Probleemid PIDURITEGA (vahetamine, õhutamine, know how'd jne.)
Probleemid PIDURITEGA (vahetamine, õhutamine, know how'd jne.)
- ToM
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1066
- Liitunud: 26 Juun 2007 00:24
- Asukoht: Kohila/Tallinn
- Autod: 2107, 2101
Eelmine aasta ma jamasin nende esimeste töösilindrite mahasaamisegega ikka kõvasti, kuna ma teadnud, et seal tihvt on. Vaatasin et suppordil on nagu mingid sooned sees, järelikult tuleb silinder välja lüüa. Võtsingi suure haamri kätte ja hakkasin vastu silindrit taguma:D (neid vanu mul enam vaja polnud ju). Niikaua peksin, kuni silindri kest tihvti ümbert järele andis ja ära murdus. Alles siis nägin et seal see tihvt on. Nüüd olen siis targem.
m'kay
- arvi100
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 875
- Liitunud: 07 Sept 2004 09:52
- Asukoht: Jõgeva
- Autod: Vaz 2101'73 - Lada 1300 SL'85
Autopidurite madal efektiivsus.
Arutaks sellise probleemi üle nagu pidurite mada efektiivsus
ehk maakeeli ei võta plokki.
Pidurisüsteemi korrastamist alustasin peapumba vahetusest.
Tehase originaal peapumbal olen kaks korda mansette juba
vahetanud.Nüüd kolmas kord enam mansette vahetada ei
ole mõtet kuna pumba silinder kulunud.Paigaldasin uue pea-
pumba.Tegin täis õhutuskuuri,alustades kõige kaugemast
nurgast,järjekorras:parem tagumine;vasak tagumine;parem
esimene ja vasak esimene ning seda tegin kaks ringi.Kui
sõidetud sai umb.50 km kordasin operatsiooni,kuid õhku ei
tulnud.Pidurid ikka ei plokeeru,kuigi peaksid.Pedaal läbi ei
vaju.Piduriklotse värskelt vahetanud ei ole ja kõik 8 klotsi
võtavad niiöelda täie tallaga.Pidurisüsteem on ilma võimendita ja õliks kasutan vene PSK`d.Lekkeid täheldanud
ei ole.
Nüüd mida veel kontrollida,vahetada ?
ehk maakeeli ei võta plokki.
Pidurisüsteemi korrastamist alustasin peapumba vahetusest.
Tehase originaal peapumbal olen kaks korda mansette juba
vahetanud.Nüüd kolmas kord enam mansette vahetada ei
ole mõtet kuna pumba silinder kulunud.Paigaldasin uue pea-
pumba.Tegin täis õhutuskuuri,alustades kõige kaugemast
nurgast,järjekorras:parem tagumine;vasak tagumine;parem
esimene ja vasak esimene ning seda tegin kaks ringi.Kui
sõidetud sai umb.50 km kordasin operatsiooni,kuid õhku ei
tulnud.Pidurid ikka ei plokeeru,kuigi peaksid.Pedaal läbi ei
vaju.Piduriklotse värskelt vahetanud ei ole ja kõik 8 klotsi
võtavad niiöelda täie tallaga.Pidurisüsteem on ilma võimendita ja õliks kasutan vene PSK`d.Lekkeid täheldanud
ei ole.
Nüüd mida veel kontrollida,vahetada ?
Masin on kasin - Grigori Šaakašvili
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 3998
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
See'p see ongi. Ise õhutan pidureid nii, et kõik neli ratast ikka tugevalt vastu maad. Ma küll ei tea, kuidas klassikul, aga samaaril saab selle regulaatori asendit mingil määral muuta. Möödunud kevadel timmisingi ta sellisesse asendisse, nagu tegu oleks täiskoormas autoga. Pidurid läksid ikka tükk maad paremaks, mis siis et enne "tuuningut" jäi TÜV rullitest niisamagi rahule.
Mingit lisaohtu, et tagumised ennem võtma hakkaksid, kui esimesed, või lausa äkkpidurdusel tagumine ots lohisedes kõrvale jookseks, ei ole täheldanud.
[Muudetud: 30-7-2007 logman]
Mingit lisaohtu, et tagumised ennem võtma hakkaksid, kui esimesed, või lausa äkkpidurdusel tagumine ots lohisedes kõrvale jookseks, ei ole täheldanud.
[Muudetud: 30-7-2007 logman]
Mina võtaks selle peasilindri maha, koos piduriõlipaagiga, keeraks silindri kruustangide vahele, veidi õli paaki ja kontrolliks kui hästi see pump siis ka pritsib.
gta@ usu kaotanud vene varuosadesse. Sõbra autol hiljuti vahetasin alles peasilindri mansetid, need hävisid ca kuu ajaga, surve hakkas piduriõli paaki pressima - pidurid algul nõrgenesid, pärast kadusid täielikult. Võibolla olen ise ka veel loll ja ajan siin rumalat juttu aga vene uutest kummijuppidest katsun ikka nii kaugele hoida kui võimalik...
edit: Ühe pumbaga oli mul veel taoline jama, et tolle silindrid jäid kuhugi poole peale kinni, ilmselt sai kuivalt pedaali tallatud (siis kui torud veel tühjad), pmst vabajooksuga sai õhu torudest välja lasta aga õiget rõhku süsteemis üles ei saanud ja tagapidurid ei hakanudki tööle, esimesed kruusal siiski blokeerusid, siis oli ka pedaal pehme - esimesed paar cm polnud ju silindrit ees, mida lükata. See pump oli pikalt seisnud uus varuosa, mille lahti võtmata peale panin. Miks kinni kiilus, ei oskagi öelda, pärast ka lahti võttes oli sisu jumalast kinni. Roostet ega kriime polnud, samuti ka mansetid olid OK.
[Muudetud: 30.7.07 GTA]
gta@ usu kaotanud vene varuosadesse. Sõbra autol hiljuti vahetasin alles peasilindri mansetid, need hävisid ca kuu ajaga, surve hakkas piduriõli paaki pressima - pidurid algul nõrgenesid, pärast kadusid täielikult. Võibolla olen ise ka veel loll ja ajan siin rumalat juttu aga vene uutest kummijuppidest katsun ikka nii kaugele hoida kui võimalik...
edit: Ühe pumbaga oli mul veel taoline jama, et tolle silindrid jäid kuhugi poole peale kinni, ilmselt sai kuivalt pedaali tallatud (siis kui torud veel tühjad), pmst vabajooksuga sai õhu torudest välja lasta aga õiget rõhku süsteemis üles ei saanud ja tagapidurid ei hakanudki tööle, esimesed kruusal siiski blokeerusid, siis oli ka pedaal pehme - esimesed paar cm polnud ju silindrit ees, mida lükata. See pump oli pikalt seisnud uus varuosa, mille lahti võtmata peale panin. Miks kinni kiilus, ei oskagi öelda, pärast ka lahti võttes oli sisu jumalast kinni. Roostet ega kriime polnud, samuti ka mansetid olid OK.
[Muudetud: 30.7.07 GTA]
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
- viaccess
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1927
- Liitunud: 19 Apr 2003 20:01
- Asukoht: Valga
- Autod: 2101, Izh Jupiter 5, Vis 23464
- Kontakt:
Joonised mul olemas, 2108 esisupportite jaoks, kuid asi suht toores, Tartsi autole õnnestus küll installida, oli ka 100 aga... Nii et, asi suht keeruline ja kallis. Soovitan moderniseerida esipidurid, pannes 110se supportid ja ventileeritavad kettad. Tagumised lihtsalt korda teha, trumlid töötavad ka hästi kui korras on....Algselt postitas: hautz
Kas kui taga on ketaspidurid ja on õli kässsar kas siis ülevaatusest läbi saab.
Võib ka mõelda õli käsipiduri peale...
Taga ketaspidurid OKA esisupportitega. Jama!!! Aga põhimõte selge..
Esimesed ventileeritavad.
Lisan joonised mille järgi oli tehtud Tartsi autole.....
Jupid Venemaalt!
-
jjanek
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 15
- Liitunud: 23 Aug 2005 12:57
- Asukoht: Tartu - Viljandimaa
- Autod: Audi + VAZ 21043 + VAZ 2103
Mis vahet seal on palju see piduri voolik maksab. Nagu näha, siis ta juba jookseb ja on katki. Katkise pidurivoolikuga sõitmine võib lõppeda halvasti ja siis ei oma enam raha mingit tähtsust.
[Muudetud: 18-10-2007 janek]Algselt postitas: corrado
aga samas olen tähele pannud et mida lõuna poole seda kallim,tallinnas pidi käsipiduri tross olema alla 100.- midagi,siin aga oli 125.-
igatahes kui raha tuleb siis peab ära ostma