Üldiselt olen ma enamuse oma elust esiveoliste autodega sõitnud ja olulist puudust eriti vingest käsipidurist ei tunne. Pidur on auto kiiruse surm, ka käsipidur. Esiveolisega on näiteks hoopis efektiivsem sõita vasaku jala piduriga, samas viimasel võistlusel ei kasutanud kumbagi ning ajad tulid siiani parimad, mis ma olen teinud. Aga eks ta selline maitse asi ole...Esialgne postitaja siglePeaksid vist asjasse rohkem süvenema.Tahtsin lihtsalt öelda, et tagaveolisel pole see kässar üleüldse nii oluline, kui esiveol. Ja õliga kässarit ei pea lihtsalt nii kõvasti sikutama.Esialgne postitaja RS RacingVat sellest ei saa ma kui lollakas küll aru, mis vahet on käsipiduri töötamisel esi või tagaveolisel . Kui trossid korralikud ja ülejäänud süsteem ka töötab, siis kangi natukene mugavamasse asendisse tõstes sellest täiesti piisab. Teemaks võib minna aga siis, kui talvel jää ja lumega midagi külmuma hakkab. Üldiselt pole ka siis midagi häda . Seega olen nõus asjamehegaEsialgne postitaja sigle
Egas ma seda sellepärast teinudki, et mul seda vaja on, lihtsalt tahtsin teada, kuda välja kukub. Tagaveolisel pole sellest lugugi, trossiga saab veel klotsivahe minimaalseks tõmmata. Aga esiveduga on selline kässar igati teemasse, sa ei pea nii kõvasti seda kangi rebima, et asi toimiks
Probleemid PIDURITEGA (vahetamine, õhutamine, know how'd jne.)
Probleemid PIDURITEGA (vahetamine, õhutamine, know how'd jne.)
Kummidetailid riknevad kui vahetada vedelikku ja ei saa vanast päris puhtaks.Siis tekib erinevate vedelike vahel mingi reaktsioon ja kumm läheb pehmeks.Seega oleks enne vedeliku margi vahetamist vaja süsteem mingi alkoholiga (priimusesüüte vedelik) läbi pesta. Aga BSK ja PSK mõlemad selle poolest head, et määrivad rohkem ja kolvid ei jää silindritesse kinni.
Kui ühel rattal pidur peal,siis on raske öelda milles asi.Ega ometi midagi käsipiduriga.Ja kui terve silindri ära vahetasid ei tohiks peale jääda.Aa tegelikult mul kippus esipidur peale jääma,tuli õhutada,kui jäi jälle peale.Va piduri peapump jupsis,ei lasnud vedeliku enam tagasi.Muud ei oska nagu midagi esialgu öelda.
Ja poed on:Volga pood(kusagil endise Termaki juures,põhiliselt käin seal),Nõmmel Lauliku tänaval vist,Kunderi tn,Veerni tn ja kes teab kus veel.
Ja poed on:Volga pood(kusagil endise Termaki juures,põhiliselt käin seal),Nõmmel Lauliku tänaval vist,Kunderi tn,Veerni tn ja kes teab kus veel.
- berg
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 751
- Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
- Asukoht: pealinnas
- Autod: 210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
- Kontakt:
Probleemid PIDURITEGA (vahetus, õhutamine, trumlite eemaldamine jne.)?
Lugu nimelt selles, et sai taha pandud kogu pidurisüsteem alates silla peal olevast kolmikust uus... ehk siis klotsid, pumbad ja torud... nüüd aga probleem selline, et vahetevahel ringi sõites ühe laxuga ÄKKI piduri lapats põhjas ja enam pidureid ei ole. eile oleks napilt konkreetselt trolli alla sõitnud, aga õnneks jõudsin ruttu üles pumbata pidurid! Niisiis? mis viga on?
CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
- berg
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 751
- Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
- Asukoht: pealinnas
- Autod: 210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
- Kontakt:
ei asi pole selles... näiteks sõidad ringi ja kolme päeva jooksul korra juhtub nii... õhku ei ole vahel, siis oleks nii koguaeg...:puzzled:puzzled
MÜSTIKA! ! !
MÜSTIKA! ! !
CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
- berg
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 751
- Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
- Asukoht: pealinnas
- Autod: 210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
- Kontakt:
peasilindrit ei vahetanud ja vedelikukadu ka ei ole vot mitte ei mõista...
CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
- berg
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 751
- Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
- Asukoht: pealinnas
- Autod: 210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
- Kontakt:
probleem selles, et kässari kang murdus juba talvel ära :lol
CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
- berg
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 751
- Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
- Asukoht: pealinnas
- Autod: 210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
- Kontakt:
Eks see ole vist jah kõige targem tegu... suured tänud kõigile...
CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
- berg
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 751
- Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
- Asukoht: pealinnas
- Autod: 210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
- Kontakt:
trumlid jäid vanad jah... hmm võtab mõtlema... aga miks keema läheb siis?
CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793