2. leht 2-st

Postitatud: 29 Dets 2015 10:55
Postitas reiner
Sm Logman küsis silindrite eemaldamise kohta, mitte kolbide. Ise olen ka korra proovinud silindreid tervelt kätte saada. Mõne vist isegi sain tervelt kätte. Kui hiljem nägin uute detailide hinda, siis hakkas kaotatud ajast kahju.

Edit: Ei näinud kohe viimast pilti. Sellegi poolest ei ole see töö nii lihtne nagu pildilt paistab. Tavaliselt ju pidurid Ladal mitukümmend aastat küljes olnud..

Postitatud: 29 Dets 2015 13:14
Postitas logman
Eks ta tänapäeval juba niimoodi kiireim variant on jah, et relakas sisse ja asi vask :)

Postitatud: 29 Dets 2015 19:10
Postitas -Berg-
Olen nüüd just sel teemal oma auto ehitusel, et koostasin täna esimesi suporteid. Alustuseks osandusel oli õnneks kõrval vägagi vana härra. Tollest tihvtist polnud mul õrna aimugi! Kapis oli Würth mingi uus toodang. Sellega pritsisin-leotasin. Järgnes homme. Torni ja imepisikese haamriga "vibrades" hakkas tihvt liikuma. Piserdad ja vibrad. Mõne minutiga oli tihvt vaba. Ja üllatuseks silindrid tulid välja kummihaamriga!? Nn. soonte kahjustusi polnud. Nüüd tagasi läksid nad samuti kummihaamriga. Kuigi jahh, üks tihvt läks kaduma mingis etapis. Tundub, et auto on tõepoolest olnud "magetoiduline", nagu kõik 70 aastased jutustajad mäletavad selle auto ajaloost. Ja kokkuvõtteks oli üks "kepp" vähem.