mul selline jama siksiga et kui tömmet panna tahan siis kohalt ära minnes kül ratas kerib all aga üppab kah räigelt.
Asi ju selles et puksid läbi aga selline küsimus et kuidas noid vahetada ja see vahetamine ju küllaltki raske:( ja kas siksi peab siis külili viskama või saab niisama kah ära vahetada?
Mis pukse sa nüüd täpselt mõtled ja misasi sul hüppab...
Kui ainult ratas hüppab, siis looda, et parimal juhul pääsed amordi vahetusega...kui terve auto hüppab ja väriseb, siis mootori ja käigukasti padjad jne...
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...
No siis on mõtekam ju vahetada reaktiivvardad...pukse ainuüksi vahetada pole mõtet...kunagi ei või teada milline varras on läbi mädanenud...kui juba vahetama hakkad, siis ka uued amordid ja vedrud ei tee paha...
Kas käiguskasti ka raputab?
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...
Kõike saab ju kontrollida. Pimesi pole mõtet kõiki juppe uute vastu vahetada. Pukside vahetus ikke odavam, kui ise vahetad. Kui juba varras alt ära on siis koputad teda vasaraga. Siis selgub, kas on vaja terve varras vahetada või pääsed ainult puksidega. Ülemised vardad ei roosteta üldse läbi.
Oma auto puhul puurisin alumiste varrastele alla tagumisse äärde väikse augu sisse. Sealt sai roostetõrje vedelikku sisse valada ja varrast keerutada siis. Nüüd vardad seespoolt rooste eest kaitstud.