K: Milline värv/krunt/pahtel valida?

K: Milline värv/krunt/pahtel valida?

Välimusega ja salongiga seonduvad teemad
Vasta
l
laizk
Suletud kasutaja
Postitusi: 173
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

K: Milline värv/krunt/pahtel valida?

Postitus Postitas laizk »

1) kas keegi oskab nõu anda, mis firma värv osta auto jaoks.

kas kuskil tallinnas peale Ben autokaupade on ka veel palju autovärve? Benus on Sadolini värvid ja seal soovitatakse ainult neid. Seal metallik natuke alla 200 eeki/l.

Nõuded: liitri hind alla 250 eeki
soovitavalt metallik

2) Sama lugu krundiga. millist soovitate? ilmselt peab olema söövitav?

3) Kas pritspahtel on vajalik? see, kes mul ilmselt värvima hakkab, on teinud 6 autot müügiks ilma pritspahtlita. aga kui ma tahan, siis laseb selle ka peale. kas on mõtet? ja millist soovitate, kui on?

suuured tänud abi eest juba ette!!!:)
m
mess
Ladaklubi Liige
Postitusi: 847
Liitunud: 22 Apr 2002 11:45
Asukoht: Tartu
Autod: '95 Audi A6
Kontakt:

Postitus Postitas mess »

Alla 250 EEK liiter saadki ainult Sadolini. Mõned teevad sellega, aga kui omale teed, siis mina ei soovitaks seda. Krunt sõltub suuresti sellest, mis värv peale tuleb ja mis aluspinnaks on (haljas metall, vana värv, mingi muu krunt)

Pritspahtlit pole kohustuslik panna, küll aga on sellega suhteliselt mugav väikeseid ebatasasusi siledaks ajada. Mõistagi peab sellega oskama teha ja mugavus ka maksab midagi, kuid siis pead arvestama, kas odavam tuleb töö või materjalikulu.

Mina pealegi ei võtaks väga tõsiselt nende tegelaste, soovitusi, kes ainult müügiks autosid ülesse löövad, sest sellisel juhul on esmatähtsaks hind ning kvaliteet ainult niivõrd, et masin müügiplatsil ja proovisõidul hea välja näeks
Kas kerenumbri ümber saab auto ehitada?
l
laizk
Suletud kasutaja
Postitusi: 173
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas laizk »

suur tänu arvamuse eest.

aga millist tavalist värvi soovitaksid? kui metalliku välja jätame?
ja mis sellel Sadolinil siis viga on? sellest ei ole ma ka aru saanud?

Seega pritspahtel on siiski vajalik, sest sellise hinna juures, nagu tema küsib, peab tulemus olema ideaalne!

Njaa...ma ka ei tea, mida uskuda ja mida mitte. tegu on tuttavaga, seepärast teatud määral ma usaldan teda... samas... usalda aga kontrolli.

PS! kas sellest oleks kasu, kui peale pritspahtli panekut ja enne krundiga värvimist autot vaatama minna? siis peaks ju kõik vead näha olema?

raha on nii suur, et ma ei taha midagi saatuse hooleks jätta:(
m
mess
Ladaklubi Liige
Postitusi: 847
Liitunud: 22 Apr 2002 11:45
Asukoht: Tartu
Autod: '95 Audi A6
Kontakt:

Postitus Postitas mess »

Kui tahad omale ja korralikult teha, siis oleks kõige mõistlikum tegelikult teha veel nii, et peale pahteldamist teha kontrollvärvimine sama või ligilähedase värviga. Ei pea laskma nii palju, et läikesse läheb, vaid et ühtlaselt katab, siis on ka viimased ebatasasused näha, mis "lapilise" pealt veel välja ei tulnud. Ning alles seejärel teha lõplik pahteldamine värvimine, võib olla ka lakkimine.

Kui soovid värvi jaoks soodsamat hinda, siis soovitan kasutada nn rekkavärve. Need on oma olemuselt ka tugevamad kui tavalised (ei vaja lakkimist). Miinuseks see, et toonivalik on kesisem ning kuna värv on paksem, siis metallikut teha on riskantsem - saab teha ning teatud toonidega jääb üsna OK isegi aga üldiselt kipub tera ära uppuma ja ei jää suurt midagi näha. Tuntumad tootjad ehk: Standox, Glasurit
Neilt saab ka tavalist autovärvi, millele toonivalik lai, saab nii metallikut kui pärlat jne. Kvaliteet kindlasti ka Spies&Hecker muidugi mida kvaliteetsem seda kallim nagu ikka.

Sadolin kipub suhteliselt kiiresti ära pleekima. Värvijad räägivad ka, et pidada kehv töödelda olema (see vaieldav muidugi, ise ei oska midagi kommenteerida), jääb pehme, kuivab kaua, ning kui näiteks paned paugu, või tarvis parandusi teha, siis toone suht raske kokku ajada (pleegib ebaühtlaselt). Aga see eest on hinnaeelis. Olen ka Sadoliniga päris ilusaid tulemusi näinud. Iseasi, kaua püsivad.
Kas kerenumbri ümber saab auto ehitada?
a
aifzxxxxx
Suletud kasutaja
Postitusi: 1
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas aifzxxxxx »

ma ei tea, mul ka Sadolin peal, nii umbes 4 aastat ja panin alles nüüd kerge paugu ja värvisin Sadoliniga ühe külje üle ja toon jäi küll sama
Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

Postitus Postitas GTA »

Sadolin kipub suhteliselt kiiresti ära pleekima. Värvijad räägivad ka, et pidada kehv töödelda olema (see vaieldav muidugi, ise ei oska midagi kommenteerida), jääb pehme, kuivab kaua, ning kui näiteks paned paugu, või tarvis parandusi teha, siis toone suht raske kokku ajada (pleegib ebaühtlaselt). Aga see eest on hinnaeelis. Olen ka Sadoliniga päris ilusaid tulemusi näinud. Iseasi, kaua püsivad.
minu autol oli 10 a sadolini metallik peal ja see pole midagi nii vilets värv kui arvatakse. ainuke asi on see, et kui tahad normaalset läiget säilitada, siis tuleb aastas min. 4-5 korda värvi vahatada. uuesti sai värvida ka sadolini sama tooniga, kuivamine kestis ca 24h 18c juures. lõplik kuivamine toimub siiski 1,5-2 nädala jooksul ja kui siis ntx bensiini tankeava juures peale ajada, võib tooni ära rikkuda
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
l
laizk
Suletud kasutaja
Postitusi: 173
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas laizk »

väga hea. jätkake oma kogemuste kirja panemist.:cool:
s
sr_oka
Foorumi kasutaja
Postitusi: 44
Liitunud: 30 Sept 2004 21:35
Asukoht: Tartu
Autod: lada 1111 ja iz27151 ja alfa 156 ;)

Postitus Postitas sr_oka »

tegelt dupont peris hea peaks olema, kallim küll veidi aga ehk ka tulemus selle võrra parem, veoautovärv miski 350 eeku kilo, happekrunt kah sama
Elu ainult projektide kuhja all :D
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Algselt postitas: laizk
Kas pritspahtel on vajalik? see, kes mul ilmselt värvima hakkab, on teinud 6 autot müügiks ilma pritspahtlita. aga kui ma tahan, siis laseb selle ka peale. kas on mõtet?
Pritspahtel on vajalik kasvõi alusvärvi kontrollimiseks. Autol võib olla peale lastud X värve. Kui nüüd lasta sinna peale lõpuks mingi värv ja see üles kobrutab on kulu palju suurem. Pritspahtel on kahekomponentne ja ka päris agressiivne. Kui pritspahtel üles ei kobruta, siis on värvida juba palju julgem. Muidugi on pritspahtel vajalik ka viimase lihvi andmiseks.
Sadolin ei pidavatki nii sitt värv olema, kui kasutada kõvendit. Talle saada spetskõvendit poest. Panin ka tähele, et kõvendiga värvides ei hakka nii kergesti jooksma.
Kindlasti vajab Sadolin rohkem hoolt, kui kallid autovärvid.
C
Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

Postitus Postitas GTA »

Algselt postitas: motamees
Sadolin ei pidavatki nii sitt värv olema, kui kasutada kõvendit. Talle saada spetskõvendit poest. Panin ka tähele, et kõvendiga värvides ei hakka nii kergesti jooksma.
Kindlasti vajab Sadolin rohkem hoolt, kui kallid autovärvid.
vot-vot, selle unustasingi mainida, et värvimisel sai 3l värvi kohta lisada 1l sadolini kõvendit, seda tasub küsida samast poest, tavaliselt on saada ka. maksis ta miski 280.-, nii et väga odav just pole:P ja pritspahtliga saab väga hästi kontrollida oma lihvimise kvaliteeti, kui seda lihvitud pinnale peale lasta, näeb kohe ära kus augukesed-kühmukesed. mulle tegi meister ka selgeks, et mida rohkem pritspahtliga möllata viitsid/raatsid, seda parema tulemuse KINDLASTI saad.
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
l
laizk
Suletud kasutaja
Postitusi: 173
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas laizk »

selge:) suured tänud abi eest. nüüd veel vaja leida värvija üles:bouncing
j
jaks
Suletud kasutaja
Postitusi: 32
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas jaks »

palun kirjutage keegi keretöö etappide järjekord, pole ise kunagi teinud. kerel on mõned roostelaigud ning kriimud, mölgid.

näiteks: karestamine -> pahteldamine jne
Vasta