Vedrustus madalamaks

Vedrustus madalamaks

Käigukasti, vedrustuse, pidurite ja veermikuga seonduv
Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

Postitus Postitas GTA »

Ise surusin esivedrud kokku lada originaalse tungraua abil - tungraud tuleb kerida ülemisse asendisse, siis vedru alumise plastpuksi ja pika ülemise tungilati vahele, kokku kerida, sel ajal surutakse vedru kokku, peale seda saab kokkusurutud vedru ka traatidega kinnitada. Ettevaatust, et kokkusurutav vedru ettenähtud kohast välja ei hüppaks, ja traate ärge punuge üle kõige ülemiste keerdude - muidu ei saa neid enam kätte kui vedru oma pesasse panete. Tööd on soovitatav teha koos abilisega. On hulga lihtsam;)
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
t
Tehnic-man
Foorumi kasutaja
Postitusi: 33
Liitunud: 03 Mai 2005 19:47
Asukoht: TLN
Kontakt:

Postitus Postitas Tehnic-man »

mina vahetasin tagavedrusid nii et võtsin amordid silla küljest lahti ja tõstsin kere üles...sild jäi maha;)
Kasutaja avatar
arvi100
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 875
Liitunud: 07 Sept 2004 09:52
Asukoht: Jõgeva
Autod: Vaz 2101'73 - Lada 1300 SL'85

Postitus Postitas arvi100 »

Grimes`i joonisel toodud rakisega saab vahetada ainult tagaverusid.
Miks,sest need käpad(just nende käppade kõverus) on liiga paks.Hakates
vedru kokku suruma ei saa neid käppi vedru keerdude vahele.Tagavedrude
keerdude vahe on laiem ja sinna nad sobivad.
Esivedrude demontaa?iks kasutan 18mm jämedust varrast,mille ühes otsas
on konks mis haakub vedrukeeru taha ja teises otas pikk keere koos suure
seibi ja mutriga.See rats kisub vedru küll vähe paindesse kuid asja ajab
ära.
Masin on kasin - Grigori Šaakašvili
g
GhostRider
Foorumi kasutaja
Postitusi: 404
Liitunud: 17 Aug 2005 20:37

Postitus Postitas GhostRider »

nii. panin omale 07-le niva vedrud (2 keeret ära lõigatud) ja tekkis probleem. Vedru pole teatud asendis stabiliseeritud ehk loksub üles-alla.Ehk kui ühe ratta üles tõstsin siis jäi vedrule umbes 2cm+ loks sisse.
Kas on seda loksu mõttet stabiliseerida või tuleb uus vedru teha( millel on 1keere mahalõigatud)

või hoopis muuta amordi kallet, amordi pikkust (mõne teise auto oma.)
Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

Postitus Postitas GTA »

Omal jäi vedrusid lõigates samasugune loks sisse. Siiani pole probleeme olnud. Kujutan ette, et asjad võivad siis nihu minna kui autoga krossirajal trampliine täie kiirusega võtma hakkad:rolleyes Üht ratast üles tõstes jääbki kere ekstreemsesse kaldesse, tavaelus kere kurvi läbimisel niipalju küll kalduda ei tohiks, et see vedru selle loksu pärast pesast välja lendaks...
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
g
GhostRider
Foorumi kasutaja
Postitusi: 404
Liitunud: 17 Aug 2005 20:37

Postitus Postitas GhostRider »

hetkel on ratas täpselt koopalaiendiga ühel joonel ja jätan asja nii nagu on.
f
Fazer
Foorumi kasutaja
Postitusi: 25
Liitunud: 10 Juul 2006 17:49
Asukoht: Tallinn
Autod: Lada 01

K: kust saaks lühemaid amorte

Postitus Postitas Fazer »

et siis 01 on lastud kõvasti madalamax, orginaalamordid jäävad pikaks, kas keegi oskab öelda milliste autode omad sobix ja kust võimalik olex saada üldse lühemaid, taha ca 4cm, ette ca 7cm lühemaid.
Kasutaja avatar
Jonx
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1451
Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
Asukoht: Kärdla
Autod: 2101
Kontakt:

Postitus Postitas Jonx »

Algselt postitas: Fazer
et siis 01 on lastud kõvasti madalamax, orginaalamordid jäävad pikaks, kas keegi oskab öelda milliste autode omad sobix ja kust võimalik olex saada üldse lühemaid, taha ca 4cm, ette ca 7cm lühemaid.
Huvitab sama küsimus
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee
h
hautz
Postitusi: 2276
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

Postitus Postitas hautz »

Algselt postitas: GhostRider
nii. panin omale 07-le niva vedrud (2 keeret ära lõigatud) ja tekkis probleem. Vedru pole teatud asendis stabiliseeritud ehk loksub üles-alla.Ehk kui ühe ratta üles tõstsin siis jäi vedrule umbes 2cm+ loks sisse.
Kas on seda loksu mõttet stabiliseerida või tuleb uus vedru teha( millel on 1keere mahalõigatud)

või hoopis muuta amordi kallet, amordi pikkust (mõne teise auto oma.)


aga miks sa sildu kerekülge rihmade ,trosside või kettidega kinnni ei tõmba.:yllatunud
.._____
./_____\ -KOPIKAS :)
(OIIIIIIO)
.U........U
v
VAZ
Foorumi kasutaja
Postitusi: 517
Liitunud: 22 Nov 2006 20:21
Asukoht: pole paikne
Autod: 21063

Postitus Postitas VAZ »

Algselt postitas: hautz
Algselt postitas: GhostRider
nii. panin omale 07-le niva vedrud (2 keeret ära lõigatud) ja tekkis probleem. Vedru pole teatud asendis stabiliseeritud ehk loksub üles-alla.Ehk kui ühe ratta üles tõstsin siis jäi vedrule umbes 2cm+ loks sisse.
Kas on seda loksu mõttet stabiliseerida või tuleb uus vedru teha( millel on 1keere mahalõigatud)

või hoopis muuta amordi kallet, amordi pikkust (mõne teise auto oma.)


aga miks sa sildu kerekülge rihmade ,trosside või kettidega kinnni ei tõmba.:yllatunud

Sest tegemist pole põlluralliga ? :o

[Muudetud: 25-3-2007 VAZ]
Uutest CCCP aegsetest BA3-i varuosadest huvitatud.
h
hautz
Postitusi: 2276
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

Postitus Postitas hautz »

seda siis ei tohi linnaautol teha?
.._____
./_____\ -KOPIKAS :)
(OIIIIIIO)
.U........U
w
wax
Foorumi kasutaja
Postitusi: 193
Liitunud: 13 Mär 2002 10:16
Asukoht: Tallinn/Võru
Autod: Ladasid enam pole
Kontakt:

Postitus Postitas wax »

Algselt postitas: Timy
Nonii. Tahaks lasta 21011 vasta maad.
Kui sa vasta maad tahad lasta, pead rattad alt ära võtma. Vedrude lõikamisest pole kasu, auto vasta maad ei lähe. Isegi siis mitte kui vedrud üldse ära võtad.
v
VAZ
Foorumi kasutaja
Postitusi: 517
Liitunud: 22 Nov 2006 20:21
Asukoht: pole paikne
Autod: 21063

Postitus Postitas VAZ »

Algselt postitas: hautz
seda siis ei tohi linnaautol teha?

Arvata on jah, et liikluses osaleval autol ei tohi tõmmata sildasid kere külge rihmade, kettide või trossidega...
Uutest CCCP aegsetest BA3-i varuosadest huvitatud.
Kasutaja avatar
Moss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
Asukoht: Siuntio, Soome
Autod: erinevad illegaalid
Kontakt:

Postitus Postitas Moss »

Algselt postitas: VAZ
Arvata on jah, et liikluses osaleval autol ei tohi tõmmata sildasid kere külge rihmade, kettide või trossidega...
Miks sa nii arvad?
p
Paskaak
Foorumi kasutaja
Postitusi: 124
Liitunud: 26 Mai 2006 17:20
Asukoht: lääne-virumaa
Autod: 2105 C20NE (115HP)

Postitus Postitas Paskaak »

tohib küll.
u
uki
Suletud kasutaja
Postitusi: 110
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas uki »

Selline variant IMHO ikka väga porno, parem üldse siis mitte teha. Kui, siis ikka korralikult, et oleks ka sõitmisel efekti.
r
ruudi
Foorumi kasutaja
Postitusi: 134
Liitunud: 14 Mär 2002 15:50
Asukoht: Viljandi
Autod: Lada05

vedrustus madalamaks

Postitus Postitas ruudi »

Uurisin ka natuke seda vedrustuse asja 05 all. Ma ei saa aru kuidas te saate vedru lühemaks lõikamisega auto madalaks lasta. Kui küljepealt vaadates esiratas on ülevalt tiiva äärega tasa siis esimene ülemine õõtshoob läheb ju vastu seda kummipuhvrit ja sealmaal enam vedru ei tööta nagu ma aru saan. Seega tuleks auto madaldamiseks terve vedrustuse hoovastik põhimõtteliselt ümber ehitada. Või siis tõesti hirmus jäigad vedrud nii et vedrustuse käik jääb umbes 50 mm aga ega niiviisi siis enam Tallinna tänavatel ei sõida. Kõige lihtsam on väiksed rattad panna ja ongi auto madal.

[Muudetud: 17-4-2007 ruudi]

[Muudetud: 17-4-2007 ruudi]

[Muudetud: 17-4-2007 ruudi]
s
senamega
Foorumi kasutaja
Postitusi: 4
Liitunud: 25 Veebr 2007 18:03
Asukoht: harjumaa
Autod: vaz2103 1.5 1980 a.

Postitus Postitas senamega »

vedrude kokku surumiseks on kõige parem osta poest vedrutõmmitsad,nagu siis eespool juttu oli.endal olemas ja vist ei maksnud ka hingehinda,jäid sinna kusagile 500 krooni kanti paar(ise ei ostnud),isal oli vaja ja siis ta need ostiski.Ostke ära ja te ei kahetse,ikkagi lihtsam kui lasta kellelgi kuskil töökojas vahetada ja maksta tehtud töö eest.Mõelge mida selle raha eest saate oma ladale juurde soetada,kui anda see mehhaanikule
Kasutaja avatar
Jonx
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1451
Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
Asukoht: Kärdla
Autod: 2101
Kontakt:

Postitus Postitas Jonx »

Algselt postitas: senamega
vedrude kokku surumiseks on kõige parem osta poest vedrutõmmitsad,nagu siis eespool juttu oli.endal olemas ja vist ei maksnud ka hingehinda,jäid sinna kusagile 500 krooni kanti paar(ise ei ostnud),isal oli vaja ja siis ta need ostiski.Ostke ära ja te ei kahetse,ikkagi lihtsam kui lasta kellelgi kuskil töökojas vahetada ja maksta tehtud töö eest.Mõelge mida selle raha eest saate oma ladale juurde soetada,kui anda see mehhaanikule
Milles on nagu loo point? Enamus ladaklubilisi vahetab vedrusid ise.. Ja see teema siin ikka mõeldud vedrustuse edasiarendamisele mitte vahetamisele.
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee
Kasutaja avatar
Hulkur
Foorumi kasutaja
Postitusi: 697
Liitunud: 14 Juun 2006 11:43
Asukoht: V-Maarja Vald
Autod: Uaz,Gaz ja Lada + Lugematul hulgal läänekaid.
Kontakt:

Postitus Postitas Hulkur »

Njaa.

Mina kasutan tõmmitsat miss on vist GTA-isa leiutis. Paned vedru oma pessa, eermelatt läbi ja tõmbad vedru oma pessa kokku. Piisavalt palju koos siis paned õõtsa alla, õõtsa alla puupakk lased autol oma raskusega vajutada vedrupeale, võtad tõmmitsa lahti ja ongi vedru paigas.
Vasta