Rehvid. Kust?

Rehvid. Kust?

Käigukasti, vedrustuse, pidurite ja veermikuga seonduv
Vasta
m
muhemees3
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1
Liitunud: 16 Dets 2013 23:01
Asukoht: Eesti, Tallinn
Autod: ainult üks olemas

Rehvid. Kust?

Postitus Postitas muhemees3 »

Tere, oleks vaja osta rehve, juba päris hiljaks jäänud. Ei teagi kas naast või ilma naastudeta rehvid ja kas tasub odavamaid osta või pigem juba kallid ja kindlasti korralikud? Midagi leidsin siit lehelt: http://www.rehvid365.ee/et/rehvid/otsi/ ... &16&205&55
aga täpselt ei oska ikka valida ja sooviksin teie nõuandeid!
Aitäh
Kasutaja avatar
Kytt
Ladaklubi Juhatus
Postitusi: 2075
Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
Asukoht: Tallinn
Autod: 2x2102,21013 & Toyota

Postitus Postitas Kytt »

Aga mis on eelarve? Sealt saab juba edasi lähtuda.

Siiski tuleb arvestada, et sa maksad täpselt selle eest mida saad, ehk odavalt rehvilt ei tasu oodata üüberpidamist ja väga head rehvi odava raha eest ei müüda.

Lamell vs. naast on umbes sama mastaapi vaidlus nagu esi- vs. tagavedu. Kuid vaadates kasvõi korra erinevaid rehviteste on näha et ka parimad lamellid jäävad pea igas segmendis keskpärastele ja isegi tagumise otsa naastrehvidele tulemustes alla.
a
Arvos
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1109
Liitunud: 31 Jaan 2010 22:57
Asukoht: Tallinn, Saue
Autod: 2105, Volvo V70, Mazda 6 BMW 740Individual, mõned Transitid, mõned JAWA-d ja MF70-d ja ZIL-131

Postitus Postitas Arvos »

kumm.ee
Üks VAZ peab autopargi hulgas alati olema.
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3998
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Küsimused, mis tuleks enesele esitada:
*Mida rehvilt ootad?
.Head pidamist igasugustes talvistes oludes (lumi, jää, vihm). 1p
. Head pidamist rohkem lumevabal ja/või märjal teel (linnas, põhimaanteedel), liigun harva hooldamata teedel. 2p

*Kui suur on minu auto läbisõidust tingitud rehvide kulumine?
. Kolme aasta peale komplekt talverehve ja aasta-kahe peale komplekt suverehve. 1p
. Aasta peale komplekt rehve. 2p

*Kas olen rahaliselt võimeline soetama kahte jooksu rehve? (naelad talveks, suverehvid kevad-suve-sügiseseks hooajaks).
. Jah. 1p
. Ei. 2p

Vastamisel said kolm ühte - vali naelad
Vastamisel said kolm kahte - vali lamellid.
Hinnast-kvaliteedist oli juba eespool juttu.

Mina olen endale need küsimused esitanud ja variandidki on seepärast täiesti minu subjektiivsetel kogemustel ette antud. Sama lugu vastustega. Lähtuvalt eelnevast on Eesti oludes lamellrehvide kasutamine minu puhul näiteks välistatud.
a
AllanA1
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1
Liitunud: 10 Juul 2011 00:01

Postitus Postitas AllanA1 »

Mul on all Yokohama Ice Guard naastrehvid ja olen rahul. http://www.rehvid365.ee/et/rehvid/otsi/ ... rd%20naast Hinnaklass keskmine. Lugesin kusagilt , et osad Honda mudelid tulevad tehasest Yokohama rehvidega välja.
a
Arvos
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1109
Liitunud: 31 Jaan 2010 22:57
Asukoht: Tallinn, Saue
Autod: 2105, Volvo V70, Mazda 6 BMW 740Individual, mõned Transitid, mõned JAWA-d ja MF70-d ja ZIL-131

Postitus Postitas Arvos »

Kas kellelgi on olnud kokkupuuteid Ovation rehvidega? Esimest korda kuulen sellisest. Mingi tundmatu odava hinnaga asi paneb aga kukalt kratsima ja ei meelita ostma.
Üks VAZ peab autopargi hulgas alati olema.
Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2501
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

.ee on jäle ahne.

Postitus Postitas SexSix »

m
Mel
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1391
Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
Asukoht: Tallinn
Autod: 3x fwd, 5x rwd

Postitus Postitas Mel »

Ma julgeks endiselt soovitada Masteri või Vallai kumme. Mu meelest hinna-omaduste suhe väga hästi paigas. Peres olevate autodega on oma 6-7 jooksu talvekaid läbi sõidetud (lisaks paar jooksu suvekaid). Vastupidavuse või purunemisega pole kordagi probleeme olnud. Kõrvale on sattunud ka erinevaid tundmatute nimedega M+S tähisega kumme - võta üks ja viska teist, sest tihti korralik suvekumm parem kui need.
Samal ajal kõrvuti kasutuses olnud Vallai Nordic 2 Continentali ja Good Yeari naastudega, sisult pole vahet täheldanud.
Ka sellel aastal ostsin uued Vallaid, millel Nordic 2 muster, aga uutele nõuetele vastav naast sees, eks libeda tulekul näeb, kuidas see pisike nael toimib.
Boonuseks veel, et väiksem keskkonnakoormus kui uute rehvide valmistamisel ja toetate Eesti ettevõtlust:)

Sexsixi näites olevaid EcoContacte 2 jooksu Renaulti all läbi sõidetud. Täitsa head kummid, vaiksed, ei lähe nullkraadi ümber kõvaks ja libedaks. Samas kuluvad üpriski kiiresti. Tegemist siis Renaultil tehases kasutatava seeriaga.
a
Arvos
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1109
Liitunud: 31 Jaan 2010 22:57
Asukoht: Tallinn, Saue
Autod: 2105, Volvo V70, Mazda 6 BMW 740Individual, mõned Transitid, mõned JAWA-d ja MF70-d ja ZIL-131

Postitus Postitas Arvos »

Kunagi jäi vallai protirehvidest kevadeks järgi üksainuke. Ülejäänud läksid kõik tavasõidul külgedest puruks.
Üks VAZ peab autopargi hulgas alati olema.
p
Priidic
Ladaklubi Liige
Postitusi: 614
Liitunud: 14 Mär 2002 00:25
Asukoht: Tallinn
Autod: Samara Baltic

Postitus Postitas Priidic »

Vallai kohta ei tea, kuid Masteril 2a garantiid, kui mingi jama tekib vahetavad välja. Seega 2 talve muretut sõitu. Ise olen 1 komplekti uuena ostnud, sõitisin 2 hooaega ning sõitsid pärast mind edukalt edasi.

Selle raha eest kindlasti hea valik.
9x mõtle, 1x postita!!! :cool:
Kasutaja avatar
Qunts
Foorumi kasutaja
Postitusi: 367
Liitunud: 11 Sept 2012 19:48
Asukoht: Planeedil MAA; Tallinn.
Autod: Vaz 2105, 2107 ja Zaz 966
Kontakt:

Postitus Postitas Qunts »

Soovitan põhjamaist rehvi (originaal) ja kindlalt naela !
Hiina rehvi ei saa võrrelda näiteks saksa rehviga, aga põhjamaised rehvid maksavad rohkem.
Nüüd arvuta oma peas kokku mitmeks aastaks ostad rehvi ja mis tuleks rehvi hinna vahe aastate peale?
Siis kui müüd auto varem maha on alati lihtsam müüa kasutatud rehvina maha näiteks Continetal rehvi kui mingit tundmatud hiinakat.
www.rehvi24.ee kui sul pole tutvusi, et eestist odavamalt saada.
Või kui oled tellija mees ja keeli oskad siis www.reifendirekt.de ja sealt tuleb koos saatmisega teinekord odavam hind kui eestist laojääke saad.
Edu.
Ei ole nii rikas, et osta odavat ....
m
Mel
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1391
Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
Asukoht: Tallinn
Autod: 3x fwd, 5x rwd

Postitus Postitas Mel »

Lisaks veel üks kogemus Nokiani Hakkapelitatega. Tegemist veel kaubikutele mõeldud tugevamate rehvidega. Niva all neljast 2 hakkasid teise talve lõpuks (mustrit umbes pool alles) külgedelt traate välja ajama. Kohe järgnes ka kummi kõverdumine.

