Tere
Esitaks järgneva probleemi. Autoks 2103 ning kuna plaan sooritada suht täielik silladetailide vahetus, siis teeks hea meelega korda ka ühe maitse-eelistuse. Nimelt autol mu meelest tagaots liialt kõrgel.
Hetke setup: Originaal vedrud, ees originaalist sutusu kõrgemad rehvid, taga 165/75 rehvid. Ent siiski häirib natuke see, et taga liigpalju esiosast kõrgemal.
Panna ühes mõõdus rehvid, läheb asi hulka hullemaks. Loogiline. Seega, kuna plaan edaspidi sama mõõtu ja ühesuguseid rehve kasutada, siis tahaks selle probleemi kuidagi ära lahendada.
Mis aitaks? Mõned mõtted, mis endal:
-On ehk all olevad vedrud nii palju väsinud, et ei jaksa enam nina kõrgemal hoida?
-Kasutada taga madaldust? Ent praegugi probleem sellega, kui kaks ühikut inimest taga istub, siis rattad praktiliselt koopas. Seega, võttes originaalvedru lühemaks, tuleb see häda kiiremini kätte.
-Kasutada taga jäigemat madaldatud vedrustust? See peaks vist natuke stabiilsusele mõjuma. Pigem peaks vast ees jäigemad olema, kui taga.
-Kasutada ees originaalmõõdus, aga jäigemaid vedrusi. Ei taha jälle väga metsikult kaotada seda žiguli pehmust, mida kõrgelt hindan. Läänekaga sõidad kõlks-kõlks august läbi ja neerud kurgus, žiguliga ei tunnegi. Kui minna seda teed, siis kui suures ampluaas on vedrusi üldsegi saada? Leidub ehk originaalide seast juba jäigem variant või peaks miskit tuuningut vaatama?
-Jätkata siiski rehvide mõõtudega mängimist?
Natuke filosoofiline see küsimus on, aga ehk leidub mõtteid.
K: Vedrujäikused, madaldused jms. vs kere asend