Ok, mõtleme selle asja üle veel - aga põhimõtteliselt olen nõus. Need originaalvedrud peavad olema uued (uuepoolsed) ja meeldivad madalad ning soovitavalt jäigad. Kas sul sarniiridest (ja autost) kahju pole, põllul saad neist (sarniiridest) küll nii kähku lahti.
Need originaalvedrud peavad olema uued (uuepoolsed) ja meeldivad madalad ning soovitavalt jäigad.
Krt kuidas ma saan sulle leida uued vedrud mis on madalad ja jäigad? Minu 03 all olevad pole küll uued, kuid on piisavalt madalad ja jäikuse kohta ütleks niipalju, et kuigi masin on madal, pole mitte kordagi õnnestunud karterit vastu maad lüüa. Võin sulle ju Kadakalt vedrud osta, kuid kes garanteerib et nad on sellised nagu sa soovid?
kõvemad vedrud lõhuvad ruttu kere pehmeks,siis hakkavad uksed aukudes liikuma ja kerele tulevad praod esi akna nurkade juurde.Kui jäigemat kasutada siis peab kere tugevdama.Lihtsam varjant et kurves nii palju labi ei vajuks pannakse ette üks stabilisaatori varras juurde.Ja nüüd pidid veel taha ka panema.Minul oli ees volga vanad vedrud ja taga lada esimesed,mis ilusti ei istu aga asja ajas ära.Kui jäik vedru siis peab amordid ka teised panema.
Lõpuks (pärast erinevate alternatiivide kaalumist) said auto vedrud (ees mingid eritipikad ja jäigad "01 vedrud", taga 02 omad) ikkagi käiaga lihtsalt lühemaks lastud (2 ringi ees ja 1,5 taga). Tulemus tuli päris hea - auto on meeldivalt madal - vedrustus piisavalt jäik (ent mitte hull). Kuna amordid olid 20+ aastat vanad olnud ja ei tahtnud enam hästi madalama auto all töötada, said need asendatud KYBi gaasiamortidega (punane Super). Amortide vahetus andis vedrustusele tublisti juurde - kui moororijõrinat kuulda poleks, ei saakski hästi aru kui kiiresti auto sõidab. Roolikuulekus ja stabiilsus (näit külgtuule, teelainetuste vastu) on oluliselt etem.
Esispoila ja maa vahel on 22cm. Esimesed rattad on parasjagu sedasi, et kui vedrud lühemad oleks, hakkaks teised koopasse käima (rumm on karbi keskel umbes). Tagumine ots on sama kõrgel kui esimene.
Ärge hirmutage siin et jäiga vedrustusega kere lihtsalt laiali läeb.Kas siis asi nii hull on et kui mul on vene jäigad vedrud ja kyb super amordid et siis on vaja keret tugevamaks keevitada.Kuda siis asi on.Tänud ette
niisiis on plaan kah taha 02 vedrud panna ja mõned keerud maha võtta... mulle on siiani selgusetuks jäänud, et mis selle vedru otsaga tehakse, kust maha võeti... kas seda annab kuskil ümber teha? või tehakse ise?
ja siis veel küsimus, et kui auto madalamaks lasta, kas siis sumps ei hakka vastu silda käima
autot on plaanis madaldada ca 5 cm
CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
vedrul on ainult üks pool nö sepistatud teine pool on norm nagu liht ää lõigatud....niiet seda ära karda et kuhugi sepistama pead minema.....zajetz'ga siin alles lõikasime tal tagumisi vedrusid pool ringi madalamaks
mul 02, kas ma siis v6tan lihtsalt ringi vedrudelt maha v6i mul peab olema mingi oma teema sellise asjaga.:puzzled:puzzled:puzzled:puzzled:puzzled:puzzled