Kui enamus sõitu on Tallinna ja Harjumaa teedel, siis ma soovitaks küll kindlalt lamelli. Reaalne oluline eelis naelaga oleks umbes 3-4 päeval aastas. Ülejäänud aja kuulad autos asjatut naelaraginat ja kulutad mõttetult asfalti.
a
Arvos
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1109
Liitunud: 31 Jaan 2010 22:57
Asukoht: Tallinn, Saue
Autod: 2105, Volvo V70, Mazda 6 BMW 740Individual, mõned Transitid, mõned JAWA-d ja MF70-d ja ZIL-131

Postitus Postitas Arvos »

 
Mel kirjutas: Kui enamus sõitu on Tallinna ja Harjumaa teedel, siis ma soovitaks küll kindlalt lamelli. Reaalne oluline eelis naelaga oleks umbes 3-4 päeval aastas. Ülejäänud aja kuulad autos asjatut naelaraginat ja kulutad mõttetult asfalti.
Õigus ta on. Kuid piisab kahjuks 150.-st meetrist jäisest lõigust vahel, et rattad taeva poole saada. See on nii mitme otsaga asi. Tõepoolest, lausa kahju on teed löhkuda ja naelu krõbistada praegu. Võiks olla lausa kaks komplekti talvised rattaid ning garaazis õhupüss ning korralik rehvivahetuse tung. Kui ikka paar nädalat on kindlalt üle nulli, siis paarikümne minutiga paugutab teised rattad alla ja vastupidi. Tänavuse talve puhul oleks sõitnud kuu järjest praegu lamelli või harva naelaga viletsama rehviga.

Mis Nokiasse puutub, siis olen ka kuulnud, et pidid heasti kõveraks minema. Ei kannata koormust.

Keegi alles rääkis, et praegu testitakse naelu, mis end ilma jahenedes alla nulli ise rehvist välja ajavad. Pidi olema kuidagi silikooni põhiselt ning silikoon neid välja tõukabki. Elame-näeme.
Üks VAZ peab autopargi hulgas alati olema.
m
Mel
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1391
Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
Asukoht: Tallinn
Autod: 3x fwd, 5x rwd

Postitus Postitas Mel »

Talv tulekul ja vaja pereautole talveks jalavarje. Pole eriti kursis Vallai ja Masteri uuemate saavutustega lamellide vallas. Seega kas keegi oskab midagi kosta Vallai V5
http://www.vallai.ee/index.php?page=115 ... duct_id=64
või Master Nordic RSI 2 kohta?
http://www.master.ee/pages/et/rehvid.php#nordic3

Mõõduks eelistatult 205/60R16 (äärmisel juhul 225/50R17 kui soodsad veljed ette jäävad).
-
-lada07-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 50
Liitunud: 24 Dets 2015 00:31
Asukoht: Karinu küla
Autod: 2107

Postitus Postitas -lada07- »

Mis rehv nivale orginaalkilbile panna kannatab ?
Kasutaja avatar
ToM
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1066
Liitunud: 26 Juun 2007 00:24
Asukoht: Kohila/Tallinn
Autod: 2107, 2101

Postitus Postitas ToM »

 
Mel kirjutas:Talv tulekul ja vaja pereautole talveks jalavarje. Pole eriti kursis Vallai ja Masteri uuemate saavutustega lamellide vallas. Seega kas keegi oskab midagi kosta Vallai V5
http://www.vallai.ee/index.php?page=115 ... duct_id=64
või Master Nordic RSI 2 kohta?
http://www.master.ee/pages/et/rehvid.php#nordic3

Mõõduks eelistatult 205/60R16 (äärmisel juhul 225/50R17 kui soodsad veljed ette jäävad).
Uued 185/55 R15 Master nordic RSI 2 sai sügisel alla pandud 07-mele. Asfaldil sõites pole viga, aga vähegi talvistes oludes on ülilibe, lume sees läbivus kehva. Rohkem kevad-sügis kui talverehv minu hinnangul :)
m'kay
m
Mel
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1391
Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
Asukoht: Tallinn
Autod: 3x fwd, 5x rwd

Postitus Postitas Mel »

Kirjutan siis enda muljed ka ära, ostsin RSI 2-d, 205/60 R16. Pereauto puhul ja valdavalt Tallinnas sõites (aga ka libedaga mõned pikemad maantee otsad) olen mina küll lamelliusku pööranud. Mu meelest olid pidamisomadused igati head. Pidamis- või juhitavusprobleemid olid ikka valdavalt tingitud auto omapärast ehk ega 3,2 ja automaadiga esivedu pole just parim lahendus asfaldilgi. Samas raske esiotsa tõttu ronis lumes hästi. Külglibisemisi jms on keeruline hinnata, sest stabiilsus-, veo- jms kontrolle välja lülitada ei saa.
Võrreldes teisel autol olevate poolkulunud Marshalli lamellidega oli värske Master pidamise poolest täiesti teisest maailmast.
Kuna linnas on nagunii palju asfaldil sõitu, siis nael kipub nii kiirendades kui ka kurvides asfaldil oluliselt kergemini libisema kui lamell. Lisaks pole naelte raginat. Järgmised talverehvid ostan jällegi lamellid.
Vasta