1. leht 1-st

Roolivõimendi

Postitatud: 06 Juun 2002 10:53
Postitas mati
Mehed, pange pead tööle ja öelge midagi asjalikku idee kohta VAZ-ile roolivõimendi külge sokutada.

Now your talking

Postitatud: 06 Juun 2002 11:30
Postitas mess
Ise olen kah sama asja mõelnud, aga midagi tarka pole suutnud välja nuputada.

Kui siis ehk nii palju, et tõenäoliselt peaks vaatama mingi sellise roolikarbi, mis lada ülejäänud roolimajandusega kokku läheb, kuigi võiks ju ka terve asja ära vahetada. Kas see jälle street legal on???

Võimendi peaks olema ilmselt vaakumvõimendi, sest mingit rihmaga värki oleks VÄGA komplitseeritud aretada.

Siiski arvan, et siksi puhul oleks lihtsaim roolivõim jõusaal, aga hullude ideedega välja tulek on igati tervitatav, äkki suudab üheskoos tõesti mõnest ajuvabast ideest tõsise asja välja aretada.

Avaldage aga arvamust.

Postitatud: 06 Juun 2002 20:47
Postitas tuhajuhe
Mul on pilk jäänud opel omega roolivõimu peale.Ja minu arust väga sarnane,ainult kinnitus kohad on pikemate vahedega.Rihmaga võimu pumpa ringi ajama panna ei ole ka ju ületamatu küssa.

Postitatud: 06 Juun 2002 21:24
Postitas mess
No paar auku lanserooni lasta pole probleem aga kuda krt selle rihma ringi ajama saaks. Kindlasti on kuidagi võimalik

Vaakum oleks ses mõttes seff, et pidurivõimendi ju käib vaakumiga, aga pidurivõim on siksil küll suht poogen asi, tüübid kõik niikuinii raske jalaga ning pidurit paned ju kah sama jalaga millega gaasigi. Paneks lihtsalt voolikud ringi. Võiks ju ka korraga panna, aga äkki ei toida ära:puzzled

Postitatud: 07 Juun 2002 13:09
Postitas tuhajuhe
Ma ei ole kuulnutki vaakumiga võimust.Kus millel sellised?Aga rihma sättida,olen vaadanud et mõni asi tuleks teise kohapeale panna.Ja omega pump on ka päris väike,ilmselt peab kahe soonega rihmaratta tegema vända otsa.

Postitatud: 07 Juun 2002 14:26
Postitas mess
Ega ma täpselt teagi, millistel masinatel vaakumiga võimendi on. Võimalik, et eurooplastel polegi, ameeriklastel aga küll. Sest roolivõim nõuab ikka märksa enamat, kui piduri oma, suure mootoriga jänkid saavad endale seda lubada.

Postitatud: 07 Juun 2002 17:53
Postitas mess
Tegelt see roolivõim on muidu hea asi küll, eriti manööverdades, sest praeguse tavalisega kohapeal ringi keeramiseks peab ikke jõhker arnold olema.
Aga kui võimu aretada, siis peaks võim olema selline, et suurematel kiirustel võtaks powerit vähemaks, muidu kaob roolitunnetus ära. Siksi puhul on üle 80 kiiruse puhul ikka normaalselt vaja rooli hoida ja tundega talitada, kui rool liiga kerge on siis võib kurjalt kätte maksta.
Uuemad elektriga võimud täenäoliselt on just sellised, et tõmbavad suuremate kiiruste puhul tagasi, aga see eeldaks juba elektroonikat, millega siksi vist eriti pole mõtet risustama hakata.

Postitatud: 08 Juun 2002 12:30
Postitas Ardi Soovik
Kui panna lihtsalt kergema ülekandega hammasroolilatt,kaoks ära suurt energiat võttev
roolikarp ja pendelhoovastik.

Postitatud: 10 Juun 2002 21:15
Postitas tuhajuhe
Lattrooliga võib rasedusi tekkida paigaldusega kuna lansekast alla jooksvad poolkarbid on küllalti halvad.Ja roolisammas jääb liiga kõhu alla.