Andke nõu - klaasipuhastajad.
Andke nõu - klaasipuhastajad.
-
vValdz
- Aasta Projekt
- Postitusi: 612
- Liitunud: 04 Mai 2002 17:33
- Asukoht: Jüri
- Autod: 1971 BA3-2101
- Kontakt:
Andke nõu - klaasipuhastajad.
Tahaks hirmsasti need originaal klaasipuhastid ära vahetada, aga tahaks enne nõu küsida kas keegi on näinud, teinud, proovinud midagi.
Küsimused:
*Kas käppi saab kergelt vahetada?
*Mul klaasipuhastus mootor teeb algus nõksu siis jääb seisma, läheb paar sekundit aega siis teeb tiiru ära. Mis viga võiks olla?
Küsimused:
*Kas käppi saab kergelt vahetada?
*Mul klaasipuhastus mootor teeb algus nõksu siis jääb seisma, läheb paar sekundit aega siis teeb tiiru ära. Mis viga võiks olla?
-
mmess
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 847
- Liitunud: 22 Apr 2002 11:45
- Asukoht: Tartu
- Autod: '95 Audi A6
- Kontakt:
Käppasid saab vahetada kergelt - teoorias vähemalt
Pealt vaja kruvi maha keerata (osadel tüüpidel polegi kruvi on lihtsalt võlli otsa surutud) ja siis käpp võlli otsast ära tõmmata. See on teoorias lihtne tegevus, praktikas sutsu keerulisem, nimelt ei taha ta sealt vabatahtlikult ära tulla Seepärast peab kruvikate ja asjadega tükk aega kangutama.
See nõksutamise jama tundub jah pigem relee pull olema. Vene elektroonika teadagi kvaliteediga. Mul ka vahest jukerdab. Täis käiguga pole probleeme olnud aga intervalliga küll. Vahest töötab, vahest mitte. Kui ei tööta, siis on enamasti klõps kuulda, et nagu lülitab aga tegelikult kojamehi liikuma ei pane. Häda selles, et jukerdab millegipärast just siis kui on selline pooletoobine vihm, kui intervalli vaja on, siis kaks võimalust kas kogu aeg lülitad edasi tagasi täiskäiku või ei lase üldse töötada ja sõidad käsikaudu Kusjuures ei kõva vihma ega kuiva ilmaga seda probleemi ei ole. Mul on mingi 4 või viis releed, aga ei ole viitsinud vahetada, sest vaevalt neist mõni parem on. Peaks hoopis mõne korralikuma lääne auto relee vaatama.
Aga mul hoopis selline idee, et Siksi kojamehed na nadid, pool klaasi jääb pühkimata. Tankisti mängimine hakkab vahest ikka ilgelt närvidele käima. Kas keegi on mõelnud või äkki juba ka teinud katset süsteemi kuidagi paremaks muuta, et pühitav pind suurem oleks.
Tean, et klaasi kuju on selline madal ja lai et lihtsalt pikema varre või harjade panek ei tule kõne alla, aga äkki on mingeid ideid.
Pealt vaja kruvi maha keerata (osadel tüüpidel polegi kruvi on lihtsalt võlli otsa surutud) ja siis käpp võlli otsast ära tõmmata. See on teoorias lihtne tegevus, praktikas sutsu keerulisem, nimelt ei taha ta sealt vabatahtlikult ära tulla Seepärast peab kruvikate ja asjadega tükk aega kangutama.
See nõksutamise jama tundub jah pigem relee pull olema. Vene elektroonika teadagi kvaliteediga. Mul ka vahest jukerdab. Täis käiguga pole probleeme olnud aga intervalliga küll. Vahest töötab, vahest mitte. Kui ei tööta, siis on enamasti klõps kuulda, et nagu lülitab aga tegelikult kojamehi liikuma ei pane. Häda selles, et jukerdab millegipärast just siis kui on selline pooletoobine vihm, kui intervalli vaja on, siis kaks võimalust kas kogu aeg lülitad edasi tagasi täiskäiku või ei lase üldse töötada ja sõidad käsikaudu Kusjuures ei kõva vihma ega kuiva ilmaga seda probleemi ei ole. Mul on mingi 4 või viis releed, aga ei ole viitsinud vahetada, sest vaevalt neist mõni parem on. Peaks hoopis mõne korralikuma lääne auto relee vaatama.
Aga mul hoopis selline idee, et Siksi kojamehed na nadid, pool klaasi jääb pühkimata. Tankisti mängimine hakkab vahest ikka ilgelt närvidele käima. Kas keegi on mõelnud või äkki juba ka teinud katset süsteemi kuidagi paremaks muuta, et pühitav pind suurem oleks.
Tean, et klaasi kuju on selline madal ja lai et lihtsalt pikema varre või harjade panek ei tule kõne alla, aga äkki on mingeid ideid.
Kas kerenumbri ümber saab auto ehitada?
-
vValdz
- Aasta Projekt
- Postitusi: 612
- Liitunud: 04 Mai 2002 17:33
- Asukoht: Jüri
- Autod: 1971 BA3-2101
- Kontakt:
Jube on nähtavus. Sõitsin pimedas Pärnu niisuguse lobjaka ilmaga, teed olid soolatud ja iga kord kui mingi auto mööda läks siis roni autost välja ja tõmba lapiga puhtaks. Vinge oli veel see, et võtsin pagassist lapi tõmbasin klaasi puhtaks ja siis märkasin, et lapp oli õline:mad: ja kõige tagatipuks külmus klaasipuhastus vesi ära. Lõpuks kui tagapeeglist tulesid nägin siis hakkas gaasipedaal aina sügavamale minema.
See lääne auto relee on küll hea idee, aga mis auto oma sobib?
See lääne auto relee on küll hea idee, aga mis auto oma sobib?
-
mmess
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 847
- Liitunud: 22 Apr 2002 11:45
- Asukoht: Tartu
- Autod: '95 Audi A6
- Kontakt:
Suht po**ui mis masina oma. peab lihtsalt vaatama, et praegusesse skeemi sobiks. Ma ei ole ausalt öeldes huvi tundnud, et milliseid kasutada võiks. Ma arvan, et olema peaks selline, mis on ühe kiiruse ja intervalliga. Need mis on kahe kiiruse ja intervalliga, neid ei ole mõtet panna. Esiteks, kardan, et kojameeste mootor ei arva sellest hästi ja teine asi, kojameeste lüliti ei klapi. No sellel veale on ka rohtu, aga see juba teine teema.
Muidu nähtavusega see värk, et kõigepealt peavad olema korralikud harjad ja ega 20 aastat vana klaasi vahetamine ka paha ei tee. Need on enamasti juba nii täkkeid täis, et kojamees võib kui tahes hea olla, aga sopp jääb lihtsalt klaasi külge kinni. Kui vähe rasvane ka veel, siis ...
Muidu nähtavusega see värk, et kõigepealt peavad olema korralikud harjad ja ega 20 aastat vana klaasi vahetamine ka paha ei tee. Need on enamasti juba nii täkkeid täis, et kojamees võib kui tahes hea olla, aga sopp jääb lihtsalt klaasi külge kinni. Kui vähe rasvane ka veel, siis ...
Kas kerenumbri ümber saab auto ehitada?
selles relees ei ole mingisugust elektroonikat sees et te teaks see on puhas bimetall klemm mida soojendatakse ja mis paindub kuni kontakti annab sellega saadaksegi viivis. Võtke see relee välja see asub seal juhipool armatuuri all selle vasakpoolse polstri all võtke relee lahti ja painutage seda klemmi natsa võib katsetada nii et relee on skeemis siis näeb kohe kuidas asi töötab ja kas töötab õieti.
-
mMel
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1391
- Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 3x fwd, 5x rwd
Minul on praegu Championi harjad, mis on paremad, kui eelmised Boschi omad. Vastupidamisele mõjub väga halvasti, kui panna kojamehed tööle, kui klaas on jääs või väga kuivanud sopaga koos.
Minul oli aga hoopsiski selline probleem, et sügisel kuu ajaga läks õhtale kaks pesuri mootorit, alles kolmas jäi pidama. Tegemist oli nende nuia moodi mootoritega, mis topsiku pealt sisse käivad. Teisel autol on aga paagil eraldi väike pump küljes ja aastaid pole mingitki probleemi olnud.
Minul oli aga hoopsiski selline probleem, et sügisel kuu ajaga läks õhtale kaks pesuri mootorit, alles kolmas jäi pidama. Tegemist oli nende nuia moodi mootoritega, mis topsiku pealt sisse käivad. Teisel autol on aga paagil eraldi väike pump küljes ja aastaid pole mingitki probleemi olnud.
-
mMel
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1391
- Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 3x fwd, 5x rwd
Vastu on pidanud harjad umbes aasta kuni poolteist. Vene omasid olen poes näinud mingi 20-ne ringis tükk, Championid maksid vist 45 tükist. Vene omadega oli aga juhus, kus uuena ostetud hari jättis osa klaasist kohe puhastamata.
Sobivad täpselt vene harjade asemele, aga vaata pakendite pealt, seal on kirjas millisele autole läheb.
Sobivad täpselt vene harjade asemele, aga vaata pakendite pealt, seal on kirjas millisele autole läheb.
-
mmess
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 847
- Liitunud: 22 Apr 2002 11:45
- Asukoht: Tartu
- Autod: '95 Audi A6
- Kontakt:
No ainult harjade vahetamisel pole küll mingit probleemi. Neid ju igas tanklas müügil. Ainult õige laius peab olema. Kui ütlen siis võin valetada aga siksile läksid minu meelest 35 cm laiused. Praaegu peaks kõikidel kaasas olema kahte tüüpi kinnitused, ühed on sellised, mis käivad konksu kujulise varre otsa ja teised on sellised, nagu siksile - topid lihtsalt käpa otsa.
Aga kvaliteedi vahe on jah tunda. Mul olid ostes - poolteist aastat tagasi - Boschid peal, aga hakkasid narmendama juba, ja vaatasin, et peaks uued panema. Siis leitsin vanu kohvreid tuulates, mis vanal siksi aegadest jäänud, ja leidsin vene ajal tehtud kojamehed - peale oli veel kirjutatud Tallinn, nii et Eestis tehtud, mis ettevõte neid toona tegi, ei mäleta. Panin need siis ette. Muidugi lolli peaga ei katsetanud ka enne, kas ikka korralikult toimivad ja siis kui täieliku paduka kätte jäin, sai selgeks, et see aparaat ei pühi mitte vett klaasi pealt ära vaid tekitab piiskade asemel ühtlase veekile nii et kui ilma kojameesteta veel midagi nägi, siis töötavatega enam mitte midagi
Aga kvaliteedi vahe on jah tunda. Mul olid ostes - poolteist aastat tagasi - Boschid peal, aga hakkasid narmendama juba, ja vaatasin, et peaks uued panema. Siis leitsin vanu kohvreid tuulates, mis vanal siksi aegadest jäänud, ja leidsin vene ajal tehtud kojamehed - peale oli veel kirjutatud Tallinn, nii et Eestis tehtud, mis ettevõte neid toona tegi, ei mäleta. Panin need siis ette. Muidugi lolli peaga ei katsetanud ka enne, kas ikka korralikult toimivad ja siis kui täieliku paduka kätte jäin, sai selgeks, et see aparaat ei pühi mitte vett klaasi pealt ära vaid tekitab piiskade asemel ühtlase veekile nii et kui ilma kojameesteta veel midagi nägi, siis töötavatega enam mitte midagi
Kas kerenumbri ümber saab auto ehitada?
- berg
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 751
- Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
- Asukoht: pealinnas
- Autod: 210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
- Kontakt:
võibolla panen väga puuse, aga Valdz kas oled kindel et bemmi omad sobivad... minu arust bemmil ju suurem esiaken ja rohkem nurga all?:puzzled aga mõte iseenesest väga hea
CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
- berg
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 751
- Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
- Asukoht: pealinnas
- Autod: 210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
- Kontakt:
sel juhul tasub ju igati proovimist anna siis meile ka teada!
CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
-
mmess
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 847
- Liitunud: 22 Apr 2002 11:45
- Asukoht: Tartu
- Autod: '95 Audi A6
- Kontakt:
Ega vist ei anna jah eriti paremaks teha.
Aga Rahu, kuidas sul 45 'sed ära mahtusid, kas üle klaasi ülemise serva ei käi? Ma hakkasin vaatama, et originaal 33 asemel saaks heal juhul ca 40 panna, muidu käivad ülevalt otsast üle serva.
Ma ostsin ka vahepeal uued harjad, mingid saksa omad, alco või alca või midagi sellist, küsisin, et kuis on vana ütles, et grafiidiga (pidid paremad olema kui tavalisest kummist) ja championile alla ei jää. Hind aga ligi poole odavam. Igatahes tegin proovi, näis kas ka vastu peavad.
Aga Rahu, kuidas sul 45 'sed ära mahtusid, kas üle klaasi ülemise serva ei käi? Ma hakkasin vaatama, et originaal 33 asemel saaks heal juhul ca 40 panna, muidu käivad ülevalt otsast üle serva.
Ma ostsin ka vahepeal uued harjad, mingid saksa omad, alco või alca või midagi sellist, küsisin, et kuis on vana ütles, et grafiidiga (pidid paremad olema kui tavalisest kummist) ja championile alla ei jää. Hind aga ligi poole odavam. Igatahes tegin proovi, näis kas ka vastu peavad.
Kas kerenumbri ümber saab auto ehitada?
-
rRahu
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 95
- Liitunud: 05 Nov 2002 14:20
- Asukoht: Ülenurme, Tartumaa
- Autod: VW Bora
Oli vist jah ettegelikult on 41 cm pikkus ja siis mahub tüpselt ära, ostsin ise ka vist esimest korda 45 cm ja siis pidin hakkama otsa maha lõikama, see aga rikkus harjad üldse ära.Originaali postitas mess
Ega vist ei anna jah eriti paremaks teha.
Aga Rahu, kuidas sul 45 'sed ära mahtusid, kas üle klaasi ülemise serva ei käi? Ma hakkasin vaatama, et originaal 33 asemel saaks heal juhul ca 40 panna, muidu käivad ülevalt otsast üle serva.
EDU UUENDUSTES!
- viaccess
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1927
- Liitunud: 19 Apr 2003 20:01
- Asukoht: Valga
- Autod: 2101, Izh Jupiter 5, Vis 23464
- Kontakt:
Mul on 38 boshi omad, kallid on kyll 80eeku tükk, aga nad on seda väärt. Relee kohta niipalju, kui klõps käib aga harjad ei liigu või liiguvad ebanormaalselt siis asi pole aegrelees. Minul jamas otsalüliti mis asub harjade mootori küljes. Seal on kontakt vedru otsas, mis läheb kuumaks ja sulatab plastmass korpuse ja normaalne ühendus kaob. Ma pingutasin vedru ära ja hakkaski tööle. Klemme võib igaks juhuks ära puhastada.
Jupid Venemaalt!