Probleemid PIDURITEGA (vahetamine, õhutamine, know how'd jne.)
Probleemid PIDURITEGA (vahetamine, õhutamine, know how'd jne.)
-
mmarks
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 356
- Liitunud: 15 Mär 2003 19:41
- Asukoht: Kohila
- Autod: Audi, BMW, Moškvitch
tagapiduri trummel kinni
selline probleem, et tagapiduri trumli poldid(need mis seda peal hoiavad) on siledaks keeratud, niiet mutrivõtmega pole midagi peale hakata. kuidas trummel maha saada?:puzzled
Vat sellest ei saa ma kui lollakas küll aru, mis vahet on käsipiduri töötamisel esi või tagaveolisel . Kui trossid korralikud ja ülejäänud süsteem ka töötab, siis kangi natukene mugavamasse asendisse tõstes sellest täiesti piisab. Teemaks võib minna aga siis, kui talvel jää ja lumega midagi külmuma hakkab. Üldiselt pole ka siis midagi häda . Seega olen nõus asjamehegaEsialgne postitaja sigle
Egas ma seda sellepärast teinudki, et mul seda vaja on, lihtsalt tahtsin teada, kuda välja kukub. Tagaveolisel pole sellest lugugi, trossiga saab veel klotsivahe minimaalseks tõmmata. Aga esiveduga on selline kässar igati teemasse, sa ei pea nii kõvasti seda kangi rebima, et asi toimiks
kolin, login ja pidurid...
Niisiis...
Kuna olen suht algaja selles autonduses, siis küsiks siit, milles asi võib olla.
Kui terminid või väljendid on valed, siis paluks mitte pahandada...
Tagumise parema ratta juures sõidu ajal jube kolin hakanud tekkima. Täna just - päeval sõitis hästi, õhtu poole hakkas jube kolin ja login parema tagumise ratta juures. Sai siis auto üles tõstetud, ratas ära, pidurikaitse (ei tea kas seda nii nimetatakse) maha võetud ja siis nägi neid piduriklotse igatahes. Pidur oli peale jäänud. Kui pidurit vajutasin, siis pritsis sealt piduriõli välja. Piduriklotsid olid samuti väga väga kulunud. Paremal pool (taga) seda puksi ma ka ei näinud (kas sellest kolin?). Et 'pidurikaitset' tagasi saaks panna pidi ka rõhu välja laskma, sest pidur oli nagu peale jäänud (vahest ka foori taga kohaltmineku probleemid olid - ilmselt piduri pealejäämisest tingitud). Ühesõnaga, mis jupid oleks vaja välja vahetada, ning kust neid juppe osta saaks. Sooviks ka umbkaudset hinda.
Kas neid pukse on raske vahetada ning kas see kolin ja login on sellest tingitud?
Ette tänades ja vastust oodates,
Zips
Kuna olen suht algaja selles autonduses, siis küsiks siit, milles asi võib olla.
Kui terminid või väljendid on valed, siis paluks mitte pahandada...
Tagumise parema ratta juures sõidu ajal jube kolin hakanud tekkima. Täna just - päeval sõitis hästi, õhtu poole hakkas jube kolin ja login parema tagumise ratta juures. Sai siis auto üles tõstetud, ratas ära, pidurikaitse (ei tea kas seda nii nimetatakse) maha võetud ja siis nägi neid piduriklotse igatahes. Pidur oli peale jäänud. Kui pidurit vajutasin, siis pritsis sealt piduriõli välja. Piduriklotsid olid samuti väga väga kulunud. Paremal pool (taga) seda puksi ma ka ei näinud (kas sellest kolin?). Et 'pidurikaitset' tagasi saaks panna pidi ka rõhu välja laskma, sest pidur oli nagu peale jäänud (vahest ka foori taga kohaltmineku probleemid olid - ilmselt piduri pealejäämisest tingitud). Ühesõnaga, mis jupid oleks vaja välja vahetada, ning kust neid juppe osta saaks. Sooviks ka umbkaudset hinda.
Kas neid pukse on raske vahetada ning kas see kolin ja login on sellest tingitud?
Ette tänades ja vastust oodates,
Zips
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
hmm.. vahetama pead esialgu tagumised töösilindrid ja piduriklotsid.
töösilindrite asemel võid proovida vahetada töösilindri mansette kuid need ei jää alati pidama..
töösilinder maksab u 50.-
samuti pead ostma pidurivedelikku (soovitatult vaheta kogu süsteemis olev vedelik DOT 4-ja vastu).
Ja lõppkokkuvõtteks tuleb kõik õieti kokku panna!
töösilindrite asemel võid proovida vahetada töösilindri mansette kuid need ei jää alati pidama..
töösilinder maksab u 50.-
samuti pead ostma pidurivedelikku (soovitatult vaheta kogu süsteemis olev vedelik DOT 4-ja vastu).
Ja lõppkokkuvõtteks tuleb kõik õieti kokku panna!
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
kunderis on pood autokaubad, siis lasnamäel kuskil linnamäe teel, siis veerennis kuskil, siis akadeemia teel trollipargi juures. rohkem ma ei tea - pole vaja olnud..
ja muidugi legendaarne Kadaka autoturg.
Seda mis sul kolinat põhjustab küll keegi nii ei oska öelda.. pead ikka ise vaatama, uurima, puurima..
ja muidugi legendaarne Kadaka autoturg.
Seda mis sul kolinat põhjustab küll keegi nii ei oska öelda.. pead ikka ise vaatama, uurima, puurima..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Peaksid vist asjasse rohkem süvenema.Tahtsin lihtsalt öelda, et tagaveolisel pole see kässar üleüldse nii oluline, kui esiveol. Ja õliga kässarit ei pea lihtsalt nii kõvasti sikutama.Esialgne postitaja RS RacingVat sellest ei saa ma kui lollakas küll aru, mis vahet on käsipiduri töötamisel esi või tagaveolisel . Kui trossid korralikud ja ülejäänud süsteem ka töötab, siis kangi natukene mugavamasse asendisse tõstes sellest täiesti piisab. Teemaks võib minna aga siis, kui talvel jää ja lumega midagi külmuma hakkab. Üldiselt pole ka siis midagi häda . Seega olen nõus asjamehegaEsialgne postitaja sigle
Egas ma seda sellepärast teinudki, et mul seda vaja on, lihtsalt tahtsin teada, kuda välja kukub. Tagaveolisel pole sellest lugugi, trossiga saab veel klotsivahe minimaalseks tõmmata. Aga esiveduga on selline kässar igati teemasse, sa ei pea nii kõvasti seda kangi rebima, et asi toimiks