kas eesti ark ka selliseid masinaid aksepteerib
kas eesti ark ka selliseid masinaid aksepteerib
-
mmauer
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 139
- Liitunud: 25 Nov 2004 17:31
- Asukoht: Tartu-Laeva
- Autod: Lada Niva 1,7i ; BMW 525tds; Wolksvagen passat 1,9 tdi
kas eesti ark ka selliseid masinaid aksepteerib
kas eesti ark ka selliseid masinaid aksepteerib ???
ise ehitades ma mõtlen.
http://www.sailriders.com/ventures/marapr/c-lada.jpg
ise ehitades ma mõtlen.
http://www.sailriders.com/ventures/marapr/c-lada.jpg
-
rrobikbobic
- Suletud kasutaja
- Postitusi: 22
- Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00
- berg
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 751
- Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
- Asukoht: pealinnas
- Autod: 210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
- Kontakt:
ja kui keegi juba teeb, siis kas tõesti ei oska siis seda keskmist ust kandiliseks klaasi ajada :regan:regan:regan
CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
- robi
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 494
- Liitunud: 10 Sept 2003 21:43
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 2107 1992
- Kontakt:
Saab küll, eelduseks on see, et autole tuleb raam teha. Kandevkeret kabrioletiks või pikemaks teha lihtsalt plekki vahele keevitades ei tohi. Ka lubatust võimsama mootori panekuks on võimalusi mitu, kas teha nagu Mati Leivategija, võttes mootoridoonori põhja ja keevitades sellele soovitud kere või nagu Estfield või Rex-12 Cobra mis kasutavad struktuurseid toruraame.
Omaette huvitav, mida arvab ARK tehnoosakond UAZ'ile näiteks 5-6 L mootori panekust. Raam ju kindlasti kannataks, aga määrus seab piiranguid.
Omaette huvitav, mida arvab ARK tehnoosakond UAZ'ile näiteks 5-6 L mootori panekust. Raam ju kindlasti kannataks, aga määrus seab piiranguid.
mosse pikendamise luba arkilt
Leivategija hankis enne selle loa kui mosset tegema hakkas ..ja loa saamine ple kerge