Kurvis auto ratta kalde muutumine külgjöudude möjul erinevate vedrustustüüpide puhul:

Kurvis auto ratta kalde muutumine külgjöudude möjul erinevate vedrustustüüpide puhul:

Käigukasti, vedrustuse, pidurite ja veermikuga seonduv
Vasta
Kasutaja avatar
overspeed
Foorumi kasutaja
Postitusi: 914
Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
Autod: Omapärane Vene Tehnika
Kontakt:

Kurvis auto ratta kalde muutumine külgjöudude möjul erinevate vedrustustüüpide puhul:

Postitus Postitas overspeed »

Siksil on 2 ülemist, jälgige ka, midamoodi kummid deformeeruvad.


Pilt
Arrogance diminishes wisdom.
Kasutaja avatar
overspeed
Foorumi kasutaja
Postitusi: 914
Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
Autod: Omapärane Vene Tehnika
Kontakt:

Postitus Postitas overspeed »

vaadates pilti a), pani mötlema, et kui siksile taha valuvelgesid alla sobitada, siis peab ka sellise kaldega arvestama, kuna nii liigub kereosa veljesuhtes lähemale.
Arrogance diminishes wisdom.
Kasutaja avatar
Moss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
Asukoht: Siuntio, Soome
Autod: erinevad illegaalid
Kontakt:

Postitus Postitas Moss »

Ladal on taga veel see ka, et tagumine sild liigub mööda "ringjoont" mille raadiuseks on stabika varras. Olen näinud kus ka tavaline kitsas kumm on käinud vastu parempoolset koobast.
Vasta