Oot-oot. Kas see lõikamise trikk peaks tõepoolest toimima ka? Teadupärast on vedrudel ju algus ja lõpp. Kas paari keeru võrra lühendatud otsa tuleb siis otsast veidi sepitseda, et saaks ikkagi mingi vedru alumise otsa sirgeks VÕI ... Kust neid MB vedrusi saada oli (ja mtu raha maksid?)
Vanad ja väsinud vedrud on ... vanad ja väsinud. Kui vedrud veel vahetet polnud (mingi 4 kuud tagasi) oli ikka auto ehe paat küll - aga samas hambad jäid suhu
"Need kummilullad" Miuksed täpselt?
"Põhja asjad taguma" Mis asjad ja mille põhja?:puzzled Kas sõiduomadused säilivad sellise muudatuse puhul või muutub auto kuidagiviisi rahutumaks ja vedrustus vähem jäigaks. Tänan!
Oot-oot... hüva - ikkagi näikse küllaltki jabur mõte olevat ja vist ei tasu end ära (see vedrudelt keeru mahalõikamine) Sestap - kus ja kui palju eest neid (UUSI) MB vedrusi müüakse?
Tõsi ta ju on, et odavam (Seega pole mõte jabur, andestust . Aga ikka ei saa ma aru sellest, kuhu need kummijupsid panna tuleb. Vahetult vedru otsa (sinna kust keerd sai maha lõigatud)? Nende kummijublakate algne otstarve ju autot kõrgemaks muuta - sestap tuleks ju vedrult keerde ka rohkem kui üks maha lõigata ning normaalselt vetruvat osa jääks sedapuhku veelgi vähemaks. Lõpuks vetruks ikkagi enim see kummijublakaga osa (kuna see venitab vedru võrreldes teistega rohkem välja) ja nagu öeldud pole see kummijups ju vetrumiseks mõeldud - seega kannatab ka juhitavus. Teised teooriad on teretulnud.
MB w123 vedrusi saab ntx kusagilt romulast...uued maxavad ligemale
500 tykist, seega käivad ka vanemad! Sellised, mis mb-le enam ei
sobinud, olid vaz-ile igati normaalsed, tagurattat jäid kenasti koopa
äärega tasa(või nati kõrgemale) ja mingi väega ei saanud vedrusi põhja!
Mina ei soovita lada vedrul küll otsast ära lõigata, sest kui mingid tangiakudega naised taha istuvad siis autol perse lääpas ja väljast väga väga rõve vaadata... eriti ei aita isegi kummijullade vahele toppimine aga need mersu vedrud on järgi proovitud ja töötavad täiesti kenasti... teevad küll sõidu jäigamaks, aga kui sees head istmed siis pole hullu midagi. nägin linnas uut subatut. teadupärast on tal ka väga väga jäik vedrustus. tüüp sõitis trammiteest üle ja hüples sees nagu duracell-bunny aga ikkagi kõigile meeldivad subarud, nii et miks ei võiks siksilgi jäigemapoolne vedrustus olla? Maksimaalse tulemuse saavutamiseks on eriti lahe kui lõikad nendel mesa vedrudel veel ühe keeru ära... siis läheb juba asji väga väga kurjaks... ja esimestel lada vedrudel ei ole häda midagi, selles mõttes et nendelt võib keeru ära lõigata ja kummijullad vahele panna... asi on madal ja kuri... ja minu arust juhitavus oleneb ju rohkem tegelikult kummist? Käisime seal rapla ringrajal ja pehme kumm oli all... no mitte midagi ei pidanud... pidevad väljasõidud, nii et tehke omad järeldused! Te võite mulle loomulikult vastu vaielda, sest need on minu katsetuse tulemused ja alati saab ju paremini teha ! Ruuul tha lada pauaaa:P
CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
Ajate kõik siin jäikkust taga.Kas keegi mõtleb sellele ka et enamus ladad on vanad ja väsinud.Tehes vedrustuse jäigaks ja sõita mööda eesti tänavaid lõhute lihtsalt auto kere ära.Alustada tuleks mitte vedrude lõikkamisest või vahetamisest aga hoopis kere jäigemaks keevitamisest.
hehhhee... pole siin naerda midagi, ühe esiklaasi pressis kildudeks, tuli jäärajal kuidagi ühelt poolt tihendi vahelt välja, ja kildudeks ta oligi! Aga kuidas seda teha et kuut ei kõiguks? turvapuur ainus võimalus vist??
CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
NII - väga konstrutiivne küss. Mul probleem nimelt selles, et esimesed vedrud väga pikad ja sitaks jäigad - vaja on madalamaks saada (mina ei tea mis kuradi koperatiivi omad need vedrud on, aga poole aastaga pole üldse madalamaks vajunud ja koopa ja ratta vahe on kole suur). Jama on justament selles, et kui auto nõnda kõrgel on võivad alumised sarniirid katki minna ja ratas naksti koopasse joosta - tulemus on k o h u t a v (väikese kiiruse pealt tõmbab nt asvaldisse suure vao jne jne). KÜSIMUS: Kas vedrud, millel on ots ära lõigatud püsivad normaalselt oma pesas või on seal kuidagi rahutult. Jagage palun oma vedrulõikamiskogemusi.