Probleemid PIDURITEGA (vahetamine, õhutamine, know how'd jne.)

Probleemid PIDURITEGA (vahetamine, õhutamine, know how'd jne.)

Käigukasti, vedrustuse, pidurite ja veermikuga seonduv
taurikazz
Foorumi kasutaja
Postitusi: 76
Liitunud: 06 Nov 2008 20:23
Asukoht: Võru
Autod: 21063

#501

Postitus Postitas taurikazz » 06 Dets 2008 19:57

Väga hea;)
Sellised klotsid mul ongi, aga taga olid ikka 06 silindrid...Nüüd panen siis 01 omad.
Aga igaljuhul suured tänud sulle, et viitsisid lollile selgeks selle teha :D

Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3921
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

#502

Postitus Postitas logman » 06 Dets 2008 22:32

Nullkuue silindrid - sellist väljendit pole olemas ja silindreid ammugi mitte.

Letilt võib leida järgmisi asjandusi:
1.) 2101 oma silindrimõõduga 19mm (võimendita autole pole just kõige parem valik).
2.) 2101 oma silindrimõõduga 20,6mm
3.) 2105 oma (iseseaduv e. "regul.automaatikaga").

taurikazz
Foorumi kasutaja
Postitusi: 76
Liitunud: 06 Nov 2008 20:23
Asukoht: Võru
Autod: 21063

#503

Postitus Postitas taurikazz » 07 Dets 2008 10:17

Need silindrid, mis ma ostsin, nende karbil on kirjas, et sobivad 2121, 2101, 2108
Ja weel MASTER spordi omad

[Muudetud: 9-12-2008 taurikazz]

Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2332
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

Pidurid jupsivad.

#504

Postitus Postitas SexSix » 27 Dets 2008 17:59

Pikemat aega jääb vasaku esiratta üks silinder kinni.Paar korda olen üritanud liikuma saada ja vahetanud piduriklotse.Natuke aega toimib kui jälle tunnen,et rool hakkab jonkama käes-pidur peal ja ketas kuumusest kõver.Siis aitas seisma jäämine ja kõvasti piduripedaali sõkkudes hakkas jälle kõik toimima.
Paar päeva tagasi kulus järjekordne piduriklots metallini läbi.Vajutades kõvasti piduripedaali andis midagi järgi-liikuv silinder andis otsad!
Vahetasin vana supordi koos kõige juurdekuuluvaga tutika vastu.Bensiinikulu langes 8,5-8,0 liitrini/100km kohta.
Täna siis oli pidurite remondist kasu ka:3 kitse oli teel.Esimene läks kraavi,teine jooksis auto eest ära aga kolmas jalutas teistele järgi-otse auto ette!Pidurdades vajutasin lõpuks kõik rattad plokki,puudu jäi vähem kui pool meetrit.Naine oli kõrvalistmel kui soolasammas.
Seekord jäi 21043 terveks.

Kasutaja avatar
apsu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 672
Liitunud: 15 Sept 2008 21:12
Asukoht: Võru
Autod: VAZ 2104
Kontakt:

#505

Postitus Postitas apsu » 27 Dets 2008 18:28

kumbsilinder sul kinni oli kas vasak välimine või vasak sisemine? endal kah esimene pidur peal ja nüüd tundub, et probleem hakkab võimenduma.
Võidusõit on nagu seks, kõik mehed arvavad, et nad on selles hirmus osavad

Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2332
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

Kinni oli...

#506

Postitus Postitas SexSix » 27 Dets 2008 19:48

...juhipoolse supordi sisemine silinder.Ja piduriõli hakkas läbi ajama välimine silinder.

Kasutaja avatar
apsu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 672
Liitunud: 15 Sept 2008 21:12
Asukoht: Võru
Autod: VAZ 2104
Kontakt:

#507

Postitus Postitas apsu » 28 Dets 2008 16:24

ok tänud. vahetan ka mõlemad kunagi ära :)
Võidusõit on nagu seks, kõik mehed arvavad, et nad on selles hirmus osavad

Kasutaja avatar
teitur
Aasta Projekt
Postitusi: 260
Liitunud: 09 Mär 2008 00:10
Asukoht: Kärdla
Autod: 2105,2107

#508

Postitus Postitas teitur » 18 Mär 2009 19:20

Ei hakanud tervet teemat läbi lugema praegu. Selline küsimus oleks, et millega lahustada pidurisilindritele, -kolbidele seismisega tekkinud setet? Brake-cleaner ja bensiin ära ei lahustanud:yllatunud

Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3921
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

#509

Postitus Postitas logman » 18 Mär 2009 19:33

Mina olen selle lihtsalt maha kraapinud, rahulikult, "peenega".

Kasutaja avatar
ToM
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1034
Liitunud: 26 Juun 2007 00:24
Asukoht: Kohila/Tallinn
Autod: 2107, 2101

Hei hei.

#510

Postitus Postitas ToM » 19 Juul 2009 18:05

Kas kellegil on veel olnud probleeme pildil olevate klotsidega? Mul kadusid igatahes pidurid peale paari äkkpidurdust sootuks:puzzledPilt
m'kay

Kasutaja avatar
19Martinez79
Foorumi kasutaja
Postitusi: 11
Liitunud: 31 Aug 2008 19:27
Asukoht: Tallinn
Autod: 21013

#511

Postitus Postitas 19Martinez79 » 16 Juul 2010 11:37

Mul piduritega veider probleem.
Kui intensiiivsemalt vajutada hakkab vasakult poolt mingit klõbi-
nat kostuma. Hääl on selline nagu keegi kolistaks alumiiniumist kahvleid üksteise vastu. ON kellelgi kogemusi? Sama heli kostub ka siis kui suurema hooga vasak-kurvi minna.

Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1733
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

#512

Postitus Postitas PuZuP » 16 Juul 2010 13:56

Rattalaager vaata üle.
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt

matzz
Postitusi: 329
Liitunud: 14 Mär 2008 18:26
Asukoht: Saue vald
Autod: 21013 1.7Ti, Nissan 200sx 1.8Ti, BMW e60 545i, BMW e39 520i 98
Kontakt:

#513

Postitus Postitas matzz » 15 Aug 2010 14:28

Mul nüüd sellinne probleem, et sai eest vahetatud pidurivoolik uuesti, õhutasin pidurid ära, regulleerisin ekstsentrikust tagumiste klotside vahed ära(21013, 01 pidurisüsteem) ning probleem järgmine, ennem kui auto vähekenegi pidurdab on tagumine vasak pidur blokkis, pidurisilindrid peaksid töökorras olema taga, rõhuregulaator puudub. Kas ma peaksin paigaldama rõhuregulaatori või vahetama tagumised silindrid välja (05 omade vastu siis pigem). Imelik on just see, et vasak võtab blokki, parem mitte. Kahtlustan ise muidugi seda, et ühel on uued klotsid sees ning teisel väheke kulunud klotsid. Kui tugevamalt vajutada pedaali tõmbab kõik rattad blokki.
Meboosta
Life is too short to drive slow cars

Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3921
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

#514

Postitus Postitas logman » 15 Aug 2010 22:19

Kui ennem töötasid asjad nii nagu nad peavad töötama ehk masin igapäevaselt sõidus ja viga tuli peale ekstsentrikute näppimist, siis
võta mõlemad trumlid maha, pese nii klotsid kui trumlid õige pesuvedelikuga puhtaks, timmi ekstsentrikud õigesti peale, tee väike sissesõidukuur ja kui siis kah viga eksisteerib, ei oska ma arvata muud, kui et vale klotsimaterjal, sillast immitseb õli klotsidele või hoovad ebaühtlaselt kulunud.
-------------------------------------------

*Timmimine
Mõlemad rattad maast lahti, kui keerad tagumist ekstsentrikut, ajad ratast tahapoole ringi, kui keerad esimest ekstsentrikut, ajad ratast esipidi ringi.
Niikaua vaikselt keerad, kuniks kuuled trumli ja klotsi kokkupuutel tekkivat kahinat.
Seisupiduri timmid kah kohe paika ja täpselt samamoodi - niikaua krudid, kuniks kuuled kahina suurenemist ja see hääl peab mõlema ratta juurest enam-vähem võrdse tugevusega kostuma.
Seisupiduri trossi käiku saab samas edukalt kontrollida - peab olema mõlemal rattal võrdne.

*Sissesõidukuur
Sõidu ajal (80-90 km/h) hoiad vasaku jalaga piduripedaalil mitte kauem kui 4-5 sek. kergelt pinget peal ja nii väikeste vahedega (puhkeintervallidega) 3-4 vbl. rohkemgi arv kordi.
Puhkeintervall vajalik jahutamiseks ja see tee pikk, oma paar-kolm minutit kindlasti.
Pidur jahtub kõige paremini sõidul, auto liikudes. Veelompidest läbisõitu tasub vältida, sest see võib hoopis kahju teha - esikettad lähevad kõveraks.
Selliselt saab klotsid kõige kiiremini paika kulutatud, eriti veel kui trummel kergelt sooniline ja värskelt uued klotsid paigaldatud.
Kulub kümmekond kilti tulist sõitu, milleks linnaliikluses läheks kolmsada või rohkemgi.

matzz
Postitusi: 329
Liitunud: 14 Mär 2008 18:26
Asukoht: Saue vald
Autod: 21013 1.7Ti, Nissan 200sx 1.8Ti, BMW e60 545i, BMW e39 520i 98
Kontakt:

#515

Postitus Postitas matzz » 16 Aug 2010 13:58

Suured tänud vastuse eest ;), proovin järgi ja annan teada. Kuigi eile natuke ja täna natuke sõitu maanteel, on tunda, et piduriklotsid nagu oleksid kulunud vähe ning tänusellele enam ei kipu kiskuma pidurdamisel niivõrd palju. Igatahes kontrollin ja uurin seda asja.

Terv Madis
Meboosta

Life is too short to drive slow cars

Kasutaja avatar
19Martinez79
Foorumi kasutaja
Postitusi: 11
Liitunud: 31 Aug 2008 19:27
Asukoht: Tallinn
Autod: 21013

#516

Postitus Postitas 19Martinez79 » 26 Nov 2010 11:57

Kas käsipiduri kinnikiilumine talvisel ajal on Lada puhul normaalne?
Täna hommikul nägin kurja vaeva, et auto liikuma saada. Seda on enne ka juhtund loomulikult. Aga suvel ei tulnud mitte meelde asja lähemalt uurida.

terv,
Martin
(21013 - iga päev sõidus)

[Muudetud: 26-11-2010 19Martinez79]

villu444
Foorumi kasutaja
Postitusi: 8
Liitunud: 05 Okt 2008 21:58
Asukoht: harjumaa
Autod: vaz 21013

#517

Postitus Postitas villu444 » 28 Nov 2010 18:14

eile õhtul tahtsin maja eest autoga ära sõita aga juhipoolne esipidur oli peale jäänud sõitsin siis ca 50m kuni kinni jäin, sõtkusin piduripedaali ja proovisime tagurpidi autot lükata ja pidur tuli maha, ja pidevalt on nii kui auto seisab mõnda aega siis jäävad pidurid peale maha saab nii et sõidan edasi tagasi siis tulevad pidurid maha, aga esimest korda oli nüüd nii et pidur jäi peale pikemaks ajaks, milles viga võib olla? Kusjuures suvel ega sügisel pole probleeme olnud, ainult praeguste külmadega.

Patrioot
Foorumi kasutaja
Postitusi: 42
Liitunud: 13 Okt 2008 09:33
Asukoht: Saaremaa
Autod: VW Golf 2 1,8 ;Vaz 2106; Vaz 21063

#518

Postitus Postitas Patrioot » 28 Nov 2010 19:50

Kõige lihtsam variant on hoida autot vahest soojas kohas, et igalpool mittevajalikes kohtades olev lumi/jää ära sulaks.
Piljardist: 1 kii, 6 auku, palju palle - piljard on lõbus!, Lada: 1 Lada, 4 rehvi, palju auke- lada on lõbus!.

maalo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 195
Liitunud: 01 Aug 2008 22:39
Asukoht: Tartu / Särevere
Autod: mälestus BA3 21063
Kontakt:

#519

Postitus Postitas maalo » 29 Nov 2010 15:15

trummelpiduri puhul on eriti tavaline, et pidur külmab kinni.
soojas kohas auto hoidmine ja määrimine ei teeks paha. Ise määrisin suve jooksul korduvalt süsteemi - uus õli, liugurid, kolvid... ja ei mingit probleemi. :)
kaua vahetamata vedelik on samuti süüdlane. isegi tänapäevane DOT5.1 on veel suuteline niiskust koguma ja nii juhtuski, et pool aastat vana Toyotal külmusid pidurid kinni, sest vedelik oli juba vesine.
lasin ka enda masinal 5.1 välja ja läks ikkagi 4.0.
trummelpiduri puhul soovitan loobuda kässari tõmbamisest kui on oodata üle 10 kraadist külma. hoida autot ikkagi käigu peal.. :)
aga jah, ei teeks paha korra kõik lahti võtta, ära puhastada ja ära määrida. Vähem muresid kindla peale! :)
Lujaa laatua Lada :)

Kasutaja avatar
ToM
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1034
Liitunud: 26 Juun 2007 00:24
Asukoht: Kohila/Tallinn
Autod: 2107, 2101

#520

Postitus Postitas ToM » 06 Veebr 2011 17:33

Ei ole aega tervet teemat läbi lugeda, kiire küsimus. Kas võimendiga ja võimendita peasilindrid on samad? Näiteks autoosad.ee näitab neid kui kahte erinevat.:puzzled
m'kay


Mine “Käigukast ja alusvanker”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist