K: Milline värv/krunt/pahtel valida?
K: Milline värv/krunt/pahtel valida?
K: Milline värv/krunt/pahtel valida?
1) kas keegi oskab nõu anda, mis firma värv osta auto jaoks.
kas kuskil tallinnas peale Ben autokaupade on ka veel palju autovärve? Benus on Sadolini värvid ja seal soovitatakse ainult neid. Seal metallik natuke alla 200 eeki/l.
Nõuded: liitri hind alla 250 eeki
soovitavalt metallik
2) Sama lugu krundiga. millist soovitate? ilmselt peab olema söövitav?
3) Kas pritspahtel on vajalik? see, kes mul ilmselt värvima hakkab, on teinud 6 autot müügiks ilma pritspahtlita. aga kui ma tahan, siis laseb selle ka peale. kas on mõtet? ja millist soovitate, kui on?
suuured tänud abi eest juba ette!!!:)
kas kuskil tallinnas peale Ben autokaupade on ka veel palju autovärve? Benus on Sadolini värvid ja seal soovitatakse ainult neid. Seal metallik natuke alla 200 eeki/l.
Nõuded: liitri hind alla 250 eeki
soovitavalt metallik
2) Sama lugu krundiga. millist soovitate? ilmselt peab olema söövitav?
3) Kas pritspahtel on vajalik? see, kes mul ilmselt värvima hakkab, on teinud 6 autot müügiks ilma pritspahtlita. aga kui ma tahan, siis laseb selle ka peale. kas on mõtet? ja millist soovitate, kui on?
suuured tänud abi eest juba ette!!!:)
-
mmess
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 847
- Liitunud: 22 Apr 2002 11:45
- Asukoht: Tartu
- Autod: '95 Audi A6
- Kontakt:
Alla 250 EEK liiter saadki ainult Sadolini. Mõned teevad sellega, aga kui omale teed, siis mina ei soovitaks seda. Krunt sõltub suuresti sellest, mis värv peale tuleb ja mis aluspinnaks on (haljas metall, vana värv, mingi muu krunt)
Pritspahtlit pole kohustuslik panna, küll aga on sellega suhteliselt mugav väikeseid ebatasasusi siledaks ajada. Mõistagi peab sellega oskama teha ja mugavus ka maksab midagi, kuid siis pead arvestama, kas odavam tuleb töö või materjalikulu.
Mina pealegi ei võtaks väga tõsiselt nende tegelaste, soovitusi, kes ainult müügiks autosid ülesse löövad, sest sellisel juhul on esmatähtsaks hind ning kvaliteet ainult niivõrd, et masin müügiplatsil ja proovisõidul hea välja näeks
Pritspahtlit pole kohustuslik panna, küll aga on sellega suhteliselt mugav väikeseid ebatasasusi siledaks ajada. Mõistagi peab sellega oskama teha ja mugavus ka maksab midagi, kuid siis pead arvestama, kas odavam tuleb töö või materjalikulu.
Mina pealegi ei võtaks väga tõsiselt nende tegelaste, soovitusi, kes ainult müügiks autosid ülesse löövad, sest sellisel juhul on esmatähtsaks hind ning kvaliteet ainult niivõrd, et masin müügiplatsil ja proovisõidul hea välja näeks
Kas kerenumbri ümber saab auto ehitada?
suur tänu arvamuse eest.
aga millist tavalist värvi soovitaksid? kui metalliku välja jätame?
ja mis sellel Sadolinil siis viga on? sellest ei ole ma ka aru saanud?
Seega pritspahtel on siiski vajalik, sest sellise hinna juures, nagu tema küsib, peab tulemus olema ideaalne!
Njaa...ma ka ei tea, mida uskuda ja mida mitte. tegu on tuttavaga, seepärast teatud määral ma usaldan teda... samas... usalda aga kontrolli.
PS! kas sellest oleks kasu, kui peale pritspahtli panekut ja enne krundiga värvimist autot vaatama minna? siis peaks ju kõik vead näha olema?
raha on nii suur, et ma ei taha midagi saatuse hooleks jätta:(
aga millist tavalist värvi soovitaksid? kui metalliku välja jätame?
ja mis sellel Sadolinil siis viga on? sellest ei ole ma ka aru saanud?
Seega pritspahtel on siiski vajalik, sest sellise hinna juures, nagu tema küsib, peab tulemus olema ideaalne!
Njaa...ma ka ei tea, mida uskuda ja mida mitte. tegu on tuttavaga, seepärast teatud määral ma usaldan teda... samas... usalda aga kontrolli.
PS! kas sellest oleks kasu, kui peale pritspahtli panekut ja enne krundiga värvimist autot vaatama minna? siis peaks ju kõik vead näha olema?
raha on nii suur, et ma ei taha midagi saatuse hooleks jätta:(
-
mmess
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 847
- Liitunud: 22 Apr 2002 11:45
- Asukoht: Tartu
- Autod: '95 Audi A6
- Kontakt:
Kui tahad omale ja korralikult teha, siis oleks kõige mõistlikum tegelikult teha veel nii, et peale pahteldamist teha kontrollvärvimine sama või ligilähedase värviga. Ei pea laskma nii palju, et läikesse läheb, vaid et ühtlaselt katab, siis on ka viimased ebatasasused näha, mis "lapilise" pealt veel välja ei tulnud. Ning alles seejärel teha lõplik pahteldamine värvimine, võib olla ka lakkimine.
Kui soovid värvi jaoks soodsamat hinda, siis soovitan kasutada nn rekkavärve. Need on oma olemuselt ka tugevamad kui tavalised (ei vaja lakkimist). Miinuseks see, et toonivalik on kesisem ning kuna värv on paksem, siis metallikut teha on riskantsem - saab teha ning teatud toonidega jääb üsna OK isegi aga üldiselt kipub tera ära uppuma ja ei jää suurt midagi näha. Tuntumad tootjad ehk: Standox, Glasurit
Neilt saab ka tavalist autovärvi, millele toonivalik lai, saab nii metallikut kui pärlat jne. Kvaliteet kindlasti ka Spies&Hecker muidugi mida kvaliteetsem seda kallim nagu ikka.
Sadolin kipub suhteliselt kiiresti ära pleekima. Värvijad räägivad ka, et pidada kehv töödelda olema (see vaieldav muidugi, ise ei oska midagi kommenteerida), jääb pehme, kuivab kaua, ning kui näiteks paned paugu, või tarvis parandusi teha, siis toone suht raske kokku ajada (pleegib ebaühtlaselt). Aga see eest on hinnaeelis. Olen ka Sadoliniga päris ilusaid tulemusi näinud. Iseasi, kaua püsivad.
Kui soovid värvi jaoks soodsamat hinda, siis soovitan kasutada nn rekkavärve. Need on oma olemuselt ka tugevamad kui tavalised (ei vaja lakkimist). Miinuseks see, et toonivalik on kesisem ning kuna värv on paksem, siis metallikut teha on riskantsem - saab teha ning teatud toonidega jääb üsna OK isegi aga üldiselt kipub tera ära uppuma ja ei jää suurt midagi näha. Tuntumad tootjad ehk: Standox, Glasurit
Neilt saab ka tavalist autovärvi, millele toonivalik lai, saab nii metallikut kui pärlat jne. Kvaliteet kindlasti ka Spies&Hecker muidugi mida kvaliteetsem seda kallim nagu ikka.
Sadolin kipub suhteliselt kiiresti ära pleekima. Värvijad räägivad ka, et pidada kehv töödelda olema (see vaieldav muidugi, ise ei oska midagi kommenteerida), jääb pehme, kuivab kaua, ning kui näiteks paned paugu, või tarvis parandusi teha, siis toone suht raske kokku ajada (pleegib ebaühtlaselt). Aga see eest on hinnaeelis. Olen ka Sadoliniga päris ilusaid tulemusi näinud. Iseasi, kaua püsivad.
Kas kerenumbri ümber saab auto ehitada?
minu autol oli 10 a sadolini metallik peal ja see pole midagi nii vilets värv kui arvatakse. ainuke asi on see, et kui tahad normaalset läiget säilitada, siis tuleb aastas min. 4-5 korda värvi vahatada. uuesti sai värvida ka sadolini sama tooniga, kuivamine kestis ca 24h 18c juures. lõplik kuivamine toimub siiski 1,5-2 nädala jooksul ja kui siis ntx bensiini tankeava juures peale ajada, võib tooni ära rikkudaSadolin kipub suhteliselt kiiresti ära pleekima. Värvijad räägivad ka, et pidada kehv töödelda olema (see vaieldav muidugi, ise ei oska midagi kommenteerida), jääb pehme, kuivab kaua, ning kui näiteks paned paugu, või tarvis parandusi teha, siis toone suht raske kokku ajada (pleegib ebaühtlaselt). Aga see eest on hinnaeelis. Olen ka Sadoliniga päris ilusaid tulemusi näinud. Iseasi, kaua püsivad.
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2860
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Pritspahtel on vajalik kasvõi alusvärvi kontrollimiseks. Autol võib olla peale lastud X värve. Kui nüüd lasta sinna peale lõpuks mingi värv ja see üles kobrutab on kulu palju suurem. Pritspahtel on kahekomponentne ja ka päris agressiivne. Kui pritspahtel üles ei kobruta, siis on värvida juba palju julgem. Muidugi on pritspahtel vajalik ka viimase lihvi andmiseks.Algselt postitas: laizk
Kas pritspahtel on vajalik? see, kes mul ilmselt värvima hakkab, on teinud 6 autot müügiks ilma pritspahtlita. aga kui ma tahan, siis laseb selle ka peale. kas on mõtet?
Sadolin ei pidavatki nii sitt värv olema, kui kasutada kõvendit. Talle saada spetskõvendit poest. Panin ka tähele, et kõvendiga värvides ei hakka nii kergesti jooksma.
Kindlasti vajab Sadolin rohkem hoolt, kui kallid autovärvid.
C
vot-vot, selle unustasingi mainida, et värvimisel sai 3l värvi kohta lisada 1l sadolini kõvendit, seda tasub küsida samast poest, tavaliselt on saada ka. maksis ta miski 280.-, nii et väga odav just pole:P ja pritspahtliga saab väga hästi kontrollida oma lihvimise kvaliteeti, kui seda lihvitud pinnale peale lasta, näeb kohe ära kus augukesed-kühmukesed. mulle tegi meister ka selgeks, et mida rohkem pritspahtliga möllata viitsid/raatsid, seda parema tulemuse KINDLASTI saad.Algselt postitas: motamees
Sadolin ei pidavatki nii sitt värv olema, kui kasutada kõvendit. Talle saada spetskõvendit poest. Panin ka tähele, et kõvendiga värvides ei hakka nii kergesti jooksma.
Kindlasti vajab Sadolin rohkem hoolt, kui kallid autovärvid.
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme