Reduktori reguleerimine.
Reduktori reguleerimine.
-
nnems2105
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 53
- Liitunud: 13 Juun 2013 18:15
- Asukoht: Saaremaa
- Autod: vaz2105;KIA Sorento;Seat Toledo
Reduktori reguleerimine.
Sai vahetatud sateliitide otsas olevad laagrid ja nüüd sooviks reduktori taas kokku panna,aga ehk tarkadeklubi annaks igaks juhuks tarkust juurde kuidas hambumine nii reguleerida et oleks asi õige.
Otsisin pikalt selle teema käsitlust aga kahjuks ei leidnud.
Otsisin pikalt selle teema käsitlust aga kahjuks ei leidnud.
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1473
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107, Niva, VFTS
- Kontakt:
siin nõnda nõu anda raske, pigem võta raamat ette ja aja näpuga järgi. Samas - võtab ikka enne aega kui asja selgeks saab, mõni 40a. kogemusega masinist pole veel siiani seda selgeks saanud.nems2105 kirjutas:Sai vahetatud sateliitide otsas olevad laagrid ja nüüd sooviks reduktori taas kokku panna,aga ehk tarkadeklubi annaks igaks juhuks tarkust juurde kuidas hambumine nii reguleerida et oleks asi õige.
Otsisin pikalt selle teema käsitlust aga kahjuks ei leidnud.
Parem kui leiaksid kellegi, kes on ennem asja hästi kokku saanud ehk aitab.
Festina lente!
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 3999
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Lennake peale
https://www.dropbox.com/s/8qvcvl7kq2t5b8l/lada.pdf
Kaua seda ma seal ei hoia. Ruumi napib. Sorry.
https://www.dropbox.com/s/8qvcvl7kq2t5b8l/lada.pdf
Kaua seda ma seal ei hoia. Ruumi napib. Sorry.
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1473
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107, Niva, VFTS
- Kontakt:
-
nnems2105
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 53
- Liitunud: 13 Juun 2013 18:15
- Asukoht: Saaremaa
- Autod: vaz2105;KIA Sorento;Seat Toledo
See et õpetus vene keelne polnud probleem,aga mikromeetrit kahjuks küll olemas pole.Seega üritasi lihtsamalt läbi ajada.Esimene reguleerimine läks aia taha,sild ulub.Seega kõik otsast peale.Ehk on kellelgi näpunäiteid kuidas seda koduste vahenditega kontrollida v ehk saaremaal mõni tark mees kes oskaks juhendada.Tänud ette.
-
vvazist
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 162
- Liitunud: 10 Okt 2005 21:24
- Asukoht: pärnumaa
- Autod: 07, 2x05, kastiga Niva, Pobeda, Volvo V70
[quote="nems2105"]Vazist ehk jägad veitsa oma tarkust mida peaksin silmas pidama reguleerimise juures.Tigu pole mul reduktorust välja käinud.Kas ehk keerasin liiga tuugaks,olgugi et väike loks jäi hambumisse.
Vabakäiguga liikudes müra kaob.[/rquote
Pole suurem asi õpetaja. Keeran taldriku vastu tigu, nii et asi ringi liiguks ja taldriku laagrid oleks parajalt pinges. Ühe käega hoian teo otsast kinni ja teisega loksutan taldrikut. Taldrikul peaks olema kergelt tuntav loks, kui ei ole, lase taldrik teost eemale (selleks keerad ühte laagrit peale, teist aga annad järgi). Keerad veerand ringi taldrikut ja proovid uuesti loksu. Kordad tegevust iga veerand ringi järel. Ideaalis peaks loks olema kogu aeg ühe sugune, kuid praktikas see vaevalt õnnestub. Loksu olen jätnud sellise, et käega on midagi tunda. Muidugi pead jälgima, et laagrid loksuma ei jääks ja muidugi ei tohi neid ka kinni puua. Enne olen hammakad puhtaks pesnud, et mõni puru segama ei hakkaks ja siis nats õli peale pannud.
Ei pretendeeri apsoluutsele tõele, olen selleni jõudnud katse- eksitus meetodil. Kui tigu on algses asendis (pole väljas käinud), peaks asi õnnestuma, kuid mul on üks kangekaelne red., mis ei allu minu tahtele
Vabakäiguga liikudes müra kaob.[/rquote
Pole suurem asi õpetaja. Keeran taldriku vastu tigu, nii et asi ringi liiguks ja taldriku laagrid oleks parajalt pinges. Ühe käega hoian teo otsast kinni ja teisega loksutan taldrikut. Taldrikul peaks olema kergelt tuntav loks, kui ei ole, lase taldrik teost eemale (selleks keerad ühte laagrit peale, teist aga annad järgi). Keerad veerand ringi taldrikut ja proovid uuesti loksu. Kordad tegevust iga veerand ringi järel. Ideaalis peaks loks olema kogu aeg ühe sugune, kuid praktikas see vaevalt õnnestub. Loksu olen jätnud sellise, et käega on midagi tunda. Muidugi pead jälgima, et laagrid loksuma ei jääks ja muidugi ei tohi neid ka kinni puua. Enne olen hammakad puhtaks pesnud, et mõni puru segama ei hakkaks ja siis nats õli peale pannud.
Ei pretendeeri apsoluutsele tõele, olen selleni jõudnud katse- eksitus meetodil. Kui tigu on algses asendis (pole väljas käinud), peaks asi õnnestuma, kuid mul on üks kangekaelne red., mis ei allu minu tahtele
-
nnems2105
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 53
- Liitunud: 13 Juun 2013 18:15
- Asukoht: Saaremaa
- Autod: vaz2105;KIA Sorento;Seat Toledo
Esmalt tänud kõigile kes viitsisid teemas kaasa rääkida.Laagrid on vahetatud,reduktor reguleeritud ja mis peamine täiesti vaikne.Tarkust sain enda ISAlt kellel viimati ziguli oli 20 aastat tagasi.Tööjärjekord imelihne.Esmalt tuleb jätta umbes 2mm loks hambumisse ja laagrid täiesti kokku keerata(jõuga),seejärel keerata taldreku hammaste pool olevat laagrit veerand tiiru lahti mis tagab et laagril oleks õige pingsus.Seejärel hakkata hambumise käiku vähendama sell viisil et ühte mutrit leevendad ja teis keerad sama väärselt peale kuni jääb vaevu tuntav loks hambumisse.Kontrolliks lased kopeerpaberi hammaste vahelt läbi(peab jääma terveks,suurus 2x2cm)Pingutad kõik poldid ilusti kinni ja head reisi kallid ziguli omanikud.