Probleemid PIDURITEGA (vahetamine, õhutamine, know how'd jne.)

Probleemid PIDURITEGA (vahetamine, õhutamine, know how'd jne.)

Käigukasti, vedrustuse, pidurite ja veermikuga seonduv
Vasta
m
marks
Foorumi kasutaja
Postitusi: 356
Liitunud: 15 Mär 2003 19:41
Asukoht: Kohila
Autod: Audi, BMW, Moškvitch

tagapiduri trummel kinni

Postitus Postitas marks »

selline probleem, et tagapiduri trumli poldid(need mis seda peal hoiavad) on siledaks keeratud, niiet mutrivõtmega pole midagi peale hakata. kuidas trummel maha saada?:puzzled
2
2107
Suletud kasutaja
Postitusi: 165
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas 2107 »

Keevita sinna mutrid otsa või lõika rällakaga maha. Tegelikult pole neid polte üldse vaja.
m
marks
Foorumi kasutaja
Postitusi: 356
Liitunud: 15 Mär 2003 19:41
Asukoht: Kohila
Autod: Audi, BMW, Moškvitch

Postitus Postitas marks »

maha lõigates pole enam ju üldse võimalik neid lahti saada. eks siis mutrid otsa vaja keevitada. tänan vastuse eest
t
Ted
Foorumi kasutaja
Postitusi: 22
Liitunud: 21 Juul 2002 01:16
Asukoht: Tallinn
Autod: seven replica

Postitus Postitas Ted »

mina lõikasin relakaga maha ja lihvisin selle mutriosa siledaks. samas tagajärg oli ilge porno ja ei soovita kellelegi, kui just plaanis pole äravõetavaid trumleid minema visata (mul oli).
j
jeejee
Foorumi kasutaja
Postitusi: 371
Liitunud: 14 Jaan 2003 21:06
Asukoht: Tallinn
Autod: 21051

Postitus Postitas jeejee »

mina kasutasin vana head vene autode remondivõtet - võtsin haamri, kolkiśin veits ja lahti ta tuligi.
h
hellzix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 50
Liitunud: 16 Mai 2003 13:08
Asukoht: Lõuna Läänemaa
Autod: 85a. 21061

Postitus Postitas hellzix »

Aga kui trummel on kulunud mis siis teete? Ratas üles, alt ära, käska peale(peab ideaalne olema]Sidur alla 2.käik sisse,spido järgi... põhja(3...6sek)ja sidur lahti,kui jõuad pane jalgpidurit ka.Mina sain nii lahti(pooleks).
Sinu jaoks on see ainult Ziguli.
NEEGER

http://www.isms.ee/in.php?id=sly
s
sigle
Suletud kasutaja
Postitusi: 159
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas sigle »

Kõigepealt tuleks proovida ikkagi torutangidega, sealt junnist on ju hea haarata.
s
sigle
Suletud kasutaja
Postitusi: 159
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas sigle »

Selleks, et aru saada, peab pilt silme ees olema, kuidas ntx siduri peasilinder töötab, kui sa kolbi liigutab, siis ta ju lööb rõhu ainult edasi, ja vabana on lihtsalt läbivool. Muide nännä-nännä- nännä-nää sai isegi üks valmis tehtud, päris futu on.:spin
m
mikeest
Suletud kasutaja
Postitusi: 8
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas mikeest »

Misasja sa valmis said?
Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1734
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

Postitus Postitas PuZuP »

Kullinokad kah üks tegus tööriist...nii sain mina need lahti...muidu oli jube keberniit...:cool:
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt
s
sigle
Suletud kasutaja
Postitusi: 159
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas sigle »

Kogu jutt käib õli kässari ümber, loogiline oleks, et selle valmis saingi
a
asjamees
Foorumi kasutaja
Postitusi: 180
Liitunud: 11 Jaan 2003 21:39
Asukoht: Tallinn
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas asjamees »

aga milleks seda üldse vaja on kas te mehed ei suuda siis tavalist käsipidurit korralikult tööle panna. Minul isiklikult ei ole hüdrauliline lihtsalt tross on seest veetud .
s
sigle
Suletud kasutaja
Postitusi: 159
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas sigle »

Egas ma seda sellepärast teinudki, et mul seda vaja on, lihtsalt tahtsin teada, kuda välja kukub. Tagaveolisel pole sellest lugugi, trossiga saab veel klotsivahe minimaalseks tõmmata. Aga esiveduga on selline kässar igati teemasse, sa ei pea nii kõvasti seda kangi rebima, et asi toimiks
r
rs racing
Suletud kasutaja
Postitusi: 162
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas rs racing »

Esialgne postitaja sigle
Egas ma seda sellepärast teinudki, et mul seda vaja on, lihtsalt tahtsin teada, kuda välja kukub. Tagaveolisel pole sellest lugugi, trossiga saab veel klotsivahe minimaalseks tõmmata. Aga esiveduga on selline kässar igati teemasse, sa ei pea nii kõvasti seda kangi rebima, et asi toimiks
Vat sellest ei saa ma kui lollakas küll aru, mis vahet on käsipiduri töötamisel esi või tagaveolisel :lol. Kui trossid korralikud ja ülejäänud süsteem ka töötab, siis kangi natukene mugavamasse asendisse tõstes sellest täiesti piisab. Teemaks võib minna aga siis, kui talvel jää ja lumega midagi külmuma hakkab. Üldiselt pole ka siis midagi häda :P. Seega olen nõus asjamehega ;)
z
zips
Suletud kasutaja
Postitusi: 3
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

kolin, login ja pidurid...

