1. leht 1-st

Kojamehed - kas peavadki sellised olema?

Postitatud: 17 Mai 2016 10:54
Postitas null6
Tervitus,
Oman elu esimest siksi ja polnud vahepeal ka 15a üheski istunud.. seega tekkis küsimus, et kas need kojamehed peavadki sellised kuradi teod olema? Mul õnneks on see auto pühapäevaautoks mitte igapäevaliikuriks ja seega on see natukene vähemoluline, aga kui peaksin igapäevaselt sõitma autoga, mille kojamehed liiguvad 1 meeter tunnis, siis oleks ikka päris hirm..

Lisaks, kas kasutate samasuguseid kojamehi nagu originaalid või olete mingid vähe moodsamad külge kompunninud? Kui originaale, siis kust neid saada üldse?

Ette tänades :D

Postitatud: 17 Mai 2016 16:39
Postitas hendu
Võib-olla on liigendid lihtsalt kinni, võta lahti nii palju kui saad, puhasta ära, määri ja lao uuesti kokku. Kojameeste mootor vaata ka üle. Uued kojamehed saad Veerenni "Lada" poest.

Postitatud: 17 Mai 2016 16:41
Postitas null6
Et ikka peaksid olema kiiruselt võrreldavad lääne autodega? :P

Postitatud: 17 Mai 2016 21:44
Postitas indrek56
Hea meelega tuuniks ka samara kojamehi kasvõi niigipalju, et mõõduka sajuga jõuaksid need mingitki nähtavust tekitada. Krossiradade sprintidest ei räägigi. On kuulda olnud, et olevat golfi süsteeme sinna aretatud. Teab keegi lähemalt kommenteerida?

Postitatud: 17 Mai 2016 23:06
Postitas Arvos
Mõistlik on määrida kojameeste puksid ja vehivad niiet vähe pole.

Postitatud: 18 Mai 2016 09:30
Postitas Mel
Tavaliselt jäävad (roostetavad ) kinni need võllid, mille peale kojameeste varred kinnituvad (kere külge käivad nuudiga detailid). Samas sellele detaili võllile juurdepääs raske. Aitab WD või roostelahtisti vahele laskmine ja käte vahel edasi-tagasi keeramine. Detail enne auto küljest eemaldatud. Tegelikult oluliselt lihtsam uus otsik osta.

Muidugi tasub ka üle vaadata ja puhastada-määrida kogu hoovastik.

Korras süsteem vehib sama kiiresti kui uute autode nn eelviimane režiim (mitte viimane ülikiire).