P: Tulede reguleerja???
P: Tulede reguleerja???
P: Tulede reguleerja???
Lugupeetud Härrased.
Täna sai ma võetud oma 05 pealt tulede reguleerja (või kuidas seda iganes nimetatakse). Probleem nüüd selles, et parempoolne vidin ei tööta. Kas keegi oskab öelda kuidas see vidin lahti käib (see mis tule küljes on)? Oleks väga tänulik kui keegi oskaks aidata.
Täna sai ma võetud oma 05 pealt tulede reguleerja (või kuidas seda iganes nimetatakse). Probleem nüüd selles, et parempoolne vidin ei tööta. Kas keegi oskab öelda kuidas see vidin lahti käib (see mis tule küljes on)? Oleks väga tänulik kui keegi oskaks aidata.
-
mmauer
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 139
- Liitunud: 25 Nov 2004 17:31
- Asukoht: Tartu-Laeva
- Autod: Lada Niva 1,7i ; BMW 525tds; Wolksvagen passat 1,9 tdi
olen endal ka lahti võtnud aga minu mäletamist mööda seal mingeid trosse polnud niisiis peaks asi töötama vaakumiga või mingi süsteemiga mis töötab õhuga, seetõttu äkki lekib süsteem kuskilt
PS ärge pahandage kui puuse panin see oli nii ammu kui seda lammutasin, egas siis pea prügikast ole mis kõik kinni peab.
PS ärge pahandage kui puuse panin see oli nii ammu kui seda lammutasin, egas siis pea prügikast ole mis kõik kinni peab.
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2860
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Lambi poolset osa minul küll avada ei õnnestunud.
Võtsin lahti salongi osa. Seal sees väiksed mansetid. Täidetud on tosooliga. Muud remonti ei vaja, kui lihtsalt tosooli kenasti täis panna.
Regulaatori korrastamiseks ei pea teda isegi autolt maha võtma. Kogu toimetamise saab teha salongist. Vaja armatuurist lahti lasta korrektori sealne osa. Jääb voolikute otsa rippuma. Siis vaja nokkida lahti need nagad, mis hoiavad kaane osa peal. Sees on vedru ja ajam. Peenikese kruvikaga saab mansetid kätte. Tosooliga täita niipalju, et manseti tagasipanekul jääb ta pinnaga tasaseks.
Soovitav toimetada soojas. Siis on plastik pehmem.
Probleemiks ikka lekked. Ummistumas pole seal midagi. Tosooli kogus süsteemis väga väikene. Paar tilka kadu võib juba mõjuda.
Võtsin lahti salongi osa. Seal sees väiksed mansetid. Täidetud on tosooliga. Muud remonti ei vaja, kui lihtsalt tosooli kenasti täis panna.
Regulaatori korrastamiseks ei pea teda isegi autolt maha võtma. Kogu toimetamise saab teha salongist. Vaja armatuurist lahti lasta korrektori sealne osa. Jääb voolikute otsa rippuma. Siis vaja nokkida lahti need nagad, mis hoiavad kaane osa peal. Sees on vedru ja ajam. Peenikese kruvikaga saab mansetid kätte. Tosooliga täita niipalju, et manseti tagasipanekul jääb ta pinnaga tasaseks.
Soovitav toimetada soojas. Siis on plastik pehmem.
Probleemiks ikka lekked. Ummistumas pole seal midagi. Tosooli kogus süsteemis väga väikene. Paar tilka kadu võib juba mõjuda.
C
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2860
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Kuidas saab suure katsetamise peale ainult väike haav olla? Siis teil küll ei õnnestunud. Sellise pusimise peale oleks suur haav pidanud olema.
Eks seal kruvikaga tuleb nikerdada. See kaane äär tuleb lihtsalt ringiratast lahti kangutada (kaan peal nagu purgil kaas).
Parem on seda soojas teha. Nahkkinndad ka kätte. Muidu saad omale ka haava.
Mingu siis katki, kui tahab. Ega tast praeguses olekus ka kasu pole.
Eks seal kruvikaga tuleb nikerdada. See kaane äär tuleb lihtsalt ringiratast lahti kangutada (kaan peal nagu purgil kaas).
Parem on seda soojas teha. Nahkkinndad ka kätte. Muidu saad omale ka haava.
Mingu siis katki, kui tahab. Ega tast praeguses olekus ka kasu pole.
C