1. leht 1-st

Kerevenitus

Postitatud: 10 Mai 2017 00:27
Postitas Lumi
Tere,

Selline küsimus oleks kas keegi tänapäeval tegeleb ka veel lada kere venitusega?
Üks külje pauguga (mõlemad juhipoolsed uksed, uksepost ja küljekarp on tugevalt kahjustada saanud, katusel väike mõlk ukse posti koha peal ) 06 seismas. Kas üldse mõtet hakkata korda tegama sellist masinat?
Väike ettekujutus karbi seisukorrast juhiukse juurest, kust kõige rohkem kahjustada saanud:
Pilt
Tänud kes vaevuvad vastama :)

Re: Kerevenitus

Postitatud: 10 Mai 2017 10:45
Postitas hevi
Hiljutine kogemus minu puhul kõrvalvaatajana ühe karbi nurga ja ukseposti väljatõmbamisega esiukse juurest (samuti puu) 17 aastat vanal autol. Ametlikult hinnapakkumist küsides ükski firma alla 1000 euro pakkumist ei teinud kere venituseks. Üks erategija tegi 400 euri pakkumise ning seal sai ka kohe lastud asi ära teha (olenemata kaugest asukohast kuna hinnavõit ju nii suur). Et kui soovi siis võid privas kontakti küsida.

Samas 400 euri kerevenitus autol polnud niisama arusaadagi eriti et kere kõver. Alles siis kui uks lahti teha sai aru et esimene uksepost natuke liiga sees. Samas katus, uksevahed, ukse käimine jms. olid kõik korras, nii et kardan et päris nii odavalt (400) nii suurt kahju, nagu pildil, võibolla korda ei saa.

1000 eest saaks ju juba sirge roostevaba kere kindlasti, 400 eest juba veidi kahtlasem.

Re: Kerevenitus

Postitatud: 12 Mai 2017 15:21
Postitas 06VAZ
Puhtalt selle ühe pildi põhjal on raske mingit hinnangut anda, aga kui juba katusel on keskmise ukseposti juures volt sees, siis selle auto(kere)ga pole enam midagi teha. See on see vana ütlus, et vana auto korda tegemise hinnad kõiguvad 800st 8000-de euroni. Ja mõnikord isegi rohkemgi.
Kui tegu pole just nn. perekonnareliikviaga(a´la vanavanemate/sugulaste auto vms.), siis lihtsam on selle raha eest, mis kerevenituse, pleki- ja värvitööde peale kuluda võib, osta juba korralik Lada.