks lähevad.Aga kuidas saaks selle vastu midagi teha et matid niiskeks ei läheks.

SAATKE VASTUS POSTKASTI
r
rene07
Foorumi kasutaja
Postitusi: 271
Liitunud: 07 Jaan 2005 11:35
Asukoht: Tallinn
Autod: Vaz 2107, Niva 2121, Jaapani masuudipress...Pajero...

Postitus Postitas rene07 »

Põhja plekk lase relakaga puhtaks, krundi ära ja tõmba uus mastiks peale! Lihtne.
Endal tegin ühel siksil nii ja pärast valasin veel rahustuseks ja rooste hirmuks paar liitrit Ziguli õli (ei ole eriti kallis) põrandale. Auto tilkus paar nädalat õlist aga samas kõik praod said õli täis ja rooste tõmbas tagasi. Sama asja tegin ka 3 ukse sisemusega ja neljanda ukse äärt tänaseks enam pole;)
m
moosmoosik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 636
Liitunud: 25 Okt 2003 16:00
Asukoht: Tallinn/Mustamäe
Autod: ei ainsatki ladat enam !

Postitus Postitas moosmoosik »

niiskuse vastu sab ka nii et vene ajast me mäletame selliseid matte mis käisid kokku nagu ruutudest. panid mitu ruutu kokku ja said suure mati. selline aukudega mida kasutati a`la du?iruumides. paned sellise mati sinna pigipõhja peale ja tõmmad kummist katte selle peale. kuid tingimus on see et põhjas olevad õhutusaugud oleks lahti korralikult. ja nii ei teki sinna alla mingit niiskust ja sellega seonduvat hallitust või roostet.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

mootori õli asemel soovitan "ml dinitroli"
loe mota uurimustööd korrosioonist!!
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
arvi100
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 875
Liitunud: 07 Sept 2004 09:52
Asukoht: Jõgeva
Autod: Vaz 2101'73 - Lada 1300 SL'85

Postitus Postitas arvi100 »

Kui sa oled ketaslõikuriga roostesed kohad puhastanud ja veendunud et
läbivaid auke ei ole,katad poole pedaali kõrguselt kuni tagumise istme algus kohani ära Dinitrol ML-iga.1-he liitrine pudel poes olenevalt 100-120
krooni.Läheb seda siis paar liitrit.Niikaua kuni kuivab(10-25 kraadi juures
umbes 1 tund),lõikad välja nii suure tüki paksemat kilet mis katab ära kogu
salongi põhja.Kile peab ulatuma ka ukselävel olevate alumiinium liistude
alla.Ja kui põranda matid-vaibad on kuivanud võid asuda istmeid paigaldama.Dinitrol on selle poolest hea et ta on vett tõrjuv vastupidiselt
mootori-tagasilla õlidele,mis on vett/niiskust siduvad.Ja kui Dinitroli üle jääb
saad seda kasutada uste sisemuse roostetõrjeks,vaadates et uste
drenaazi avad vabaks jäävad.
Masin on kasin - Grigori Šaakašvili
Kasutaja avatar
arvi100
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 875
Liitunud: 07 Sept 2004 09:52
Asukoht: Jõgeva
Autod: Vaz 2101'73 - Lada 1300 SL'85

Postitus Postitas arvi100 »

Need augud salongi põhjas ei ole õhuaugud.Mõeldud on nad salongi põhja kogunenud vee ärajuhtimiseks.Suletakse kummist korkidega.
Masin on kasin - Grigori Šaakašvili
g
grimes
Foorumi kasutaja
Postitusi: 910
Liitunud: 14 Jaan 2005 15:15
Asukoht: Tallinn
Autod: Lada 2105 83a. Ford scorpio 4x4 2.8
Kontakt:

Postitus Postitas grimes »

seal ongi kummist junnid ees.Äkki peaks need ära võtma kuna vaip põrandal läjheb niiskeks ja selle tagajärjel rooste.

SAATKE VASTUS POSTKASTI
Kasutaja avatar
arvi100
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 875
Liitunud: 07 Sept 2004 09:52
Asukoht: Jõgeva
Autod: Vaz 2101'73 - Lada 1300 SL'85

Postitus Postitas arvi100 »

Algselt postitas: grimes
Ma ei saanud enne aru arvi100 et see vedelik kas selle peab siis maha valama kui katted küljes või millal või siis puhta pleki peale.


Dinitroli pintseldad ikka puhtale plekile siis paned tagasi
need kummikorgid,mis siis kui enne ei olnud.Kui lombist
läbi sõidad siis ei ole enam Lada vaid parditiik:D
Siis tuleb parajaks lõigatud kile ja alles siis vaip või põhjakumm.
Masin on kasin - Grigori Šaakašvili
g
grimes
Foorumi kasutaja
Postitusi: 910
Liitunud: 14 Jaan 2005 15:15
Asukoht: Tallinn
Autod: Lada 2105 83a. Ford scorpio 4x4 2.8
Kontakt:

Postitus Postitas grimes »

Nii nüüd on ka mul kere korrastamine käsil ja taguots enamvähem valma.
Kas toimisin õieti.
Alguses trelli tsas traatharjaga kuni plekini välja kus roostet oli või midagi muud kahtlast ja lasin laiemalt haljaks et ilus puhas plekk vastu läikima hakkaks.Siis panin pahtli korra peale nii 2 või 1-he korra oleneb kuidas usklil jäi lasin ära kuivada ja lasin selle liffia masinaga liivapaberiga siledaks pinna et oleks ühtlane.ja pärast krunt peale.
kas oleks vaja veel midagi teha või oleks ka krunt parem enne pahteldamist panna.
Enne pahteldamist karestasin ka ümbruse ära.
Oleks vaja nõuandeid.

SAATKE VASTUS POSTKASTI.
Vasta