Probleemid PIDURITEGA (vahetamine, õhutamine, know how'd jne.)

Probleemid PIDURITEGA (vahetamine, õhutamine, know how'd jne.)

Käigukasti, vedrustuse, pidurite ja veermikuga seonduv
Vasta
r
rs racing
Suletud kasutaja
Postitusi: 162
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas rs racing »

Esialgne postitaja sigle
Esialgne postitaja RS Racing
Esialgne postitaja sigle
Egas ma seda sellepärast teinudki, et mul seda vaja on, lihtsalt tahtsin teada, kuda välja kukub. Tagaveolisel pole sellest lugugi, trossiga saab veel klotsivahe minimaalseks tõmmata. Aga esiveduga on selline kässar igati teemasse, sa ei pea nii kõvasti seda kangi rebima, et asi toimiks
Vat sellest ei saa ma kui lollakas küll aru, mis vahet on käsipiduri töötamisel esi või tagaveolisel :lol. Kui trossid korralikud ja ülejäänud süsteem ka töötab, siis kangi natukene mugavamasse asendisse tõstes sellest täiesti piisab. Teemaks võib minna aga siis, kui talvel jää ja lumega midagi külmuma hakkab. Üldiselt pole ka siis midagi häda :P. Seega olen nõus asjamehega ;)
Peaksid vist asjasse rohkem süvenema.Tahtsin lihtsalt öelda, et tagaveolisel pole see kässar üleüldse nii oluline, kui esiveol. Ja õliga kässarit ei pea lihtsalt nii kõvasti sikutama.
Üldiselt olen ma enamuse oma elust esiveoliste autodega sõitnud ja olulist puudust eriti vingest käsipidurist ei tunne. Pidur on auto kiiruse surm, ka käsipidur. Esiveolisega on näiteks hoopis efektiivsem sõita vasaku jala piduriga, samas viimasel võistlusel ei kasutanud kumbagi ning ajad tulid siiani parimad, mis ma olen teinud. Aga eks ta selline maitse asi ole...
k
Kristo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 292
Liitunud: 22 Nov 2002 11:44
Asukoht: Tartu
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas Kristo »

DOT-4 just ei söö, aga PSK pidi sööma.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

huvitav endal oli enne 10a (ja on nüüd) BSK sees ja pole nende kummidega midagi juhtunud?? loodame, et ka ei juhtu :lol
aga DOT 4-ja keemispunkt kõrgem kui BSK-l
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
2
2107
Suletud kasutaja
Postitusi: 165
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas 2107 »

Kummidetailid riknevad kui vahetada vedelikku ja ei saa vanast päris puhtaks.Siis tekib erinevate vedelike vahel mingi reaktsioon ja kumm läheb pehmeks.Seega oleks enne vedeliku margi vahetamist vaja süsteem mingi alkoholiga (priimusesüüte vedelik) läbi pesta. Aga BSK ja PSK mõlemad selle poolest head, et määrivad rohkem ja kolvid ei jää silindritesse kinni.
r
Rocky
Foorumi kasutaja
Postitusi: 220
Liitunud: 06 Apr 2002 17:04
Asukoht: Otepää
Autod: 2103

Postitus Postitas Rocky »

Ma mõtlesin ka, et olen kaval ja vahetan psk parema vastu aga see raip ju palju vedelam! Tulemus- voolikute ja tihendite vahelt jooksis poole tunniga pudel DOT-4 välja nii et polnud asigi! panin psk tagasi ja asi korras!!!
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

millega süsteemi läbi lasid enne, kui BSK sisse panid uuesti..'
BSK ja DOT 4-ja segul on keemistemperatuur ju BSK omast veel ~30 kraadi madalam!!!
Info selle kohta pärineb mingist Tehnika ja Tootmise numbrist.
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
z
zips
Suletud kasutaja
Postitusi: 3
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas zips »

Uus küsimus...

Peale tagumise parema ratta piduriklotside ja pidurisilindri väljavahetamist, pidurite õhutamist jne, sai siis pidureid proovitud. Kui rahulikult pidurdasin siis oli korras, kui aga paar korda plokki vajutasin, jäi pidur peale - ja mitte korraks...vaid päris tugevalt.

Miks küll?
m
muhemeel
Suletud kasutaja
Postitusi: 19
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas muhemeel »

Kui ühel rattal pidur peal,siis on raske öelda milles asi.Ega ometi midagi käsipiduriga.Ja kui terve silindri ära vahetasid ei tohiks peale jääda.Aa tegelikult mul kippus esipidur peale jääma,tuli õhutada,kui jäi jälle peale.Va piduri peapump jupsis,ei lasnud vedeliku enam tagasi.Muud ei oska nagu midagi esialgu öelda.
Ja poed on:Volga pood(kusagil endise Termaki juures,põhiliselt käin seal),Nõmmel Lauliku tänaval vist,Kunderi tn,Veerni tn ja kes teab kus veel.;)
Kasutaja avatar
berg
Foorumi kasutaja
Postitusi: 751
Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
Asukoht: pealinnas
Autod: 210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
Kontakt:

Probleemid PIDURITEGA (vahetus, õhutamine, trumlite eemaldamine jne.)?

Postitus Postitas berg »

Lugu nimelt selles, et sai taha pandud kogu pidurisüsteem alates silla peal olevast kolmikust uus... ehk siis klotsid, pumbad ja torud... nüüd aga probleem selline, et vahetevahel ringi sõites ühe laxuga ÄKKI piduri lapats põhjas ja enam pidureid ei ole. eile oleks napilt konkreetselt trolli alla sõitnud, aga õnneks jõudsin ruttu üles pumbata pidurid! Niisiis? mis viga on?
CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
k
Kristo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 292
Liitunud: 22 Nov 2002 11:44
Asukoht: Tartu
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas Kristo »

No kui pumpamise peale tööle hakkavad, siis on õhk vahel. Pead pidurid ära õhutama.
Kasutaja avatar
berg
Foorumi kasutaja
Postitusi: 751
Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
Asukoht: pealinnas
Autod: 210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
Kontakt:

Postitus Postitas berg »

ei :( asi pole selles... näiteks sõidad ringi ja kolme päeva jooksul korra juhtub nii... õhku ei ole vahel, siis oleks nii koguaeg...:puzzled:puzzled:puzzled






MÜSTIKA! ! !
CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

siis peab olema viga peasilindris..

kui panid selle ka uue vaata see hoolikalt üle!! Endale sattus ka mingi imelik nn "modifikatsioon".
PS Kas vedeliku kadu ei esine?
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
berg
Foorumi kasutaja
Postitusi: 751
Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
Asukoht: pealinnas
Autod: 210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
Kontakt:

Postitus Postitas berg »

peasilindrit ei vahetanud ja vedelikukadu ka ei ole :puzzled vot mitte ei mõista...
CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
t
tuhajuhe
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 859
Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
Asukoht: türi
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas tuhajuhe »

Kas enne kui pidurid ära kaovad ,kasutad käsipidurit ka kuskil?Proovi,kui tõmbad natukeseks ajaks käsika peale ja peale seda on taga õhk sees?
56506878
Kasutaja avatar
berg
Foorumi kasutaja
Postitusi: 751
Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
Asukoht: pealinnas
Autod: 210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
Kontakt:

Postitus Postitas berg »

probleem selles, et kässari kang murdus juba talvel ära :P:lol
CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
m
Mel
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1391
Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
Asukoht: Tallinn
Autod: 3x fwd, 5x rwd

Postitus Postitas Mel »

Mul olid kunagi autol täpselt samad sümptomid, aitas peasilindri vahetus. Aga kontrolli siiski enne vahetust peasilinder ära. Võta lahti ja uuri kas seal võib midagi viga olla. Võib aidata tihendite vahetus aga tõenäoliselt on terve silinder lihtsalt kulunud.
Kasutaja avatar
berg
Foorumi kasutaja
Postitusi: 751
Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
Asukoht: pealinnas
Autod: 210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
Kontakt:

Postitus Postitas berg »

Eks see ole vist jah kõige targem tegu... suured tänud kõigile... :)
CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
2
2107
Suletud kasutaja
Postitusi: 165
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas 2107 »

Veel variant, et uute klotsidega lähevad pidurid kuumaks, õli läheb keema ja polegi pidureid.Pärast jahtub maha ja jälle OK.Kas trumlid on ka uued või vähemalt üle treitud?
Kasutaja avatar
berg
Foorumi kasutaja
Postitusi: 751
Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
Asukoht: pealinnas
Autod: 210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
Kontakt:

Postitus Postitas berg »

trumlid jäid vanad jah... hmm võtab mõtlema... aga miks keema läheb siis?
CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
j
jeejee
Foorumi kasutaja
Postitusi: 371
Liitunud: 14 Jaan 2003 21:06
Asukoht: Tallinn
Autod: 21051

Postitus Postitas jeejee »

sest temperatuur läheb nii kõrgeks ja ületab pidurivedeliku keemistemperatuuri. kui klotsid uued ja trumlid ka siis nad võivad omavahel kokku käia (pidurid jäävad peale) ja hõõrdumisega tekib ju kuumus.

segane jutt aga püüa aru saada
Vasta