27. leht 28-st

Postitatud: 06 Veebr 2011 22:46
Postitas lada
Algselt postitas: altsu
Kuidas 06-l tagumised pid. klotsid kätte saab? Seal need vedrud mis ära võtad näpitsatega kuid kuidas edasi toimetama peab?
Siin on piltidega näidatud mis vaja ära võtta: http://www.autoprospect.ru/vaz/2106-zhi ... koles.html
Äkki on abiks.

Pidurite õhutamine??

Postitatud: 13 Mär 2011 10:11
Postitas ahtung
Otsisin mis ma otsisin aga pidurite õhutamise õpetust ma ei leidnud... Kas keegi oleks nii tore ja seletaks mulle(ja ka teistele huvilistele) ära kuidas see käib,mida teha tuleb jne..? Aitäh :)

Postitatud: 13 Mär 2011 15:02
Postitas hautz
http://www.ladu24.ee/et/info/Tee-ise-6p ... a-pidureid

Ei viitsind läbi lugeda, mis seal kirjas, kuid äkki abiks. Ei viitsi õpetust ka kirjutada, paha olla.:spin

Postitatud: 11 Apr 2011 19:02
Postitas Viin
Kes oskab öelda palju on pidurivõimendi vaakumvooliku sisemine läbimõõt?
Pean silmas seda voolikut, mis jookseb pidurivõimendist sisselaske kollektorisse.

Postitatud: 21 Mai 2011 20:36
Postitas kirikuisa
Hetkel tegelen tagapiduriklotside vahetusega ning probleem ei ole mitte selles, et trummel ei tule maha vaid selles, et see ei lähe pärast uute klotside paigaldust enam peale. Lihvisin pisut ka silindri vastu puutuvaid klotsi metallrante kuid endiselt on probleem olemas.
Samas, kuidas saada suurema vaevata liikuma reguleereksentrikute poldid, mis kipuvad tõsiselt kinni roostetama?

Postitatud: 21 Mai 2011 22:22
Postitas kirikuisa
Seda ikka.
Nüüd on trummel peale saadud kuid masin liigub edasi 1000 rpm-i normaalsest kõrgemal - klotsid hõõruvad tugevalt trumli vastu. Muidugi pikapeale saab loota klotside normaalseks kulumisele.

Postitatud: 21 Mai 2011 22:53
Postitas Arvos
 
kirikuisa kirjutas:Samas, kuidas saada suurema vaevata liikuma reguleereksentrikute poldid, mis kipuvad tõsiselt kinni roostetama?
Suurema vaevata neid kahjuks liikuma ei saagi. Hästi ronivat vedelat pihustatat vahendit vahele lasta, seisab pool päevakest või päeva, siis jälle lasta ja proovida liigutada ektsentrikuid. Senikaua mässata kuni normaalselt käima hakkavad.

 
kirikuisa kirjutas:Seda ikka.
Nüüd on trummel peale saadud kuid masin liigub edasi 1000 rpm-i normaalsest kõrgemal - klotsid hõõruvad tugevalt trumli vastu. Muidugi pikapeale saab loota klotside normaalseks kulumisele.
Pole hea, sellega laseb trumlid ikka väga kuumaks ja läheb suitsema. Kütab laagri määrde keema. On oht ka põlema minna. Parem veidi maha hööveldada viiliga või millega iganes.

Postitatud: 21 Mai 2011 23:01
Postitas masuurik
No taga ju klotsi pealekeeramis ekstsentrikud.Keera need alustuseks 0 asendisse.

Postitatud: 15 Nov 2011 15:47
Postitas kriss-sten
Probleem selline,et vahetasin piduri peasilindri juures ära voolikud ja lasin vana pidurivedeliku välja.
Nüüd kui uued voolikud kaob ära pidurivedelik.:mad:

Loodan,et on arusaadav:P

Postitatud: 15 Nov 2011 15:49
Postitas apsu
Voolikutele klambrid said peale? Mansettide juures pole leket näha? Voolikud ise kuivad?

Kvaliteetsed tagapiduriklotsid?

Postitatud: 28 Dets 2011 12:54
Postitas SexSix
Mida soovitate esiveolisele tagapiduriklotsideks? Tootja? Et ei tuleks katted maha.

Postitatud: 28 Dets 2011 14:20
Postitas olaaf
Mitte ellipsis tagumisi piduritrummleid soovitan.
olen mitmeid vene tooteid kasutanud - katted pole veel kunagi maha tulnud...
Samas olen vahetanud 2x piduri trummleid ja praegused on jällegi ellipsis.. samuti olen suutnud ühe trummli metallvõru ära lõhkuda - korralik pragu tuli sisse.

edu

Nõnda näeks välja samara supporti install

Postitatud: 06 Mär 2012 11:19
Postitas VäikeMägilane

Postitatud: 25 Juul 2012 02:10
Postitas lada4life
tere, mida teha kui piduri supportil on kolv kinni jäänud ?

Postitatud: 25 Juul 2012 07:32
Postitas apsu
Uus silinder panna või proovida kolb välja pressida ja ära puhastada, uued mansetid jne ja tagasi kokku. Mõistlik oleks ikkagi poest uus silinder võtta, ei maksa nii palju.

Postitatud: 24 Aug 2012 22:07
Postitas Est_Rafel
Tere, mul on oma kopikaga järgmine probleem. Sai vahetatud mõlema tagumise piduri silindrid. Pärast vahetust tahtsin pidureid õhutada, kuid nüüdsest on õlisurve sisuliselt maas, pedaal liigub põhja välja ning isegi pumpamisega ei lähe kõvemaks, kuskilt õli ei immitse. Lisaks on veider see, et parema piduri nipli lahtikeeramisel tuleb pumpamise ajal kerget õli, aga vasaku piduri omast mitte.
Loodan, et suutsin ennast selgeks teha.

Postitatud: 25 Aug 2012 00:45
Postitas Risto14
 
Est_Rafel kirjutas: Lisaks on veider see, et parema piduri nipli lahtikeeramisel tuleb pumpamise ajal kerget õli, aga vasaku piduri omast mitte.
Vasaku piduri toru äkki umbes?

Postitatud: 28 Aug 2012 19:00
Postitas Est_Rafel
Õli surve viga oli peasilindri kolvi mansetis. Sai see vahetatud ning pidurid õhutatud. Pedaal nüüdseks hea tugev ning võtab hästi. Läksin siis ülevaatusele piduritestile ning ikka on parempoolne väga nõrk- 71%. Ei oska nagu enam kuskilt viga otsida. Klotsid on head, silindrid uued, õli uus, õhutatud. Kas näiteks trummel võib ellipsis olla? Oskab keegi soovitada, mida kontrollida? Parimat!

Postitatud: 28 Aug 2012 19:36
Postitas Kytt
piduritrumli maksimaalne läbimõõt 251,6 mm, kui suurem, siis võid trumli vahetusele mõtlema hakata

Postitatud: 28 Aug 2012 19:47
Postitas Est_Rafel
Tänud, kontrollin homme üle!