Reduktori reguleerimine.

Reduktori reguleerimine.

Käigukasti, vedrustuse, pidurite ja veermikuga seonduv
VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1213
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2107, Niva
Kontakt:

#21

Postitus Postitas VäikeMägilane » 21 Dets 2013 19:16

2mm loks...kõlab kahtlaselt suur number
Võiks siiski alustada 0.5mm loksuga, kulub vähem aega kruvimisele.
Millega ikkagi hambumise jälje siis vaatasite?
(olgugi et ei unda hetkel)
Festina lente!

Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2845
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: saaremaa
Autod: MetsaNiva
Kontakt:

#22

Postitus Postitas motamees » 21 Dets 2013 22:11

 
VäikeMägilane kirjutas:...Millega ikkagi hambumise jälje siis vaatasite?...


 
nems2105 kirjutas:...Kontrolliks lased kopeerpaberi hammaste vahelt läbi(peab jääma terveks,suurus 2x2cm)...

VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1213
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2107, Niva
Kontakt:

#23

Postitus Postitas VäikeMägilane » 22 Dets 2013 09:57

aga jälge ja selle kuju mooduli peal näeb sellega? Ma pole seda imesüsteemi veel proovinud, ikka mingi paksema vedelikuga siiani.
Festina lente!

nems2105
Foorumi kasutaja
Postitusi: 53
Liitunud: 13 Juun 2013 18:15
Asukoht: Saaremaa
Autod: vaz2105;KIA Sorento;Seat Toledo

#24

Postitus Postitas nems2105 » 22 Dets 2013 14:47

Võib ka väiksema loksuga alustada,aga tähtis on et laagreid liiga suure pinge alla ei jäta.Kopeerpaber selleks vajalik et hambumine poleks liiga tugev.Kui paber jääb terveks ja loks on vaevu tuntav(praktiliselt olematu) siis on reguleerin õnnestunud.Loomulikult ei maksa unustada et jutt kehtib reduktorist millest käis välja vaid taldreku osa koos sateliitide ja laagritega.


Mine “Käigukast ja alusvanker”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist