25. leht 28-st

Postitatud: 18 Sept 2008 15:24
Postitas Alan
Mure selline, et õrnalt või keskmiselt pedaali vajutades pidurdab ainult vasak tagumine ratas :/

Autoks on "Lada 111 1.5 56kW 2002".
Ja prboleem selline, et sõites kuival asfaldil ning õrnalt pidurit vajutades, võtab plokki ainult tagumine vasak ratas.
Kui aga "hüpata" piduripedaalile, siis võtavad plokki kõik rattad, kuid pidurdus jälgedest on näha, et tagumine vasak oli kohe hetkega plokkis ning teine pidurdus jälg hakkas alles 3-4m hiljem.

Kuna autol ka uued rehvid all, siis hakkab ühest rehvist kahju, kui see iga 5min tagant viliseb all :/


Siiamaani olen siis teind niipalju, et on õhutatud kõik pidurid - millest ei old kasu. Peale õhutamist sai kohe proovitud, u 50 sõita ja pidurdades jälle ainult vasak tagumine. Õli kuskilt välja ei jookse ega ära ei kao.
Täna sai siis vahetatud piduri peasilinder, ning seejärel jälle kõik rattad õhutatud, kuid tulemus on endine :/


Et kas järgmisena on ainuke võimalus Pidurdusjõu regulaator? Või on veel mingeid võimalusi?
Küsin sellepärast, et peasilinder koos vahetusega läks mulle maksma peaagu 1000.-; et ei tahaks jälle raha niisama tuulde loopida :/

PS: Imelik kogu asja juures on ka veel see, et vahepeal, kui auto on mõndaaega seisnud, siis pidurid töötavad ilusti, aga see kaob suht kähku jälle ära.

*Autol ei ole ABS'i.

Postitatud: 18 Sept 2008 16:32
Postitas olaaf
miks maksis peasilindri vahetus 1000.- ??? eriti kui ise pidid veel õhutama.
viga oleks kohe tulnud otsima hakata rõhuregulaatorist mis maksis viimati kas 180 või 225.- vahetusega saad ise ka hakkama kui spets võti olemas millega piduritorusid lahti keerata - selle saad torrerost vajadusel.

[Muudetud: 18-9-2008 olaaf]

Postitatud: 18 Sept 2008 16:39
Postitas Alan
Algselt postitas: olaaf
miks maksis peasilindri vahetus 1000.- ??? eriti kui ise pidid veel õhutama.
viga oleks kohe tulnud otsima hakata rõhuregulaatorist mis maksis viimati kas 180 või 225.- vahetusega saad ise ka hakkama kui spets võti olemas millega piduritorusid lahti keerata - selle saad torrerost vajadusel.

[Muudetud: 18-9-2008 olaaf]
Silinder ise oli peaagu 600.- :/
Kui regulaator nii vähe maksab, siis ostaks selle ära küll, aga kustkohast ma ta nii odavalt saan? Ise leidsin nt ladu24.ee'st ~500.- eest :/

[Muudetud: 18-9-2008 Alan]

Postitatud: 18 Sept 2008 18:16
Postitas olaaf
tallinn pae tn keldris on üks paremini varustatud lada poode eestis oü mindora
poe nimi torrero.

kindlasti maksab sealt uurida mis maksab asi.
kui vene keelt väga ei oska siis soovitav kataloog kaasa võtta ja pildil näidata mida vaja.

kas põhjaalla muidu vaadanud oled, ehk see rõhuregulaator pihta saanud suurema kiviga vms - ehk ta lihtsalt põhja kiilutud vms...
kataloogist praegu vaatan, et 2111 -l on 2108 regulaator põhja all...

Postitatud: 21 Sept 2008 16:19
Postitas Alan
Algselt postitas: olaaf
tallinn pae tn keldris on üks paremini varustatud lada poode eestis oü mindora
poe nimi torrero.

kindlasti maksab sealt uurida mis maksab asi.
kui vene keelt väga ei oska siis soovitav kataloog kaasa võtta ja pildil näidata mida vaja.

kas põhjaalla muidu vaadanud oled, ehk see rõhuregulaator pihta saanud suurema kiviga vms - ehk ta lihtsalt põhja kiilutud vms...
kataloogist praegu vaatan, et 2111 -l on 2108 regulaator põhja all...
Nii... Sai veel ühe kasutaja soovitusel vahetatud ära tagumised trumlid (et ehk 1 kõver vms), aga ei toonud asi tulemust, pidurdab ikkagi ainult vasak tagumine.

Ning siis regulaatorist, et ma pole väga selle hingeeluga kursis, et tundus küll,et ta on kinni jäänud, aga mida selle suhtes ette võtta? Ikkagi uus osta? Või annab midagi teha sellega?

Edit: Sai siis ostetud uus regulaator ja ära vahetatud. Töötab :)

[Muudetud: 23-9-2008 Alan]

Postitatud: 28 Sept 2008 22:56
Postitas apsu
silinder tuli trumli küljest lahti, aga toru küljest nu niet :D. kas see polt käib mingi nõksuga lahti, või tuleb läbi lõigata ja torule uus ots teha? Kuidas uut otsa teha? soovitusi? Silinder omadega õhtal: ei suru ühte poolt välja, too pool lekib õli. :yllatunud

masin 88.aasta 2104

Postitatud: 28 Sept 2008 23:16
Postitas jukii
silinder ei ole minuarust trumli küljes kinni, see on katteplaadi vms küljes kinni. toru otsi tehtakse spetsiaal tööriistaga, ja mingi 500 maksis. toru otsade tegemise teenust pakutakse ka. lihtsam on et ostad uue silindri ja toru mis läheb silindrist kolmikusse, vähemalt ma teeksin nii. :cool:

Postitatud: 29 Sept 2008 15:40
Postitas apsu
silinder on jah tagaplaadi küljes, sorry minu viga. aga kas saab olla 100% kindel, et ta kolmikust lahti tuleb ??? soovitusi ?

sai täna see spets võti ära ostetud. silinder kah. nädalavahetusel tuleb proovida :rolleyes

[Muudetud: 29-9-2008 apsu]

Postitatud: 20 Okt 2008 22:29
Postitas apsu
see toru tuli selle võtmega jummala häste vallale. asi korras.

Õhk pidurisüsteemis.

Postitatud: 29 Nov 2008 19:32
Postitas prophecy6-6-6
Probla on selline et, 06 piduritesse tuleb kuskilt õhk sisse aga õli välja ei jookse. Milles asi võib olla?

Postitatud: 29 Nov 2008 21:58
Postitas tuhajuhe
Kuhu see õhk tuleb ,ette või taha ?

Postitatud: 30 Nov 2008 16:02
Postitas prophecy6-6-6
Kle piduri õli nõust mullitab :S
Omanik arvas et kuskil mõni kinnitus lahti.
Aga ma arvan et teen piduritele väikse remondi
uued silindrid ja klotsid.

Tagumised pidurisilindrid

Postitatud: 06 Dets 2008 11:32
Postitas taurikazz
Ei tea kas on teemast läbi käinud kuna ei jõua 20 lk. läbi lugeda.
Probleem siis selline, et isa ostis kogemata valed pidurisilindrid ehk siis 21063-le 2101 omad.
Ja küsimus ongi siis selline, et kas need sobivad omavahel ja kui ei, siis mis sellega muutub?

Postitatud: 06 Dets 2008 12:47
Postitas logman
Muidugi oleks olnud viisakas täpsustada kas esimestest või tagumistest on jutt.
Aga räägime tagumistest.

Markeeringutest:
"Kuuele" käivad "kolme" vidinad.
"Kolme" tagumine töösilinder on pisut-pisut väiksema läbimõõduga, kui 2101 originaal, sest pidurivõim juba abiks ja need silindrite läbimõõdud vähendatud.
Kui ilma võimuta masinale paigaldada need vähendatud läbimõõduga silindrid, siis tahab pedaal pisut raskemat jalga saada (alla 60kg kehamassiga läheb keeruliseks).

Esimestega probleeme pole ja tegelikult pole ka tagumistega probleeme, kuigi seal (tagumiste juures) on veel väikesed nüansid.
Originaalis olid algselt taga nimelt 2103 klotsid, milledel reguleerumise süsteem küljes.
http://www.autosoft.ru/online/acat/?idg ... =3&atype=0
Sõltuvalt aastaarvust võib esineda ka masinaid, milledel tavalised kopika klotsid, küll aga võib olla neile paigaldatud juba 2105 töösilindrid, milledel kogu see reguleerumise värk sees.
http://www.autosoft.ru/online/acat/?idg ... =3&atype=0
(pildilt töösilinder puudu, kuigi 2105 kiri joonepeal kenasti olemas)

Ratas maha, trummel maha ja pilt kohe selge.

Postitatud: 06 Dets 2008 14:17
Postitas taurikazz
Pealkirjas ju on mul kirjas, et tagumised pidurisilindrid.
Mul on juba kõik maha võetud, isegi silinder ja uus olemas, aga ikka ei saa aru, kas sobib või ei. Nendest pumpade jamast jne. ei jaga midagi

Postitatud: 06 Dets 2008 19:08
Postitas logman
Sorri, ei märkanud pealkirja.
Pumpadest polegi midagi rääkida, aga silindritest ja klotsidest küll.
*Kui on 2103 klotsid (reguleerumisvärk klotsi küljes), siis need 2101 silindrid sobivad.
*Kui on 2101 klotsid, siis on tarvis hoopis 2105 silindreid, milledel reguleerumisvärk silindrite sees.
*Kui on 2101 klotsid ja 2101 silindrid, siis puudub igasugune reguleerimise võimalus. Pole automaatset ega ka käsitsi timmimise võimalust, sest 2106-l on teistmoodi pidurikilbid kui 2101-l. Pidurid võivad nigelad saada.

Nii lihtne see ongi.
Klotside väljanägemine on pildilinkidel, mis mu eelmises postituses.
Rohkem keerulist pole miskit.

Postitatud: 06 Dets 2008 19:20
Postitas taurikazz
Milline too reguleerisvärk klotsi küljes välja näeb?
Kui mul ongi see reguleerimisvärk ja panen 01-he silindrid siis saavad pidurid head ja ei hakka pedaal raskel käima ega midagi?
Teeks klotsidest pildi, aga digikas on katki.
Minu klotsidel on kyljes see käsa julla yhel klotsil, siis see auk kuhu klots otsa läheb ja selle augu ymber on nagu mingi vedru vms.
Muud nagu vist polegi.

[Muudetud: 6-12-2008 taurikazz]

Postitatud: 06 Dets 2008 19:54
Postitas logman
Veelkord: nullkolme klotsidel (kõigil tagumistel) on punase kasti sees olev regulaator. Ja sellised klotsid käivad kokku selliste silindritega, nagu su paps ostis:Pilt

Postitatud: 06 Dets 2008 19:57
Postitas taurikazz
Väga hea;)
Sellised klotsid mul ongi, aga taga olid ikka 06 silindrid...Nüüd panen siis 01 omad.
Aga igaljuhul suured tänud sulle, et viitsisid lollile selgeks selle teha :D

Postitatud: 06 Dets 2008 22:32
Postitas logman
Nullkuue silindrid - sellist väljendit pole olemas ja silindreid ammugi mitte.

Letilt võib leida järgmisi asjandusi:
1.) 2101 oma silindrimõõduga 19mm (võimendita autole pole just kõige parem valik).
2.) 2101 oma silindrimõõduga 20,6mm
3.) 2105 oma (iseseaduv e. "regul.automaatikaga").