Salongi põranda korrastamine.
Salongi põranda korrastamine.
-
ggrimes
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 910
- Liitunud: 14 Jaan 2005 15:15
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Lada 2105 83a. Ford scorpio 4x4 2.8
- Kontakt:
Salongi põranda korrastamine.
Nii teen autole hetkel sisu ilusti puhtaks korda jne.
Võtsin kõik matid istmed jne välja.Ja vaaatasin et põranda plekk vajab korrastamist ja hooldamist.
Kui võtsin matid ära ja katsusin matti oli alt poolt need niisked.
Seal on mõnes kohas ja nurgas roostet ja üks koht koguni läbi ussitand
Enamus kohad on nagu pigitatud või kuidas seda nimetatud mastiks või midagi sellist.Kuid just on need kohad pedaalide all kohas.Kuid kus seda mastiksit ei ole on roostes.
Oleks vaja teada kuidas ma selle rooste eemaldaksin.Ja mis abivahendeid selleks vaja ja mis aineid ja kuidas kasutada.
Oleks soov veel ka panna pärast mingi mastiksi kihi veel peale et uuesti roosteteama ei hakkaks kui uuesti matid niiskeks lähevad.Aga kuidas saaks selle vastu midagi teha et matid niiskeks ei läheks.
SAATKE VASTUS POSTKASTI
Võtsin kõik matid istmed jne välja.Ja vaaatasin et põranda plekk vajab korrastamist ja hooldamist.
Kui võtsin matid ära ja katsusin matti oli alt poolt need niisked.
Seal on mõnes kohas ja nurgas roostet ja üks koht koguni läbi ussitand
Enamus kohad on nagu pigitatud või kuidas seda nimetatud mastiks või midagi sellist.Kuid just on need kohad pedaalide all kohas.Kuid kus seda mastiksit ei ole on roostes.
Oleks vaja teada kuidas ma selle rooste eemaldaksin.Ja mis abivahendeid selleks vaja ja mis aineid ja kuidas kasutada.
Oleks soov veel ka panna pärast mingi mastiksi kihi veel peale et uuesti roosteteama ei hakkaks kui uuesti matid niiskeks lähevad.Aga kuidas saaks selle vastu midagi teha et matid niiskeks ei läheks.
SAATKE VASTUS POSTKASTI
-
rrene07
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 271
- Liitunud: 07 Jaan 2005 11:35
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Vaz 2107, Niva 2121, Jaapani masuudipress...Pajero...
Põhja plekk lase relakaga puhtaks, krundi ära ja tõmba uus mastiks peale! Lihtne.
Endal tegin ühel siksil nii ja pärast valasin veel rahustuseks ja rooste hirmuks paar liitrit Ziguli õli (ei ole eriti kallis) põrandale. Auto tilkus paar nädalat õlist aga samas kõik praod said õli täis ja rooste tõmbas tagasi. Sama asja tegin ka 3 ukse sisemusega ja neljanda ukse äärt tänaseks enam pole;)
Endal tegin ühel siksil nii ja pärast valasin veel rahustuseks ja rooste hirmuks paar liitrit Ziguli õli (ei ole eriti kallis) põrandale. Auto tilkus paar nädalat õlist aga samas kõik praod said õli täis ja rooste tõmbas tagasi. Sama asja tegin ka 3 ukse sisemusega ja neljanda ukse äärt tänaseks enam pole;)
-
mmoosmoosik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 636
- Liitunud: 25 Okt 2003 16:00
- Asukoht: Tallinn/Mustamäe
- Autod: ei ainsatki ladat enam !
niiskuse vastu sab ka nii et vene ajast me mäletame selliseid matte mis käisid kokku nagu ruutudest. panid mitu ruutu kokku ja said suure mati. selline aukudega mida kasutati a`la du?iruumides. paned sellise mati sinna pigipõhja peale ja tõmmad kummist katte selle peale. kuid tingimus on see et põhjas olevad õhutusaugud oleks lahti korralikult. ja nii ei teki sinna alla mingit niiskust ja sellega seonduvat hallitust või roostet.
- arvi100
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 875
- Liitunud: 07 Sept 2004 09:52
- Asukoht: Jõgeva
- Autod: Vaz 2101'73 - Lada 1300 SL'85
Kui sa oled ketaslõikuriga roostesed kohad puhastanud ja veendunud et
läbivaid auke ei ole,katad poole pedaali kõrguselt kuni tagumise istme algus kohani ära Dinitrol ML-iga.1-he liitrine pudel poes olenevalt 100-120
krooni.Läheb seda siis paar liitrit.Niikaua kuni kuivab(10-25 kraadi juures
umbes 1 tund),lõikad välja nii suure tüki paksemat kilet mis katab ära kogu
salongi põhja.Kile peab ulatuma ka ukselävel olevate alumiinium liistude
alla.Ja kui põranda matid-vaibad on kuivanud võid asuda istmeid paigaldama.Dinitrol on selle poolest hea et ta on vett tõrjuv vastupidiselt
mootori-tagasilla õlidele,mis on vett/niiskust siduvad.Ja kui Dinitroli üle jääb
saad seda kasutada uste sisemuse roostetõrjeks,vaadates et uste
drenaazi avad vabaks jäävad.
läbivaid auke ei ole,katad poole pedaali kõrguselt kuni tagumise istme algus kohani ära Dinitrol ML-iga.1-he liitrine pudel poes olenevalt 100-120
krooni.Läheb seda siis paar liitrit.Niikaua kuni kuivab(10-25 kraadi juures
umbes 1 tund),lõikad välja nii suure tüki paksemat kilet mis katab ära kogu
salongi põhja.Kile peab ulatuma ka ukselävel olevate alumiinium liistude
alla.Ja kui põranda matid-vaibad on kuivanud võid asuda istmeid paigaldama.Dinitrol on selle poolest hea et ta on vett tõrjuv vastupidiselt
mootori-tagasilla õlidele,mis on vett/niiskust siduvad.Ja kui Dinitroli üle jääb
saad seda kasutada uste sisemuse roostetõrjeks,vaadates et uste
drenaazi avad vabaks jäävad.
Masin on kasin - Grigori Šaakašvili
- arvi100
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 875
- Liitunud: 07 Sept 2004 09:52
- Asukoht: Jõgeva
- Autod: Vaz 2101'73 - Lada 1300 SL'85
Algselt postitas: grimes
Ma ei saanud enne aru arvi100 et see vedelik kas selle peab siis maha valama kui katted küljes või millal või siis puhta pleki peale.
Dinitroli pintseldad ikka puhtale plekile siis paned tagasi
need kummikorgid,mis siis kui enne ei olnud.Kui lombist
läbi sõidad siis ei ole enam Lada vaid parditiik:D
Siis tuleb parajaks lõigatud kile ja alles siis vaip või põhjakumm.
Masin on kasin - Grigori Šaakašvili
-
ggrimes
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 910
- Liitunud: 14 Jaan 2005 15:15
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Lada 2105 83a. Ford scorpio 4x4 2.8
- Kontakt:
Nii nüüd on ka mul kere korrastamine käsil ja taguots enamvähem valma.
Kas toimisin õieti.
Alguses trelli tsas traatharjaga kuni plekini välja kus roostet oli või midagi muud kahtlast ja lasin laiemalt haljaks et ilus puhas plekk vastu läikima hakkaks.Siis panin pahtli korra peale nii 2 või 1-he korra oleneb kuidas usklil jäi lasin ära kuivada ja lasin selle liffia masinaga liivapaberiga siledaks pinna et oleks ühtlane.ja pärast krunt peale.
kas oleks vaja veel midagi teha või oleks ka krunt parem enne pahteldamist panna.
Enne pahteldamist karestasin ka ümbruse ära.
Oleks vaja nõuandeid.
SAATKE VASTUS POSTKASTI.
Kas toimisin õieti.
Alguses trelli tsas traatharjaga kuni plekini välja kus roostet oli või midagi muud kahtlast ja lasin laiemalt haljaks et ilus puhas plekk vastu läikima hakkaks.Siis panin pahtli korra peale nii 2 või 1-he korra oleneb kuidas usklil jäi lasin ära kuivada ja lasin selle liffia masinaga liivapaberiga siledaks pinna et oleks ühtlane.ja pärast krunt peale.
kas oleks vaja veel midagi teha või oleks ka krunt parem enne pahteldamist panna.
Enne pahteldamist karestasin ka ümbruse ära.
Oleks vaja nõuandeid.
SAATKE VASTUS POSTKASTI.