See tõmmits on nii vana kui Lada. Ja töötab oma lihtsusele vaatamata hästi.Algselt postitas: Hulkur
Njaa.
Mina kasutan tõmmitsat miss on vist GTA-isa leiutis. Paned vedru oma pessa, eermelatt läbi ja tõmbad vedru oma pessa kokku. Piisavalt palju koos siis paned õõtsa alla, õõtsa alla puupakk lased autol oma raskusega vajutada vedrupeale, võtad tõmmitsa lahti ja ongi vedru paigas.
Vedrustus madalamaks
Vedrustus madalamaks
-
vvazist
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 162
- Liitunud: 10 Okt 2005 21:24
- Asukoht: pärnumaa
- Autod: 07, 2x05, kastiga Niva, Pobeda, Volvo V70
- Black-Pearl
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 67
- Liitunud: 29 Apr 2008 08:59
- Asukoht: Kuusalu
- Autod: 21063
- ToM
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1066
- Liitunud: 26 Juun 2007 00:24
- Asukoht: Kohila/Tallinn
- Autod: 2107, 2101
Kui panna jäigemad vedrud (näiteks ette volga omad ja taha universaali), kas jäigem amort on siis must be? Ma ei tea, minu loogika ütleks nagu, et kui vedru on jäigem, on amordil vähem tööd? Tahaks võrdemisi madalat tänaval kulgemise masinat saada, hetkel on ees niva amort ja taga kyb gaasikad.
Tegelikult panen ma need jäigemad vedrud alla nkn, aga tahaks tedada kuidas õige on:D
Tegelikult panen ma need jäigemad vedrud alla nkn, aga tahaks tedada kuidas õige on:D
m'kay
- ToM
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1066
- Liitunud: 26 Juun 2007 00:24
- Asukoht: Kohila/Tallinn
- Autod: 2107, 2101
Jäigem vedru on just ju jäigem ja ei peaks nii kergesti vetruma kui tavaline?:puzzledAlgselt postitas: likoor
Vastupidi ju. Kui vedru jäigem, siis ta vetrub rohkem ja on vaja jäigemat amorti, et auto ei öötsuks. Aga proovi - mossedel tihtipeale volga vedrud ees, aga amordid Niva omad.
Misukestel mossedel need volga vedrud ja niva amordid on, liiga omadel? Proovin ma kindlasti, kui volga vedrud leian kuskilt;)
m'kay
Jah, liiga mossedel olid mingi aeg. Aga öeldi ka, et liiga jäik (asfaldil oli enamvähem vist, aga muidu jäik) - siis kasutati mosse põllumajanduslikke vedrusid, mis on jäigemad kui tavalised, aga mitte nii jäigad kui volga omad. Volga omasid oli loomulikult ka lühendatud, põllumajanduslikke võib-olla ka.
Samas, kui ajada jäikust taga, siis oleks parem mõte ju ette tekitada topeltstabikas ja taha ka lisada stabikas.
[Muudetud: 27-5-2009 likoor]
Samas, kui ajada jäikust taga, siis oleks parem mõte ju ette tekitada topeltstabikas ja taha ka lisada stabikas.
[Muudetud: 27-5-2009 likoor]
Mismõttes omavahel ühenduses? Omavaheline ühendus küll midagi ei muuda nüüd. Sa võid selle stabika varda vedrude külge ka keevitada aga kere üles-alla õõtsumine sellest ei muutu.... jäigemaks läheb ta healjuhul pukside arvelt, seda ka siis kui varras on väga tihedalt puksi sees, aga seda muutust sa ka silma järgi ei mõõda
- Moss
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1069
- Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
- Asukoht: Siuntio, Soome
- Autod: erinevad illegaalid
- Kontakt:
Ma enda masinale panin taha jälle veidi pikemad vedrud. Kui varem oli originaal millest 2,75 tiiru maha saetud siis nüüd võtsin teised ja eemaldasin ühe keeru vähem. Eelmiste vedrudega oli käiku liiga vähe - 2...3 cm ja siis oli kummipuhver vastas.
Amortideks sai Sachs Advance seeria gaasikad. Eks annan teada kui sõitma satun nendega. Niisama õõtsutades tõuseb küll jube aeglaselt tagasi algasendisse.
EDIT: Nüüd tuleb esimesed vedrud ka vist ikkagi veidi pikemad panna. Tagaosa tõstmisega kandus rohkem massi esisillale ja vähendas veel niigi ahtakest käiku. Praktiliselt puhvri peal seisab juba.
[Muudetud: 30-5-2009 Moss]
Amortideks sai Sachs Advance seeria gaasikad. Eks annan teada kui sõitma satun nendega. Niisama õõtsutades tõuseb küll jube aeglaselt tagasi algasendisse.
EDIT: Nüüd tuleb esimesed vedrud ka vist ikkagi veidi pikemad panna. Tagaosa tõstmisega kandus rohkem massi esisillale ja vähendas veel niigi ahtakest käiku. Praktiliselt puhvri peal seisab juba.
[Muudetud: 30-5-2009 Moss]