Pidurdades vibratioon ja kolin tagaosas (Korras)

Pidurdades vibratioon ja kolin tagaosas (Korras)

Käigukasti, vedrustuse, pidurite ja veermikuga seonduv
Kasutaja avatar
reiner
Ladaklubi Liige
Postitusi: 2371
Liitunud: 12 Dets 2005 17:55
Asukoht: Keila
Autod: 4 x Lada

Postitus Postitas reiner »

Sm Logman küsis silindrite eemaldamise kohta, mitte kolbide. Ise olen ka korra proovinud silindreid tervelt kätte saada. Mõne vist isegi sain tervelt kätte. Kui hiljem nägin uute detailide hinda, siis hakkas kaotatud ajast kahju.

Edit: Ei näinud kohe viimast pilti. Sellegi poolest ei ole see töö nii lihtne nagu pildilt paistab. Tavaliselt ju pidurid Ladal mitukümmend aastat küljes olnud..
Lower your standards and you'll never be disappointed!
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3998
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Eks ta tänapäeval juba niimoodi kiireim variant on jah, et relakas sisse ja asi vask :)
-
-Berg-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 48
Liitunud: 05 Apr 2015 18:25
Asukoht: Pärnumaa
Autod: ZAZ 965, IZ 412

Postitus Postitas -Berg- »

Olen nüüd just sel teemal oma auto ehitusel, et koostasin täna esimesi suporteid. Alustuseks osandusel oli õnneks kõrval vägagi vana härra. Tollest tihvtist polnud mul õrna aimugi! Kapis oli Würth mingi uus toodang. Sellega pritsisin-leotasin. Järgnes homme. Torni ja imepisikese haamriga "vibrades" hakkas tihvt liikuma. Piserdad ja vibrad. Mõne minutiga oli tihvt vaba. Ja üllatuseks silindrid tulid välja kummihaamriga!? Nn. soonte kahjustusi polnud. Nüüd tagasi läksid nad samuti kummihaamriga. Kuigi jahh, üks tihvt läks kaduma mingis etapis. Tundub, et auto on tõepoolest olnud "magetoiduline", nagu kõik 70 aastased jutustajad mäletavad selle auto ajaloost. Ja kokkuvõtteks oli üks "kepp" vähem.
Vasta