Reduktori reguleerimine.

Reduktori reguleerimine.

Käigukasti, vedrustuse, pidurite ja veermikuga seonduv
nems2105
Foorumi kasutaja
Postitusi: 53
Liitunud: 13 Juun 2013 18:15
Asukoht: Saaremaa
Autod: vaz2105;KIA Sorento;Seat Toledo

Reduktori reguleerimine.

#1

Postitus Postitas nems2105 » 10 Dets 2013 21:44

Sai vahetatud sateliitide otsas olevad laagrid ja nüüd sooviks reduktori taas kokku panna,aga ehk tarkadeklubi annaks igaks juhuks tarkust juurde kuidas hambumine nii reguleerida et oleks asi õige.
Otsisin pikalt selle teema käsitlust aga kahjuks ei leidnud.

VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1213
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2107, Niva
Kontakt:

#2

Postitus Postitas VäikeMägilane » 10 Dets 2013 23:07

 
nems2105 kirjutas:Sai vahetatud sateliitide otsas olevad laagrid ja nüüd sooviks reduktori taas kokku panna,aga ehk tarkadeklubi annaks igaks juhuks tarkust juurde kuidas hambumine nii reguleerida et oleks asi õige.
Otsisin pikalt selle teema käsitlust aga kahjuks ei leidnud.


siin nõnda nõu anda raske, pigem võta raamat ette ja aja näpuga järgi. Samas - võtab ikka enne aega kui asja selgeks saab, mõni 40a. kogemusega masinist pole veel siiani seda selgeks saanud.

Parem kui leiaksid kellegi, kes on ennem asja hästi kokku saanud ehk aitab.
Festina lente!

Arvos
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1085
Liitunud: 31 Jaan 2010 22:57
Asukoht: Tallinn
Autod: 2105, BMW 525tds ja 740Individual, 2 x Transit, paar JAWA-t ja 8 MF70-t ja ZIL-131
Kontakt:

#3

Postitus Postitas Arvos » 10 Dets 2013 23:55

 
VäikeMägilane kirjutas:Parem kui leiaksid kellegi, kes on ennem asja hästi kokku saanud ehk aitab.


Jah, pidi olema peaaegu võimatu ettevõtmine. Seepärast pole ka kunagi proovinud. Aga ehk jobastub siiski.
Üks VAZ peab autopargi hulgas alati olema.

Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3921
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

#4

Postitus Postitas logman » 11 Dets 2013 00:22

Lennake peale :)
https://www.dropbox.com/s/8qvcvl7kq2t5b8l/lada.pdf

Kaua seda ma seal ei hoia. Ruumi napib. Sorry.

VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1213
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2107, Niva
Kontakt:

#5

Postitus Postitas VäikeMägilane » 11 Dets 2013 11:43

tänud logman!
nüüd lõpuks saame kõik haritud;)
Festina lente!

nems2105
Foorumi kasutaja
Postitusi: 53
Liitunud: 13 Juun 2013 18:15
Asukoht: Saaremaa
Autod: vaz2105;KIA Sorento;Seat Toledo

#6

Postitus Postitas nems2105 » 11 Dets 2013 21:37

Kahjuks ei ole mul sellist tarka raamatut kus oleks juttu reduktori reguleerimisest.Seega ei jää vist muud üle kui katsetada kuidas välja kukkub.Tänud neile kes viitsisid teemasse süüvida.:puzzled

Ekaz
Foorumi kasutaja
Postitusi: 4
Liitunud: 05 Nov 2011 17:43
Asukoht: Tallinn
Autod: 2107

#7

Postitus Postitas Ekaz » 11 Dets 2013 22:27


Kasutaja avatar
zajetz
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1051
Liitunud: 14 Nov 2002 15:31
Asukoht: Tallinn, Nõmme(Pääsküla)
Autod: 4x 2101x ; 626 ; Grand c-max

#8

Postitus Postitas zajetz » 11 Dets 2013 23:00

http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=17496

Foorumis täitsa olemas ainult venekeelne.

nems2105
Foorumi kasutaja
Postitusi: 53
Liitunud: 13 Juun 2013 18:15
Asukoht: Saaremaa
Autod: vaz2105;KIA Sorento;Seat Toledo

#9

Postitus Postitas nems2105 » 15 Dets 2013 20:12

See et õpetus vene keelne polnud probleem,aga mikromeetrit kahjuks küll olemas pole.Seega üritasi lihtsamalt läbi ajada.Esimene reguleerimine läks aia taha,sild ulub.Seega kõik otsast peale.Ehk on kellelgi näpunäiteid kuidas seda koduste vahenditega kontrollida v ehk saaremaal mõni tark mees kes oskaks juhendada.Tänud ette.

vazist
Foorumi kasutaja
Postitusi: 158
Liitunud: 10 Okt 2005 21:24
Asukoht: pärnumaa
Autod: 07, 2x05, kastiga Niva, Pobeda, Volvo V70

#10

Postitus Postitas vazist » 16 Dets 2013 14:17

Olen umbes 10 reduktorit kokku- lahti võtnud ja üks on selline, mis undama jäi. Võtsin mitu korda lahti. Küll panin tihedamaks ja lasin lõdvemaks, aga undama ta jäi. Isegi Niva esisilla red. sai hea.

nems2105
Foorumi kasutaja
Postitusi: 53
Liitunud: 13 Juun 2013 18:15
Asukoht: Saaremaa
Autod: vaz2105;KIA Sorento;Seat Toledo

#11

Postitus Postitas nems2105 » 16 Dets 2013 22:16

Vazist ehk jägad veitsa oma tarkust mida peaksin silmas pidama reguleerimise juures.Tigu pole mul reduktorust välja käinud.Kas ehk keerasin liiga tuugaks,olgugi et väike loks jäi hambumisse.
Vabakäiguga liikudes müra kaob.

olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4898
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 21083r

#12

Postitus Postitas olaaf » 17 Dets 2013 11:51

värviga hambumist vaatasid?
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."

Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2845
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: saaremaa
Autod: MetsaNiva
Kontakt:

#13

Postitus Postitas motamees » 17 Dets 2013 13:14

 
nems2105 kirjutas:...Kas ehk keerasin liiga tuugaks,olgugi et väike loks jäi hambumisse...

Kas pesid kõik õlist puhtaks? Õliste hammakatega pandud loksu korral on luft liiga suur.

vazist
Foorumi kasutaja
Postitusi: 158
Liitunud: 10 Okt 2005 21:24
Asukoht: pärnumaa
Autod: 07, 2x05, kastiga Niva, Pobeda, Volvo V70

#14

Postitus Postitas vazist » 17 Dets 2013 16:13

Värviga ei proovinud, hammakad olid õlised. Kui kuivalt tegin, siis tikkus mõni koht kinni pooma ja hakkas nagu segama. Lasin õli peale ja läks libedamaks. Kas see ka õige või vale on ei tea. Aga nii ma neid teinud olen.

nems2105
Foorumi kasutaja
Postitusi: 53
Liitunud: 13 Juun 2013 18:15
Asukoht: Saaremaa
Autod: vaz2105;KIA Sorento;Seat Toledo

#15

Postitus Postitas nems2105 » 17 Dets 2013 19:03

Mina üritasin värviga kotrollida ,aga ei saanud miskit korraliku tulemust sest värv oli vist liiga vedel ja valgus mõõda hambaid laiali.

vazist
Foorumi kasutaja
Postitusi: 158
Liitunud: 10 Okt 2005 21:24
Asukoht: pärnumaa
Autod: 07, 2x05, kastiga Niva, Pobeda, Volvo V70

#16

Postitus Postitas vazist » 17 Dets 2013 21:00

 [quote="nems2105"]Vazist ehk jägad veitsa oma tarkust mida peaksin silmas pidama reguleerimise juures.Tigu pole mul reduktorust välja käinud.Kas ehk keerasin liiga tuugaks,olgugi et väike loks jäi hambumisse.
Vabakäiguga liikudes müra kaob.[/rquote


Pole suurem asi õpetaja. Keeran taldriku vastu tigu, nii et asi ringi liiguks ja taldriku laagrid oleks parajalt pinges. Ühe käega hoian teo otsast kinni ja teisega loksutan taldrikut. Taldrikul peaks olema kergelt tuntav loks, kui ei ole, lase taldrik teost eemale (selleks keerad ühte laagrit peale, teist aga annad järgi). Keerad veerand ringi taldrikut ja proovid uuesti loksu. Kordad tegevust iga veerand ringi järel. Ideaalis peaks loks olema kogu aeg ühe sugune, kuid praktikas see vaevalt õnnestub. Loksu olen jätnud sellise, et käega on midagi tunda. Muidugi pead jälgima, et laagrid loksuma ei jääks ja muidugi ei tohi neid ka kinni puua. Enne olen hammakad puhtaks pesnud, et mõni puru segama ei hakkaks ja siis nats õli peale pannud.
Ei pretendeeri apsoluutsele tõele, olen selleni jõudnud katse- eksitus meetodil. Kui tigu on algses asendis (pole väljas käinud), peaks asi õnnestuma, kuid mul on üks kangekaelne red., mis ei allu minu tahtele

Kasutaja avatar
teitur
Aasta Projekt
Postitusi: 260
Liitunud: 09 Mär 2008 00:10
Asukoht: Kärdla
Autod: 2105,2107

#17

Postitus Postitas teitur » 17 Dets 2013 21:22

Mis jõuga tuleb kinni keerata taldriku, laagriraamide ja korpuse poldid? Oma puuduliku vene keele oskusega ma sealt raamatust ei leidnud neid, oli vaid kardaaniflantsi mutri jõud kirjas?

Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2845
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: saaremaa
Autod: MetsaNiva
Kontakt:

#18

Postitus Postitas motamees » 17 Dets 2013 23:01

 
nems2105 kirjutas:Mina üritasin värviga kotrollida...

...kopeerpaber...

nems2105
Foorumi kasutaja
Postitusi: 53
Liitunud: 13 Juun 2013 18:15
Asukoht: Saaremaa
Autod: vaz2105;KIA Sorento;Seat Toledo

#19

Postitus Postitas nems2105 » 20 Dets 2013 13:08

Esmalt tänud kõigile kes viitsisid teemas kaasa rääkida.Laagrid on vahetatud,reduktor reguleeritud ja mis peamine täiesti vaikne.Tarkust sain enda ISAlt kellel viimati ziguli oli 20 aastat tagasi.Tööjärjekord imelihne.Esmalt tuleb jätta umbes 2mm loks hambumisse ja laagrid täiesti kokku keerata(jõuga),seejärel keerata taldreku hammaste pool olevat laagrit veerand tiiru lahti mis tagab et laagril oleks õige pingsus.Seejärel hakkata hambumise käiku vähendama sell viisil et ühte mutrit leevendad ja teis keerad sama väärselt peale kuni jääb vaevu tuntav loks hambumisse.Kontrolliks lased kopeerpaberi hammaste vahelt läbi(peab jääma terveks,suurus 2x2cm)Pingutad kõik poldid ilusti kinni ja head reisi kallid ziguli omanikud.

Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3921
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Administreeriv toiming

#20

Postitus Postitas logman » 20 Dets 2013 22:52

 ! Sõnum kasutajalt: logman
Teemat on tõstetud.


Mine “Käigukast ja alusvanker”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist