Madalam vedrustus

Madalam vedrustus

Välimusega ja salongiga seonduvad teemad
w
wax
Foorumi kasutaja
Postitusi: 193
Liitunud: 13 Mär 2002 10:16
Asukoht: Tallinn/Võru
Autod: Ladasid enam pole
Kontakt:

Postitus Postitas wax »

Olen nõus oma originaalvedrud sinu omade vastu vahetama!!! Kui vaid minu autol selline kõrge nina oleks :o
s
Siim
Foorumi kasutaja
Postitusi: 179
Liitunud: 12 Mär 2002 09:54
Asukoht: Tartu
Autod: 1980 2101

Postitus Postitas Siim »

Ok, mõtleme selle asja üle veel - aga põhimõtteliselt olen nõus. Need originaalvedrud peavad olema uued (uuepoolsed) ja meeldivad madalad ning soovitavalt jäigad. Kas sul sarniiridest (ja autost) kahju pole, põllul saad neist (sarniiridest) küll nii kähku lahti.
w
wax
Foorumi kasutaja
Postitusi: 193
Liitunud: 13 Mär 2002 10:16
Asukoht: Tallinn/Võru
Autod: Ladasid enam pole
Kontakt:

Postitus Postitas wax »

Need originaalvedrud peavad olema uued (uuepoolsed) ja meeldivad madalad ning soovitavalt jäigad.
Krt kuidas ma saan sulle leida uued vedrud mis on madalad ja jäigad? Minu 03 all olevad pole küll uued, kuid on piisavalt madalad ja jäikuse kohta ütleks niipalju, et kuigi masin on madal, pole mitte kordagi õnnestunud karterit vastu maad lüüa. Võin sulle ju Kadakalt vedrud osta, kuid kes garanteerib et nad on sellised nagu sa soovid? :rolleyes
s
Siim
Foorumi kasutaja
Postitusi: 179
Liitunud: 12 Mär 2002 09:54
Asukoht: Tartu
Autod: 1980 2101

Postitus Postitas Siim »

Siis ma võtaks mõned sportvedrud ja äriks need esimesed (+ tagumised kui tahad - on sama kõrged kui esimesed) ostuhinnaga Waxile.

[Edited on 16-5-2002 by Siim]
t
tuhajuhe
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 859
Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
Asukoht: türi
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas tuhajuhe »

kõvemad vedrud lõhuvad ruttu kere pehmeks,siis hakkavad uksed aukudes liikuma ja kerele tulevad praod esi akna nurkade juurde.Kui jäigemat kasutada siis peab kere tugevdama.Lihtsam varjant et kurves nii palju labi ei vajuks pannakse ette üks stabilisaatori varras juurde.Ja nüüd pidid veel taha ka panema.Minul oli ees volga vanad vedrud ja taga lada esimesed,mis ilusti ei istu aga asja ajas ära.Kui jäik vedru siis peab amordid ka teised panema.
56506878
s
Siim
Foorumi kasutaja
Postitusi: 179
Liitunud: 12 Mär 2002 09:54
Asukoht: Tartu
Autod: 1980 2101

Postitus Postitas Siim »

Lõpuks (pärast erinevate alternatiivide kaalumist) said auto vedrud (ees mingid eritipikad ja jäigad "01 vedrud", taga 02 omad) ikkagi käiaga lihtsalt lühemaks lastud (2 ringi ees ja 1,5 taga). Tulemus tuli päris hea - auto on meeldivalt madal - vedrustus piisavalt jäik (ent mitte hull). Kuna amordid olid 20+ aastat vanad olnud ja ei tahtnud enam hästi madalama auto all töötada, said need asendatud KYBi gaasiamortidega (punane Super). Amortide vahetus andis vedrustusele tublisti juurde - kui moororijõrinat kuulda poleks, ei saakski hästi aru kui kiiresti auto sõidab. Roolikuulekus ja stabiilsus (näit külgtuule, teelainetuste vastu) on oluliselt etem.
t
tuhajuhe
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 859
Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
Asukoht: türi
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas tuhajuhe »

Siis läks sul vähemalt see toiming asja ette.Kui kõrge ta nüüd sul on?
56506878
s
Siim
Foorumi kasutaja
Postitusi: 179
Liitunud: 12 Mär 2002 09:54
Asukoht: Tartu
Autod: 1980 2101

Postitus Postitas Siim »

Esispoila ja maa vahel on 22cm. Esimesed rattad on parasjagu sedasi, et kui vedrud lühemad oleks, hakkaks teised koopasse käima (rumm on karbi keskel umbes). Tagumine ots on sama kõrgel kui esimene.
l
Lauri
Foorumi kasutaja
Postitusi: 69
Liitunud: 09 Juun 2010 00:01
Asukoht: Tartu Viljandi vahel
Autod: Samara 16V

Postitus Postitas Lauri »

Ärge hirmutage siin et jäiga vedrustusega kere lihtsalt laiali läeb.Kas siis asi nii hull on et kui mul on vene jäigad vedrud ja kyb super amordid et siis on vaja keret tugevamaks keevitada.Kuda siis asi on.Tänud ette
s
Siim
Foorumi kasutaja
Postitusi: 179
Liitunud: 12 Mär 2002 09:54
Asukoht: Tartu
Autod: 1980 2101

Postitus Postitas Siim »

Oleneb muidugi kui palju aukudest läbi sõita ja autot lõhkuda. Kui just kere väega läbi pole, pole ehk hullu.
a
asjamees
Foorumi kasutaja
Postitusi: 180
Liitunud: 11 Jaan 2003 21:39
Asukoht: Tallinn
Autod: Auto puudub

vedrud

Postitus Postitas asjamees »

jäigad ja madalad.
Osta 04 või 02 vedrud ja lõika umbes 1.5 - 2 keerdu maha .jäik ja madal. AGA seda asja mõõda ise igaks juhuks üle
w
wax
Foorumi kasutaja
Postitusi: 193
Liitunud: 13 Mär 2002 10:16
Asukoht: Tallinn/Võru
Autod: Ladasid enam pole
Kontakt:

Postitus Postitas wax »

Originally posted by Shelbi
Mis kuradi mersu vedrusid te siin ennist tega ajasite tõstate esimesed vedrud taha ja ette Gaz 24 omad
Esimesed taha:puzzled:o
p
pikkpoiss
Suletud kasutaja
Postitusi: 81
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas pikkpoiss »

Te rääkisite siin vedrule kummipukside lisamisest siis seda ei maksa teha teelpüsimine läeb halvemax.
Kasutaja avatar
Moss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
Asukoht: Siuntio, Soome
Autod: erinevad illegaalid
Kontakt:

Postitus Postitas Moss »

Originaali postitas alambe
no ma arvan et perse saab ette igasugu vedrudega, siiski oleneb asi juppidest mitte sõidustiilist
Jah, aga parendatud vedrustuse korral toimub see suuremal kiirusel. m.o.t.t.
Kasutaja avatar
berg
Foorumi kasutaja
Postitusi: 751
Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
Asukoht: pealinnas
Autod: 210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
Kontakt:

Postitus Postitas berg »

niisiis on plaan kah taha 02 vedrud panna ja mõned keerud maha võtta... mulle on siiani selgusetuks jäänud, et mis selle vedru otsaga tehakse, kust maha võeti... kas seda annab kuskil ümber teha? või tehakse ise?

ja siis veel küsimus, et kui auto madalamaks lasta, kas siis sumps ei hakka vastu silda käima :puzzled
autot on plaanis madaldada ca 5 cm
CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
m
momo
Suletud kasutaja
Postitusi: 54
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas momo »

vedrul on ainult üks pool nö sepistatud teine pool on norm nagu liht ää lõigatud....niiet seda ära karda et kuhugi sepistama pead minema.....:cool:zajetz'ga siin alles lõikasime tal tagumisi vedrusid pool ringi madalamaks
Kasutaja avatar
berg
Foorumi kasutaja
Postitusi: 751
Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
Asukoht: pealinnas
Autod: 210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
Kontakt:

Postitus Postitas berg »

okei... kui see jutt nüüd tõsi on siis on täitsa tore... :bouncing
CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
Kasutaja avatar
berg
Foorumi kasutaja
Postitusi: 751
Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
Asukoht: pealinnas
Autod: 210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
Kontakt:

Postitus Postitas berg »

nonii... sai siis madaldus ära tehtud... pildid ja jutt siin LEHE ALLOTSAS!
CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
k
karu onu
Suletud kasutaja
Postitusi: 19
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas karu onu »

mul 02, kas ma siis v6tan lihtsalt ringi vedrudelt maha v6i mul peab olema mingi oma teema sellise asjaga.:puzzled:puzzled:puzzled:puzzled:puzzled:puzzled:puzzled
b
burner
Suletud kasutaja
Postitusi: 84
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas burner »

Algselt postitas: berg
nonii... sai siis madaldus ära tehtud... pildid ja jutt siin LEHE ALLOTSAS!
sa võiks need pildid sellisesse kohta panna, kust neid ka mitteklubiliikmed vaadata saaksid.
Vasta