03/06 tiibade sobivus

03/06 tiibade sobivus

Välimusega ja salongiga seonduvad teemad
Vasta
m
Mrpumpkinkiller
Foorumi kasutaja
Postitusi: 13
Liitunud: 19 Dets 2012 07:47

03/06 tiibade sobivus

Postitus Postitas Mrpumpkinkiller »

Küsimus siis selline, et nullkolmele uusi esitiibu vaja aga kas sinna sobivad ka nulkuue tiivad?
Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2501
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

Postitus Postitas SexSix »

Poritiival olevad augud ei ühti suunatulega ja iluliistu otsaga. Kas poritiiva ääres peab olema iluliist?
m
Mrpumpkinkiller
Foorumi kasutaja
Postitusi: 13
Liitunud: 19 Dets 2012 07:47

Postitus Postitas Mrpumpkinkiller »

Tänud, tahaks jah ikka kõik liistud külge jätta.
m
Mrpumpkinkiller
Foorumi kasutaja
Postitusi: 13
Liitunud: 19 Dets 2012 07:47

Postitus Postitas Mrpumpkinkiller »

Tekkis tiibade kohta veel küsimus, ei hakanud uut teemat tegema, kas tiivad saab ülevalt lahti nii, et puurin keevitusetäpid välja ja lihtsalt tuleb lahti? Tegelikult probleemsem on isegi see, et kuidas tiiva esimene ja tagumine ots lahti tulevad. Kas tiiva esimese otsa lahti võtmiseks tuleb iluvõre ära võtta või pääseb muidu ka ligi?
Kasutaja avatar
nymmik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 559
Liitunud: 26 Dets 2006 00:04
Asukoht: Hüüru
Autod: Zaz965
Kontakt:

Postitus Postitas nymmik »

 
Mrpumpkinkiller kirjutas:Tekkis tiibade kohta veel küsimus, ei hakanud uut teemat tegema, kas tiivad saab ülevalt lahti nii, et puurin keevitusetäpid välja ja lihtsalt tuleb lahti? Tegelikult probleemsem on isegi see, et kuidas tiiva esimene ja tagumine ots lahti tulevad. Kas tiiva esimese otsa lahti võtmiseks tuleb iluvõre ära võtta või pääseb muidu ka ligi?
Tiiva eemaldamiseks on vaja eemaldada: stange, iluvõre, uks, kui on siis logar. Et endl lihtsam siis ka kapott aga ei ole vajalik. see kumb plekk lahti puurida kas ülevalt või mootoriruumi poolt, oleneb kas sul on tehase või koperatiivi tiivad. mine olen siani relakaga tiiva maha lõiganud nii et ribad on jäänud auto külge, siis on neid lihtsam eemaldada.
Uue tiiva paigaldamisel tuleb kapott ja uks ette panna et saaksid jooned paika, fikseerimiseks olen lasknud paari isepuurivaga kinni ja siis alles keevitama hakanud.
06 tiiva saab panna aga suuna auk tuleb kinni keevitada ja uus kõrgemale teha ning iluliistu noka augud teha. šablooni saad vanast tiivast lõigata välja.

Väga kerge ettevõtmine ei ole, rihtimist ja mängimist hulga et hea tulemus saada.

Pilt

1960113_676886089036435_40133568_n.jpg-thumb.jpg
-
-Berg-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 48
Liitunud: 05 Apr 2015 18:25
Asukoht: Pärnumaa
Autod: ZAZ 965, IZ 412

Postitus Postitas -Berg- »

Imre! Tean millest räägid! Mul sama asi teoksil. Kuigi oma 06 kallal. -Berg- teema all. Alul oli kõik valesti, nüüd juba parem. Edu!
Kasutaja avatar
nymmik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 559
Liitunud: 26 Dets 2006 00:04
Asukoht: Hüüru
Autod: Zaz965
Kontakt:

Postitus Postitas nymmik »

 
-Berg- kirjutas: Imre! Tean millest räägid! Mul sama asi teoksil. Kuigi oma 06 kallal. -Berg- teema all. Alul oli kõik valesti, nüüd juba parem. Edu!
Berg sinu käes on see käki tegu, ma olen kokku nelja ladaga maadelnud. igakord lubanud et on "viimane kord"
-
-Berg-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 48
Liitunud: 05 Apr 2015 18:25
Asukoht: Pärnumaa
Autod: ZAZ 965, IZ 412

Postitus Postitas -Berg- »

Tiivad sain siiski külge. Piisava modimisega. Siiski jääb mul õhku küsimus, mida teema algataja küsis. Küljes olid uksed, kapott, iluvõre ja pooleldi aimatavad suund-gabariidid. Kapoti järgi kõrgus õige. Tule pesade juures tahaks porikas alla poole(kaared ei ühti). Sama ka suund-gabariitide juures! Alumine põll väitis sama. Küljeliistu augud olid samuti pea 10 mm kõrgemal ja puudus ava suunakale. Tegin ümber ja sain sobima. Homme originaale külastama
m
Mrpumpkinkiller
Foorumi kasutaja
Postitusi: 13
Liitunud: 19 Dets 2012 07:47

Postitus Postitas Mrpumpkinkiller »

Mina sain kõigile oma küsimustele vastused, segaseks jäi küsimus vist sellepärast, et ma ei teadnud ise ka mida ma ei tea :D Tänud vastajatele.
Vasta