Postitus Postitas zips »

Niisiis...

Kuna olen suht algaja selles autonduses, siis küsiks siit, milles asi võib olla.

Kui terminid või väljendid on valed, siis paluks mitte pahandada...

Tagumise parema ratta juures sõidu ajal jube kolin hakanud tekkima. Täna just - päeval sõitis hästi, õhtu poole hakkas jube kolin ja login parema tagumise ratta juures. Sai siis auto üles tõstetud, ratas ära, pidurikaitse (ei tea kas seda nii nimetatakse) maha võetud ja siis nägi neid piduriklotse igatahes. Pidur oli peale jäänud. Kui pidurit vajutasin, siis pritsis sealt piduriõli välja. Piduriklotsid olid samuti väga väga kulunud. Paremal pool (taga) seda puksi ma ka ei näinud (kas sellest kolin?). Et 'pidurikaitset' tagasi saaks panna pidi ka rõhu välja laskma, sest pidur oli nagu peale jäänud (vahest ka foori taga kohaltmineku probleemid olid - ilmselt piduri pealejäämisest tingitud). Ühesõnaga, mis jupid oleks vaja välja vahetada, ning kust neid juppe osta saaks. Sooviks ka umbkaudset hinda.

Kas neid pukse on raske vahetada ning kas see kolin ja login on sellest tingitud?

Ette tänades ja vastust oodates,
Zips
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

hmm.. vahetama pead esialgu tagumised töösilindrid ja piduriklotsid.
töösilindrite asemel võid proovida vahetada töösilindri mansette kuid need ei jää alati pidama..
töösilinder maksab u 50.-
samuti pead ostma pidurivedelikku (soovitatult vaheta kogu süsteemis olev vedelik DOT 4-ja vastu).
Ja lõppkokkuvõtteks tuleb kõik õieti kokku panna!
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
z
zips
Suletud kasutaja
Postitusi: 3
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas zips »

Kas see kolin ja login tuleneb puksidest?

Kus on Tallinnas LADA poode kust saaks neid vajalikke vidinaid osta?
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

kunderis on pood autokaubad, siis lasnamäel kuskil linnamäe teel, siis veerennis kuskil, siis akadeemia teel trollipargi juures. rohkem ma ei tea - pole vaja olnud..
ja muidugi legendaarne Kadaka autoturg.

Seda mis sul kolinat põhjustab küll keegi nii ei oska öelda.. pead ikka ise vaatama, uurima, puurima..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
s
sigle
Suletud kasutaja
Postitusi: 159
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas sigle »

Esialgne postitaja RS Racing
Esialgne postitaja sigle
Egas ma seda sellepärast teinudki, et mul seda vaja on, lihtsalt tahtsin teada, kuda välja kukub. Tagaveolisel pole sellest lugugi, trossiga saab veel klotsivahe minimaalseks tõmmata. Aga esiveduga on selline kässar igati teemasse, sa ei pea nii kõvasti seda kangi rebima, et asi toimiks
Vat sellest ei saa ma kui lollakas küll aru, mis vahet on käsipiduri töötamisel esi või tagaveolisel :lol. Kui trossid korralikud ja ülejäänud süsteem ka töötab, siis kangi natukene mugavamasse asendisse tõstes sellest täiesti piisab. Teemaks võib minna aga siis, kui talvel jää ja lumega midagi külmuma hakkab. Üldiselt pole ka siis midagi häda :P. Seega olen nõus asjamehega ;)
Peaksid vist asjasse rohkem süvenema.Tahtsin lihtsalt öelda, et tagaveolisel pole see kässar üleüldse nii oluline, kui esiveol. Ja õliga kässarit ei pea lihtsalt nii kõvasti sikutama.
j
jeejee
Foorumi kasutaja
Postitusi: 371
Liitunud: 14 Jaan 2003 21:06
Asukoht: Tallinn
Autod: 21051

Postitus Postitas jeejee »

töösilindrid maksavad 35 eeku, just ostsin enadle uued.

Kas DOT-4 kummidetaile ära ei söö????? endal ka selline kuri plaan pidurivedelik ära vahetada mingi parema vastu:D
Vasta