Küsimus kella põhjade paigaldamise kohta

Küsimus kella põhjade paigaldamise kohta

Välimusega ja salongiga seonduvad teemad
Suletud
d
dj muff
Suletud kasutaja
Postitusi: 6
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Küsimus kella põhjade paigaldamise kohta

Postitus Postitas dj muff »

Nii mul selline mure, et kuidas paigaldada kellade põhjasid spidokale ja tahomeetrile.
1. Kas ma pean ära võtma näidiku seierid? (ei taha eriti neid ära võtta kuna siis läheb spidomeeter ja tahomeeter valeks... ei oska tagasi kah panna :puzzled)
2. Kas on võimalik panna neid ilma seierite ära võtmisega... ja kui on siis millisel moel ???
Ette tänades.
t
Tõnu_P
Foorumi kasutaja
Postitusi: 60
Liitunud: 31 Mär 2004 14:15
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Tõnu_P »

d
dj muff
Suletud kasutaja
Postitusi: 6
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas dj muff »

Tnx abi eest ;)

Mul nüüd selline küsimus, et kui ma spidoka või tahomeetri seieri küest tõman, siis kas ta pärast valetama ei hakka ?
Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

Postitus Postitas GTA »

...natuke mõttetööd asja kokkupanekul ei teeks paha:P kui panna mõistusega asi kokku, ei hakka ta midagi valetama. spidomeetrit on nati paha kokku panna aga kui piirikut painutada, saab ka selle ilusti õigesse kohta. vahele soovitan panna ka pisut superattacki vms, eriti kui on tegemist metallist otsikutega nõeltega, muidu võivad nad hakata võlli peal libisema
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
d
dj muff
Suletud kasutaja
Postitusi: 6
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas dj muff »

Nu seda küll aga ma mõtlen selles mõttes et kui ma osuti küljest tõmban viskub vedru paigast. Kas to ei pea õige pinge all olema :puzzled
a
ahmed
Suletud kasutaja
Postitusi: 18
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas ahmed »

samas on variandiks ka kleepsupaberile sägu sisselõikamine, siis saav vaabalt
seier küljes paigaldada ja kui oled täpse silma ja käega, siis seda lõiketriipu ei
jää üldse näha
a
ander14
Foorumi kasutaja
Postitusi: 31
Liitunud: 28 Apr 2004 21:52
Autod: 2101.1,2
Kontakt:

Postitus Postitas ander14 »

mina võtsin endal seieri nii ära et hoitsin alt sõrmega tagasi et see sisu ei hakkax liikuma see tahoka sisu ja keerasin edasi tagasi ja tuli ilusti lahti tõõtab veel isekit spidoga tuleb see plastik kest ära võtta ja sõrmega tagasi hoida seda liikuvat sisu ja seierid liikudada ja tuleb ilusti ilma ühegi probleemida ,:spin
c
CozmonauT
Foorumi kasutaja
Postitusi: 644
Liitunud: 20 Okt 2003 21:14
Asukoht: Saku/Haapsalu
Autod: BMW V8, Pontiac V8
Kontakt:

Postitus Postitas CozmonauT »

o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

Algselt postitas: Ahmed
samas on variandiks ka kleepsupaberile sägu sisselõikamine, siis saav vaabalt
seier küljes paigaldada ja kui oled täpse silma ja käega, siis seda lõiketriipu ei
jää üldse näha
samas võib sellele sälgule ka sektori peale liimida :) ;)
samas ei rikuta mõõteriista kalibreeringut!
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Suletud