Vedrustus madalamaks
Vedrustus madalamaks
Ise surusin esivedrud kokku lada originaalse tungraua abil - tungraud tuleb kerida ülemisse asendisse, siis vedru alumise plastpuksi ja pika ülemise tungilati vahele, kokku kerida, sel ajal surutakse vedru kokku, peale seda saab kokkusurutud vedru ka traatidega kinnitada. Ettevaatust, et kokkusurutav vedru ettenähtud kohast välja ei hüppaks, ja traate ärge punuge üle kõige ülemiste keerdude - muidu ei saa neid enam kätte kui vedru oma pesasse panete. Tööd on soovitatav teha koos abilisega. On hulga lihtsam;)
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
-
tTehnic-man
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 33
- Liitunud: 03 Mai 2005 19:47
- Asukoht: TLN
- Kontakt:
- arvi100
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 875
- Liitunud: 07 Sept 2004 09:52
- Asukoht: Jõgeva
- Autod: Vaz 2101'73 - Lada 1300 SL'85
Grimes`i joonisel toodud rakisega saab vahetada ainult tagaverusid.
Miks,sest need käpad(just nende käppade kõverus) on liiga paks.Hakates
vedru kokku suruma ei saa neid käppi vedru keerdude vahele.Tagavedrude
keerdude vahe on laiem ja sinna nad sobivad.
Esivedrude demontaa?iks kasutan 18mm jämedust varrast,mille ühes otsas
on konks mis haakub vedrukeeru taha ja teises otas pikk keere koos suure
seibi ja mutriga.See rats kisub vedru küll vähe paindesse kuid asja ajab
ära.
Miks,sest need käpad(just nende käppade kõverus) on liiga paks.Hakates
vedru kokku suruma ei saa neid käppi vedru keerdude vahele.Tagavedrude
keerdude vahe on laiem ja sinna nad sobivad.
Esivedrude demontaa?iks kasutan 18mm jämedust varrast,mille ühes otsas
on konks mis haakub vedrukeeru taha ja teises otas pikk keere koos suure
seibi ja mutriga.See rats kisub vedru küll vähe paindesse kuid asja ajab
ära.
Masin on kasin - Grigori Šaakašvili
-
gGhostRider
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 404
- Liitunud: 17 Aug 2005 20:37
nii. panin omale 07-le niva vedrud (2 keeret ära lõigatud) ja tekkis probleem. Vedru pole teatud asendis stabiliseeritud ehk loksub üles-alla.Ehk kui ühe ratta üles tõstsin siis jäi vedrule umbes 2cm+ loks sisse.
Kas on seda loksu mõttet stabiliseerida või tuleb uus vedru teha( millel on 1keere mahalõigatud)
või hoopis muuta amordi kallet, amordi pikkust (mõne teise auto oma.)
Kas on seda loksu mõttet stabiliseerida või tuleb uus vedru teha( millel on 1keere mahalõigatud)
või hoopis muuta amordi kallet, amordi pikkust (mõne teise auto oma.)
Omal jäi vedrusid lõigates samasugune loks sisse. Siiani pole probleeme olnud. Kujutan ette, et asjad võivad siis nihu minna kui autoga krossirajal trampliine täie kiirusega võtma hakkad:rolleyes Üht ratast üles tõstes jääbki kere ekstreemsesse kaldesse, tavaelus kere kurvi läbimisel niipalju küll kalduda ei tohiks, et see vedru selle loksu pärast pesast välja lendaks...
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
-
gGhostRider
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 404
- Liitunud: 17 Aug 2005 20:37
K: kust saaks lühemaid amorte
et siis 01 on lastud kõvasti madalamax, orginaalamordid jäävad pikaks, kas keegi oskab öelda milliste autode omad sobix ja kust võimalik olex saada üldse lühemaid, taha ca 4cm, ette ca 7cm lühemaid.
- Jonx
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1451
- Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
- Asukoht: Kärdla
- Autod: 2101
- Kontakt:
Huvitab sama küsimusAlgselt postitas: Fazer
et siis 01 on lastud kõvasti madalamax, orginaalamordid jäävad pikaks, kas keegi oskab öelda milliste autode omad sobix ja kust võimalik olex saada üldse lühemaid, taha ca 4cm, ette ca 7cm lühemaid.
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee
Algselt postitas: GhostRider
nii. panin omale 07-le niva vedrud (2 keeret ära lõigatud) ja tekkis probleem. Vedru pole teatud asendis stabiliseeritud ehk loksub üles-alla.Ehk kui ühe ratta üles tõstsin siis jäi vedrule umbes 2cm+ loks sisse.
Kas on seda loksu mõttet stabiliseerida või tuleb uus vedru teha( millel on 1keere mahalõigatud)
või hoopis muuta amordi kallet, amordi pikkust (mõne teise auto oma.)
aga miks sa sildu kerekülge rihmade ,trosside või kettidega kinnni ei tõmba.
.._____
./_____\ -KOPIKAS
(OIIIIIIO)
.U........U
./_____\ -KOPIKAS
(OIIIIIIO)
.U........U
Algselt postitas: hautzAlgselt postitas: GhostRider
nii. panin omale 07-le niva vedrud (2 keeret ära lõigatud) ja tekkis probleem. Vedru pole teatud asendis stabiliseeritud ehk loksub üles-alla.Ehk kui ühe ratta üles tõstsin siis jäi vedrule umbes 2cm+ loks sisse.
Kas on seda loksu mõttet stabiliseerida või tuleb uus vedru teha( millel on 1keere mahalõigatud)
või hoopis muuta amordi kallet, amordi pikkust (mõne teise auto oma.)
aga miks sa sildu kerekülge rihmade ,trosside või kettidega kinnni ei tõmba.
Sest tegemist pole põlluralliga ?
[Muudetud: 25-3-2007 VAZ]
Uutest CCCP aegsetest BA3-i varuosadest huvitatud.
vedrustus madalamaks
Uurisin ka natuke seda vedrustuse asja 05 all. Ma ei saa aru kuidas te saate vedru lühemaks lõikamisega auto madalaks lasta. Kui küljepealt vaadates esiratas on ülevalt tiiva äärega tasa siis esimene ülemine õõtshoob läheb ju vastu seda kummipuhvrit ja sealmaal enam vedru ei tööta nagu ma aru saan. Seega tuleks auto madaldamiseks terve vedrustuse hoovastik põhimõtteliselt ümber ehitada. Või siis tõesti hirmus jäigad vedrud nii et vedrustuse käik jääb umbes 50 mm aga ega niiviisi siis enam Tallinna tänavatel ei sõida. Kõige lihtsam on väiksed rattad panna ja ongi auto madal.
[Muudetud: 17-4-2007 ruudi]
[Muudetud: 17-4-2007 ruudi]
[Muudetud: 17-4-2007 ruudi]
[Muudetud: 17-4-2007 ruudi]
[Muudetud: 17-4-2007 ruudi]
[Muudetud: 17-4-2007 ruudi]
-
ssenamega
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 4
- Liitunud: 25 Veebr 2007 18:03
- Asukoht: harjumaa
- Autod: vaz2103 1.5 1980 a.
vedrude kokku surumiseks on kõige parem osta poest vedrutõmmitsad,nagu siis eespool juttu oli.endal olemas ja vist ei maksnud ka hingehinda,jäid sinna kusagile 500 krooni kanti paar(ise ei ostnud),isal oli vaja ja siis ta need ostiski.Ostke ära ja te ei kahetse,ikkagi lihtsam kui lasta kellelgi kuskil töökojas vahetada ja maksta tehtud töö eest.Mõelge mida selle raha eest saate oma ladale juurde soetada,kui anda see mehhaanikule
- Jonx
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1451
- Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
- Asukoht: Kärdla
- Autod: 2101
- Kontakt:
Milles on nagu loo point? Enamus ladaklubilisi vahetab vedrusid ise.. Ja see teema siin ikka mõeldud vedrustuse edasiarendamisele mitte vahetamisele.Algselt postitas: senamega
vedrude kokku surumiseks on kõige parem osta poest vedrutõmmitsad,nagu siis eespool juttu oli.endal olemas ja vist ei maksnud ka hingehinda,jäid sinna kusagile 500 krooni kanti paar(ise ei ostnud),isal oli vaja ja siis ta need ostiski.Ostke ära ja te ei kahetse,ikkagi lihtsam kui lasta kellelgi kuskil töökojas vahetada ja maksta tehtud töö eest.Mõelge mida selle raha eest saate oma ladale juurde soetada,kui anda see mehhaanikule
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee