28. leht 29-st

Postitatud: 28 Aug 2012 19:36
Postitas Kytt
piduritrumli maksimaalne läbimõõt 251,6 mm, kui suurem, siis võid trumli vahetusele mõtlema hakata

Postitatud: 28 Aug 2012 19:47
Postitas Est_Rafel
Tänud, kontrollin homme üle!

Postitatud: 12 Apr 2013 02:53
Postitas france2
Kellegil neid flantsi jooniseid ei ole, et saaks ette 2105le panna 110 pidurid ja taha 2108 omad?

Postitatud: 04 Sept 2016 00:47
Postitas Sysi
Äkki on kellegil ideid.....

Tegemist on Nivaga. Vahetatud sai kõik piduri silindrid, osad torud ja piduri peasilinder. Peasilindritel ei tohiks vist väga vahet olla kas on Niva või tava sigulli oma?
Kõik on ilus ja kena, õhku sees ei ole ja pidurdab nii, et esiklaas soovib irduda... Jama tekib mingi maa sõitmisel, kus on aru saada, et esi pidurid jäävad mõlemad peale, mida rohkem sõidad, seda rohkem hakkab pidurdama, ehk seda rohkem lähevad peale pidurid.
Midagi läheb kuumaks? Miks jäävad pidurid niimoodi peale? Kui auto on igat pidi maha jahtunud ja piduri pedaali näppimata sõitma minna on kõik ok, ei jää ükski pidur peale....
Lisaks veel selle, et peasilindri ja piduri võimendi vahelt immitseb ka piduri vedelik välja.

Postitatud: 04 Sept 2016 08:17
Postitas Hulkur
Support lahti, kolb puhtaks. Kolbi võib määrida kas tehnilise vaseliini või silikoniga. Muud õlid teevad tihendid/tolmukaitse süldiks.

Postitatud: 04 Sept 2016 10:45
Postitas motamees
 
Sysi kirjutas:Äkki on kellegil ideid.....

Kontorlli üle peasilindri reguleering. Tagasivoolu ava võib olla suletud.

Postitatud: 04 Sept 2016 22:44
Postitas Arvos
Pidurivoolikud umbes pole?

Postitatud: 05 Sept 2016 08:31
Postitas Viin
Kas autol ka vaakumvõimendi? Ehk seal mingi klapp ebatihe ja pressib pidureid peale?

Postitatud: 05 Sept 2016 08:49
Postitas logman
 
motamees kirjutas: 
Sysi kirjutas:Äkki on kellegil ideid.....

Kontorlli üle peasilindri reguleering. Tagasivoolu ava võib olla suletud.


Ma süveneks samuti selle asjanduse sisusse. Kunagi sai uus peasilinder ostetud ja sellel pidin tagumiste pidurite jaoks pealetuleva õli ava ise üle puurima. Oli tehases see töö tegemata jäetud. Tegemist ei olnud ladaga.

Taga piduriklotside saadavus:Vaz 2103/06

Postitatud: 12 Juun 2017 21:52
Postitas arvi100
Jõudu !Kes juhataks mind asjaliku interneti kaubamajani kus saab osta Vaz 2103/06
tagumisi piduriklotse.Vaz 2101`he tagumisi on kohe igat firmat saada,aga 2103/06`e omi ei ole või ei oska leida.Ühes kohas(kohta ei mäleta)olid Bosch`i omad,aga komplektist küsiti 70 E.Brr... .Minu otsitud kohad olid Ladu24,Autokaubad24,Autoladu
Autoosad.ee,HL Autoosad,E-Parts,I-Parts,Aeromotors.Tänan.

Re: Probleemid PIDURITEGA (vahetamine, õhutamine, know how'd jne.)

Postitatud: 12 Juun 2017 22:19
Postitas vasepoiss
codevaruosad.ee on asjalik koht, kus paljuski Ladadele keskendutud varuosadega. Viimati oli sinna keeruline kasutajat saada kuna keegi nende poolt seda ei kinnitanud (ilma kasutajata ei näe hindasid). Varuosad pannakse teele tihtilugu isegi samal päeval ja jõuavad üpriski ruttu koju kätte ;)

Re: Probleemid PIDURITEGA (vahetamine, õhutamine, know how'd jne.)

Postitatud: 13 Juun 2017 18:01
Postitas logman
Hakkab see aeg tagasi tulema, kui klotsidele ise kodus uusi katteid neediti või liimiti.

Re: Probleemid PIDURITEGA (vahetamine, õhutamine, know how'd jne.)

Postitatud: 13 Juun 2017 21:50
Postitas arvi100
Ja jah,tagumisi katteid sai tehtud isegi traktori pidurilindist.Esimene klots oli ka
defitsiit,seda tegime Laz bussi tagumise pidurikatte toorikust.

Kusjuures,tootja toodab,aga maaletoojat ei leia.Näituseks väljalõige Ferodo kata-
loogist.
Pilt

Re: Probleemid PIDURITEGA (vahetamine, õhutamine, know how'd jne.)

Postitatud: 14 Juun 2017 21:56
Postitas Argo66
Google'st annab Ferodo piduriklotsidega näiteks Fixsuse. Küsi ja las tellivad.
http://www.fixus.ee/Tooted/Ferodo

Re: Probleemid PIDURITEGA (vahetamine, õhutamine, know how'd jne.)

Postitatud: 19 Sept 2017 22:04
Postitas arvi100
Argo,Fixsus on juba käidud tee.Nad vaatasid et laoseis on null.Ja kui see on null
siis ei saavat tellida ka.Atoy`ga sai ka suheldud aasta eest,sealne mees väsis ka
otsimast ja lõpuks ei vastanudki.
AGA,lõpuks peab ju vedama !Päästjaks osutus Tartus endise Nooruse Autoaia alal
tegutsev OÜ "Raunex".Läksin tegelikult voolikuklambreid ostma.No küsin igaks juhuks,
ja kohe vastus:mis firmat tahad,isegi Ferodo oli nimekirjas.Hiljem selgus et ikka
head firmat ei saa,aga saab Tomex`it,Made in Poland,22 E komplekt.Tellisin ära ja 3`me päeva pärast sain kätte.

Pilt

Pilt

Heh,vaata kuidas poolakas kirjutab millele sobivad:ja kus on Lada 1600 ?

Pilt

Vasakul poolakas,paremal "originaal" ,minu NZ(неприкосновенный запас).

Pilt

Vahe selles,vene klotsi ja trummli kauguse vahe reguleerija käib kokku vindiga,
poolakal on see kokku pressitud.

Pilt

Re: Probleemid PIDURITEGA (vahetamine, õhutamine, know how'd jne.)

Postitatud: 10 Okt 2017 21:20
Postitas arvi100
Poisid,tuletage mulle meelde millist tagumist pidurisilindrit mulle vaja läheb.
Auto on 1985 Lada 1300 SL(Vaz 21063) pidurivõimendiga.
Kas mul peab olema silindri sise diameeter 19 mm või 20,6 mm ? Saada on mõlemat.
Aitajale tänu juba ette !

Re: Probleemid PIDURITEGA (vahetamine, õhutamine, know how'd jne.)

Postitatud: 10 Okt 2017 22:52
Postitas logman
Kataloogidesse süvenemata ja lihtsa füüsika põhjal võiks pidurivõimendi olemasolul piisavalt parajad olla väiksema diameetriga silindrid.
Jämedamaid silindreid kasutades on klotsidele mõjuv jõud suurem, aga kolvi liikumine peasilindris jällegi pikem. Mõeldud olivad nemad ilma võimendita süsteemile.
Minu tagasihoidlik arvamus on, et su autole sobivad mõlemad, kui rõhu regulaator korras on.

Re: Probleemid PIDURITEGA (vahetamine, õhutamine, know how'd jne.)

Postitatud: 11 Okt 2017 21:30
Postitas arvi100
Ole sa tänatud ! Nii ma mäletasin jah et väisem diameeter oli piduri võimendiga
autodele.Nüüd ainult tootjafirmat valima,ilmselt võtan TRW või Ferodo.

Re: Probleemid PIDURITEGA (vahetamine, õhutamine, know how'd jne.)

Postitatud: 23 Juun 2019 11:40
Postitas undse
Tervitus!

Selline mure, et tagumine vasak pidur nõrk. Alguses oli täitsa null, võtsin lahti, trummel pidurivedelikku täis. Vahetasin silindri ära, kuivatasin trummli ja klotsid ära, panin kokku, õhutasin. Kõik nagu toimis, läksin ülevaatusele, öeldi, et vasak tagumine 70% nõrgem. :sein Autoks 21063,taga isereguleeruvad klotsid. Ise pole teab mis meistermehaanik, ehk keegi oskab juhatada, mis võiks olla valesti? Klotsid ja trummlid tundusid korras olevat..

received_346383869594382_compress66.jpg
received_346383869594382_compress66.jpg (134.51 KiB) Vaadatud 788 korda

Re: Probleemid PIDURITEGA (vahetamine, õhutamine, know how'd jne.)

Postitatud: 23 Juun 2019 14:44
Postitas Frequency
Pidurivedelik on klotsi materjali sisse imbunud. Pead klotsid ka ära vahetama, enne toimima ei saa.