Probleemid PIDURITEGA (vahetamine, õhutamine, know how'd jne.)
Probleemid PIDURITEGA (vahetamine, õhutamine, know how'd jne.)
- PuZuP
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1734
- Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
- Asukoht: Tallinn, Nõmme
- Autod: 2106 '79
- Kontakt:
Pidurdamisel kisub...
Mul sihuke mure, et kui sõitma hakata ning klotsid on niiöelda külmad, siis pidurdab suht sirgelt(ei hakka kiskuma), kuid niipea kui natuke kuumemaks lähevad, siis kukub vasakule kiskuma niiet hoia ikka rooli jõuga vastu. Kettad ja klotsid vahetasin hiljaaegu ära - mõlemalt poolt esimesed - tagmised veel suht ok. Aga lisaks sellele nagu siin kuskil eelnevalt juttu oli, siis hakkab mul ka vasakpoole jubedamal kombel vilistama. Äkki kellelgi on sarnaseid kogemusi olnud ja oskab öelda mis ette võtta...ei sooviks nagu teelt välja sõita ja kõrva trummikiledest on kah veic kahju...
- PuZuP
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1734
- Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
- Asukoht: Tallinn, Nõmme
- Autod: 2106 '79
- Kontakt:
Tänud 765AIX, kuid ma miskipärast arvan, et äkki on parempoolse pidurisadula silindrid kinni, sest kui kettaid-klotse vahetatud sai, siis parempoolseid sisse vajutades ei olnud nad just kõige koostööaltimad seda tegema. Seevastu vasakpoolsed küll. Aga nagunii oli mõte, et osta uued sadulad ja ära värvida vastavalt kerele - punaseks nagu tavaliselt...aga äkki keegi teab millised need head piduriklotsid on ja palju nutsu nende eest tuleb hakkama panna...tervitusi teisest ilmast:D
-
mMel
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1391
- Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 3x fwd, 5x rwd
Piduritrummel kinni.
Kuidas saab kätte pooltelje otsa kinni jäänud/oksüdeerunud trumlid? Auto on seisnud 4-5 aastat ja keegi ei tea, kui ammu enne seda on üldse trumleid ära võetud.
Haamriga tagumine ei aita, lööb ainult trumli servast killu välja. Olen keeranud ka poltidega, kuid vindid keerasin ainult maha. Kõik võimalikke sulatus aineid olen proovinud.
Ise olen mõelnud, et auto maast lahti tõsta ja hoiaks pidurit all ning samal ajal annaks gaasi, kas keerab pooltelje trumli sees ringi?
Haamriga tagumine ei aita, lööb ainult trumli servast killu välja. Olen keeranud ka poltidega, kuid vindid keerasin ainult maha. Kõik võimalikke sulatus aineid olen proovinud.
Ise olen mõelnud, et auto maast lahti tõsta ja hoiaks pidurit all ning samal ajal annaks gaasi, kas keerab pooltelje trumli sees ringi?
-
aArdi Soovik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 839
- Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
- Asukoht: Raplamaa
- Autod: LADAd ca 60tk+1
- Kontakt:
Piduriga ongi kõige parem lahti saada.See on võimalik kui mootor ja pidur toimivad.Jälgi vaid et auto liikuma ei hakkaks,ülejäänud ratastele tõkiskingad alla ja ka üles kergitatud sild või kere tugevale alusele(pakk vms.) mitte jätta tungrauale.
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
Piduri probleem
Probleem siis jah selline et pidurid lõpetasid elutegevuse Sümtomid olid järgmised: kõigepealt pidurdasin järsku ja tundsin et pedaal vajus imelikult põhja, proovisin veel paarkorda pidurit kõvasti vajutada siis kadusid pidurid enamvähem täielikult ära. Ostsin piduri vedelikku valasin sisse, enam ikka survet taha ei võta ja vedelik kaob kuhugi ära. Uurisn ka et kust see kadu võib tekkida, aga targemaks ei saanud, siis mõtlesingi et uurin siit järgi kus need kõige tavalisemad kohad on kust midagi võib otsad anda? pidurivoolikud äkki või on piduri pump läbi? Sest vahepeal käis pedaal imelikult raskelt ja ikka ei pidurdanud.
-
vValdz
- Aasta Projekt
- Postitusi: 612
- Liitunud: 04 Mai 2002 17:33
- Asukoht: Jüri
- Autod: 1971 BA3-2101
- Kontakt:
Ma sügisel vahetasin esipiduri voolikud ära. Õige rabedad olid, originaalid veel aastast 1983. Muide kui vedelik läinud siis uuesti sissekallates on sul ju õhk pidurisüsteemis, siis pidurid ei tööta korralikult.
NB! Peale pidurisüsteemi kõpitsemist tuleb vajutada mitu korda korralikult pidurit, endal läks meelest ja pidin vastu posti tagurdama:rolleyes
NB! Peale pidurisüsteemi kõpitsemist tuleb vajutada mitu korda korralikult pidurit, endal läks meelest ja pidin vastu posti tagurdama:rolleyes
-
ppõletaja
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 363
- Liitunud: 20 Jaan 2003 12:52
- Asukoht: järvamaa
- Autod: 2105 vs 21213
käisin oma ladaga sõitmas ja järsku kui oli vaja pidurdad vajutasin kohe kõvemini ja äkki pedaal põhjas ja isegi pumpamine ei aidanud siis sai sõidetud koju oma 25 km käiguga pidurdades ning hilisemal vaatlemisel selgus, et esimene piduri voolik oli kohe korraliku tüki välja löönud ja tagumine piduri toru oli umbes nii et tagumised ka kadunud
ostsid siis sõida
Ruudi:
ilmselt läheb piduriõli keema, tekivad mullid ja pidurid ongi kadunud,. kunagi sai yht susukit peeneks lastud ja hullu pööra pidureid koormatud, yhel hetkel auto ei pidurdanud enam absoluutselt(lähemal uurimisel selgus et esimesed pidurikettad, olid kuumusest punased), pärast mõningast jahtumist hakkasid pidurid uuesti toimima kuid siiski viletsalt, asi lahenes alles piduriõli vahetusega.
siinkaohal oleks abiks olnud mõni "racing" piduriõli mille keemistemperatuur on mitmeid kordi kõrgem.
Samas pole see just kõige odavam lõbu, -ATE Blue Racing, ca' 300eek/L ,see on veel väga odav Castrol pakub piduriõli mille hinnaks on 1300.- eeku:o/liiter
ilmselt läheb piduriõli keema, tekivad mullid ja pidurid ongi kadunud,. kunagi sai yht susukit peeneks lastud ja hullu pööra pidureid koormatud, yhel hetkel auto ei pidurdanud enam absoluutselt(lähemal uurimisel selgus et esimesed pidurikettad, olid kuumusest punased), pärast mõningast jahtumist hakkasid pidurid uuesti toimima kuid siiski viletsalt, asi lahenes alles piduriõli vahetusega.
siinkaohal oleks abiks olnud mõni "racing" piduriõli mille keemistemperatuur on mitmeid kordi kõrgem.
Samas pole see just kõige odavam lõbu, -ATE Blue Racing, ca' 300eek/L ,see on veel väga odav Castrol pakub piduriõli mille hinnaks on 1300.- eeku:o/liiter
sigla pidurivärgid on piisavalt odavad et need ära vahetada täie kupatusega kui tekib kahtlus et rsk ei tööta..
va esipiduri põhijubinad
ise eelistaksin 06/03 tagapidurisüsteemi, sest see on automaatne-isetimmiv,reguleeriv
ei pea ise koguaeg reguleerima yhtlaseks
ning peale keerama kui klotsid tagant ära kuluvad
see tagasilla peal olev regulaator on imho vajalik, sest on teada et auto pidurdab just esimeste piduritega kõige paremini ja igasuguste tagaots ette triki vältimiseks on mõttekas seda tagumist jubinat mitte vahelt ära kakkuda
muidugi summaarne pidurdamine on siis väiksem, aga põhirõhk langeb ikkagi esimestele - auto kaldub ju ettepoole, tagumiste rataste surve maale väheneb
turvalisuse koha pealt on see jubin vajalik
ise toppisin 03 tagavedrude alla kummijunnid mida tlnas turustatakse, ning ilme paranes märgatavalt ning samas ei vaju auto enam nii alla kui kraami täis toppida
aga sõideldavuse poole pealt on jama see et tagasilla peal olev regulaator mõtleb et hoob asub ylemises asendis ning ning on aeg lasta pidurivedelik silindritesse
korraliku pidurdamise korral kusagil kruusa peal või lumes kylg kohe ees
iseenesest on see hea ka sest ei pea siis mootoriga ja kässariga mässama, yks tagasihoidlik pidurivajutus ja gaasi ning kurvid on sirgemad
va esipiduri põhijubinad
ise eelistaksin 06/03 tagapidurisüsteemi, sest see on automaatne-isetimmiv,reguleeriv
ei pea ise koguaeg reguleerima yhtlaseks
ning peale keerama kui klotsid tagant ära kuluvad
see tagasilla peal olev regulaator on imho vajalik, sest on teada et auto pidurdab just esimeste piduritega kõige paremini ja igasuguste tagaots ette triki vältimiseks on mõttekas seda tagumist jubinat mitte vahelt ära kakkuda
muidugi summaarne pidurdamine on siis väiksem, aga põhirõhk langeb ikkagi esimestele - auto kaldub ju ettepoole, tagumiste rataste surve maale väheneb
turvalisuse koha pealt on see jubin vajalik
ise toppisin 03 tagavedrude alla kummijunnid mida tlnas turustatakse, ning ilme paranes märgatavalt ning samas ei vaju auto enam nii alla kui kraami täis toppida
aga sõideldavuse poole pealt on jama see et tagasilla peal olev regulaator mõtleb et hoob asub ylemises asendis ning ning on aeg lasta pidurivedelik silindritesse
korraliku pidurdamise korral kusagil kruusa peal või lumes kylg kohe ees
iseenesest on see hea ka sest ei pea siis mootoriga ja kässariga mässama, yks tagasihoidlik pidurivajutus ja gaasi ning kurvid on sirgemad
Nojah, selle regulaatoriga selline lugu, et endal ka see vahel, aga ikka, kui asfaldil loha vajutad, kipub teepeale risti kakkuma, kusjuures enne loha vajutamist ei kisu kusagile ja piduri stend ütleb ka, et väga hea.
Mis puutub klotsivahe automaatregulaatorisse, siis need 03,06 omad on aga paigaldamise suhtes jõle tülikad, hoopis lihtsam osta 05(nii peaks nad müügil olema) töösilindrid, kuna neil on see regulaator seal sees(muidugi, kui süsteemi vahetus käsil on)
Mis puutub klotsivahe automaatregulaatorisse, siis need 03,06 omad on aga paigaldamise suhtes jõle tülikad, hoopis lihtsam osta 05(nii peaks nad müügil olema) töösilindrid, kuna neil on see regulaator seal sees(muidugi, kui süsteemi vahetus käsil on)
-
sSiksimees
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 43
- Liitunud: 25 Nov 2009 21:31
- Asukoht: Rakvere
- Autod: LADA 2105
- Kontakt:
Ilge piduri jama
Mul on tõsine jama piduritega.Alguses kui ostsin sigi siis ka ei old pidureid ja pedal vajus põhja.Siis oli vedelikku vähe valasin täis ja olen õhutanud neid miljon korda.Nüüd siis vahetasin esimesed klotsid ära ei aidanud seegi,tagumised on ka enam vähem,kui pumpad hakkab pidur ülevalt võtma,lased pedali üless ja vajutad järsku alla vajub laksti põhja.Nüüd võtsin pea pumba ka maha ja seal ka kõik OK.Kuram milles see viga on,et pedal põhja vajub,äkki keegi teab