Probleemid PIDURITEGA (vahetamine, õhutamine, know how'd jne.)

Probleemid PIDURITEGA (vahetamine, õhutamine, know how'd jne.)

Käigukasti, vedrustuse, pidurite ja veermikuga seonduv
Vasta
z
zikz
Foorumi kasutaja
Postitusi: 346
Liitunud: 08 Veebr 2003 22:12
Asukoht: Tallinn
Autod: citroen,fiat,renault

Postitus Postitas zikz »

aga tagumised piduri silindrid? mul paistis ka algul pealt ok aga vahetasin ära siis hakkas tööle, (kuskilt võib äkki õhku sisse ka tulla)vaata need peasilindri voolikute kinnitused ka üle.
s
Siksimees
Foorumi kasutaja
Postitusi: 43
Liitunud: 25 Nov 2009 21:31
Asukoht: Rakvere
Autod: LADA 2105
Kontakt:

Postitus Postitas Siksimees »

Õhutatud kahekeisi ja kuskilt ei leki.Ma arvan,et tagumised klotsid on kaugel selle pärast.Kuram 011-el ei reguleeri ju töö silinder ise seda kolbi ,kui klots kulub.Peab ise reguleerima
m
mikeest
Suletud kasutaja
Postitusi: 8
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Õlil töötav käsipidur?

Postitus Postitas mikeest »

Oleks huvitatud õlil töötava käsipiduri ehitamisest. Kui keegi on sellega kokku puutunud, võiks selle kohta mõne rea kirjutada.
s
sigle
Suletud kasutaja
Postitusi: 159
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas sigle »

Imelihtne, kui ise mingi tegija oled. Vaja oleks nt sigulli siduri peasilindrit, piduritoru ja muidugi mingit hooba, mis kolbi lükkab.Sinna, kus õli sisse tuleb on vaja keere keerata ja kolb tagant stoperdada, et ei annaks välja tulema. Järgmiseks vaja see silinder külge aretada, hoob ka muidugi ning piduri peasilindrist toru nüüdsest juba kässari silindrisse ja sealt edasi tagasilda.:bouncing
m
mikeest
Suletud kasutaja
Postitusi: 8
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas mikeest »

Minumeelest puudub jalgpiduri peasilindril vastu surve. Kui ma aretan õlikäsipiduri ja rakendan selle, pressib see õli jalgpiduri peasilindrisse ja sealt õlianumast üle ääre.
Loodan, et said aru mu murest.
2
2107
Suletud kasutaja
Postitusi: 165
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas 2107 »

Ega ülevaatusemehed ka vist sellele hea pilguga ei vaata.Mis siis, et saab parem, aga ikkagi pidurisüsteemi ümberehitus.
m
mikeest
Suletud kasutaja
Postitusi: 8
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas mikeest »

Kas ma jätan sellepärast ehitamata, et mõnele organisatsioonile see ei meeldi ???
Ja oma arvamuse võid endale jätta. Ma ei küsinud su kaest 2107 kuidas ülevaatusmehed sellele vaatavad vaid kuidas oleks võimalik õlil töötavat käsipidurit teha.
2
2107
Suletud kasutaja
Postitusi: 165
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas 2107 »

1. Sul on vaja nn.peasilindrit e. pumpa käsipiduri hoova otsa ja kindlasti eraldi vedeliku anumaga jalgpidurist, kuna muidu hakkavad need pumbad tõesti üksteist segama.Kui ühendad otse tagapidurisse on vaja tagasivooluklapp vahele panna, et tavapiduriga pidurdades surve ei kaoks.Veel on vaja silla küljes olev kolmik vahetada samalaadse risti vastu. 2. Kui tahad pika trossi alles jätta on vaja mingit töösilindrit sinna otsa, aga sel pole nagu mõtet, sest pääsed ainult lühikesest trossist.
Variante on kindlasti veel.
s
sigle
Suletud kasutaja
Postitusi: 159
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas sigle »

2107, sa ei saand vist asjast aru, kui ma kässarit tõmban, siis ei tulegi ju mingit survet tagurpidi piduri peasilindrisse, samuti ei tule ka ju siduril survet potsikusse.
2
2107
Suletud kasutaja
Postitusi: 165
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas 2107 »

Ega vist ei saanud jah aru.
Kas sul see juurde aretatud peasilinder ja õige pidurisilinder on kokku ühendatud? Ja kui, siis kustkohast? Ja kas trosse ei ole üldse, nii et õli surub otse tagumisi piduri töösilindreid? Ja kui nüüd jalaga pidurdada, kuhu siis surve jaguneb- lisapumba kolvi stopperile või?
s
sigle
Suletud kasutaja
Postitusi: 159
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas sigle »

Njah, niipalju asjast, et see pole mul endal, aga on rodendau vftsil. Peasilindrist tulev toru(mis peaks minema tagasilda) läheb juurdepandud silindri pealevooldu(see värk seal keermestatud, et pidurit vajutades laiali ei lendaks) ning lisatud silindrist edasi läheb tagasillal olevasse kolmikusse. Ja see stopper, mis tuleks kolvi taha panna on selleks, et jalaga pidurdades kolb välja ei hüppaks. Ning siis võid visata selle vana käsipidurimehhanismi na...
2
2107
Suletud kasutaja
Postitusi: 165
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas 2107 »

Nii sain ma ka enne aru, aga minu meelest suht julge tegu jätta tagapidurite töökindlus ainult mingi stopperi hooleks.Rallikal veel, aga linnavahel... ma`i tea. Seega see tagasivooluklapiga süsteem ikka lollikindlam ja kallim ka muidugist, aga eks igaüks ise otsustab , mis teeb. Mina teeks kässari elektriliseks kui oleks vaja. Hüdroaku või vedru + elektromagnetiga täitur.
s
sigle
Suletud kasutaja
Postitusi: 159
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas sigle »

Ei noh stopreid on ju igasuguseid, sa ei pea ju panema seda kõige väetimat sinna.See süsteem on lihtne ja sellepärast ta minule meeldibki. Asjad kipuvad ikka nii olema, et mida lihtsam, seda töökindlam.
2
2107
Suletud kasutaja
Postitusi: 165
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas 2107 »

Õige ta on muidugi. Aga seda asja peaks enne järgitegemist ikka nägema, pole ju mõtet ise jalgratast leiutada, kuna pidurid veel eriti õrn koht.Aga põhimõttest sain aru.
m
mikeest
Suletud kasutaja
Postitusi: 8
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas mikeest »

Tänan teid selle informatiivse kahekõne eest. Egas muud kui teie väljakäidud infole põhinedes ehitama hakata, eks näis mis välja tuleb. Tänan.

PS. 2107: Oleks hea kui valgustaksid detailsemalt oma visiooni hüdroaku või vedru + elektromagnetiga täituriga süsteemis.
2
2107
Suletud kasutaja
Postitusi: 165
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas 2107 »

Hüdroaku läheb sigulli jaoks vist vähe keeruliseks, kui just mingit pumpa ei taha peale panna.Kellel roolivõim, siis lihtne.Eriti hea Ford Scorpio pump, kuna seal juba on pidurivõimendi jaoks eraldi sektsioon.Aga elektromagnetiga lihtne: paned pika trossi otsa või kui trossi ei taha, siis eraldi peasilindri külge, vedru on vaja selleks, et ikka kindlasti maha või peale läheks.Paremini peab kui lülituseks katkestada vool.
m
mikeest
Suletud kasutaja
Postitusi: 8
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas mikeest »

Hmmm... aga kus ma nii suure elektromagneti välja võlun?
2
2107
Suletud kasutaja
Postitusi: 165
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas 2107 »

Ma arvan, et vene traktori (MTZ) starteri tõmbereleest peaks täiesti piisama. See on pika käiguga ja lollikindel.Ja väike kangmehanism tuleb kindlasti ka kasuks.
s
sigle
Suletud kasutaja
Postitusi: 159
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas sigle »

Nojah, aga oled sa mingi täpsema skeemi ka paika pannud, mulle tundub see sinu variant küll olema keeruline ning vaevalt ta tõhusam tuleb, kui siguli originaal
2
2107
Suletud kasutaja
Postitusi: 165
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas 2107 »

Ei ole omal, sest nagu kirjutasin pole vaja.Mul võtab käsipidur asfaldil mõlemad rattad plokki ja sellest piisab.Idee oli välja käidud mõttega - kui teeksin.Aga ideid peab olema, muidu asi ei arene.
Vasta