Probleemid PIDURITEGA (vahetamine, õhutamine, know how'd jne.)
Probleemid PIDURITEGA (vahetamine, õhutamine, know how'd jne.)
-
jjanek
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 15
- Liitunud: 23 Aug 2005 12:57
- Asukoht: Tartu - Viljandimaa
- Autod: Audi + VAZ 21043 + VAZ 2103
Tere
Autoks 2103
Mure selles, et piduri võtavad ainult plokki ja pedaal ainult põhjast.
Vahetatud on esimesed piduriklotsid ja töösilindrid. Tagumised silindrid töötavad ilusti. Ka esimesed pidurivoolikud sai vahetatud. Keerasin ka peale käsipiduri trossi, et äkki sisi liiguvad klotsid lähedamale trumlile ja hakkavad varem võtma, kuid sõidupealt käsipidurit tõmmates rattaid plottki ei võta. Ainult jalgpidurit tallates saab kõik ratta ilusti plokki.
Milles võiks olla mure?
ette tänades.
Autoks 2103
Mure selles, et piduri võtavad ainult plokki ja pedaal ainult põhjast.
Vahetatud on esimesed piduriklotsid ja töösilindrid. Tagumised silindrid töötavad ilusti. Ka esimesed pidurivoolikud sai vahetatud. Keerasin ka peale käsipiduri trossi, et äkki sisi liiguvad klotsid lähedamale trumlile ja hakkavad varem võtma, kuid sõidupealt käsipidurit tõmmates rattaid plottki ei võta. Ainult jalgpidurit tallates saab kõik ratta ilusti plokki.
Milles võiks olla mure?
ette tänades.
Õhutada tuleb niikaua, kuni enam õhku ei tule, vahet pole kaua see aega võtab;).Algselt postitas: janek
Õhutatud on juba viis korda. Sellest peaks vist piisama
Peapumbaga on kõik korras? Ei kiilu kinni, õhutamisel mulle paaki ei tule, õli võimendi korpusesse ei leki?
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
-
jjanek
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 15
- Liitunud: 23 Aug 2005 12:57
- Asukoht: Tartu - Viljandimaa
- Autod: Audi + VAZ 21043 + VAZ 2103
Jah, seda, tean, et õhutamine kordasid ei küsi. Lihtsalt kunagi tuleb see tegevus lõpetada. Arvasin, et viiest või kümnest korrast(pole kordasid lugenud) peaks piisama.
Seda ka veel et kusakilt ei leki. Õli kuhugi ei kao ja kuskil loikusid all ei ole.
Piduripedaal võtab alles põhjast ja siis on kohe blokkis. Natukene paha on nii sõita
Seda ka veel et kusakilt ei leki. Õli kuhugi ei kao ja kuskil loikusid all ei ole.
Piduripedaal võtab alles põhjast ja siis on kohe blokkis. Natukene paha on nii sõita
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 3998
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Klotsid tahavad päris pikalt sissetöötamist saada. Sellest siin varemgi juttu olnud.
Käsipiduri trossil lõika tagant kolm-neli keerdu seda kõrina ümber trossi otsa olevat tagasitõmbevedru lühemaks, mis trumli sisse/alla jääb. Sellest kah siin juttu olnud.
Veel üks nipp, et käsipidur paremini töötaks: http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... 011&page=8
[Muudetud: 25-11-2007 logman]
Käsipiduri trossil lõika tagant kolm-neli keerdu seda kõrina ümber trossi otsa olevat tagasitõmbevedru lühemaks, mis trumli sisse/alla jääb. Sellest kah siin juttu olnud.
Veel üks nipp, et käsipidur paremini töötaks: http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... 011&page=8
[Muudetud: 25-11-2007 logman]
-
jjanek
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 15
- Liitunud: 23 Aug 2005 12:57
- Asukoht: Tartu - Viljandimaa
- Autod: Audi + VAZ 21043 + VAZ 2103
Äitähh kõikide soovituste eest
ASi ei olegi selles, et käsipidur ei võta hästi, vaid et jalgpidur võtab ainult põhjast ja siis kohe rattad blokkis. Samas täheldasin tagumiste trumlite juures seda, et silinder on klotsidest natukene kaugemal. See tähendab, et silindri peas olevad sooned ei ole vastu seda osa klotsil kus ta klotsi laiali lükata saab. Väike vahe jääb silindri pea ja klotside vahele. ca. 5mm
ASi ei olegi selles, et käsipidur ei võta hästi, vaid et jalgpidur võtab ainult põhjast ja siis kohe rattad blokkis. Samas täheldasin tagumiste trumlite juures seda, et silinder on klotsidest natukene kaugemal. See tähendab, et silindri peas olevad sooned ei ole vastu seda osa klotsil kus ta klotsi laiali lükata saab. Väike vahe jääb silindri pea ja klotside vahele. ca. 5mm
-
mmarkus_m
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 21
- Liitunud: 08 Okt 2007 19:07
- Asukoht: Tallinn, Laagri
- Autod: VAZ 21063
Täpselt sama probleem. Vahetasin terve esimese otsa pidurisüsteemi täielikult välja. Õhutanud olen mitmeid kordi, vahepeal sõitnud. Õhutanud töötava mootoriga ja ilma, oma mitu liitrit läbi lasknud juba. Pedaal liigub põhja ja võtab küll kuid lahjalt- siis pedaal lahti lasta ja uuesti vajutada on tagumised plokkis. Esimesed klotsid tahavad ka sissetöötamist muidugi, kuid see pedaali tühja vajumine pole õige.Algselt postitas: janek
Äitähh kõikide soovituste eest
ASi ei olegi selles, et käsipidur ei võta hästi, vaid et jalgpidur võtab ainult põhjast ja siis kohe rattad blokkis
-
mmarkus_m
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 21
- Liitunud: 08 Okt 2007 19:07
- Asukoht: Tallinn, Laagri
- Autod: VAZ 21063
Tehnika on õige ja peasilinder on hiljuti vahetatud. Enne remonti oli asi selle koha pealt korras, seega peasilindri viga ei tohiks olla. Eks mõningase sõitmise järel kordab taas õhutamist.Algselt postitas: viaccess
Kas õhutustehnika õige sul? Pumpad, hoiad, abiline keerab nipli lahti ja keerab kinni kui pedaal vajunud. Kui oled kõik õieti teinud siis otsi viga peasilindris.
[Muudetud: 3-12-2007 markus_m]
Hiljuti sain peasilindri, mis tutikas aga defektne. Silinder seest kriimuga, ei pidanud rõhku kinni. 3 ratast sain õhutatud ja viimasega kukkus kolksti pedaal põrandale. Pedaali pumbates vaadake paaki, kas lööb sinna mulle sisse.
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
-
jjanek
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 15
- Liitunud: 23 Aug 2005 12:57
- Asukoht: Tartu - Viljandimaa
- Autod: Audi + VAZ 21043 + VAZ 2103
Minul sai probleem lahenduse kui vahetasin ära piduri võimendi. Tunnusmärgid küll ei viidanu sellele, kuid lihtsalt midagi muud enam ei olnud vahetada. Kui vajutasin pedaali põhja siis kõik ok, kuid kui pedaadli üles lasin, siis susises imelikult. Nii, et rivis kõige viimane asi osutus vigaseksAlgselt postitas: markus_mTäpselt sama probleem. Vahetasin terve esimese otsa pidurisüsteemi täielikult välja. Õhutanud olen mitmeid kordi, vahepeal sõitnud. Õhutanud töötava mootoriga ja ilma, oma mitu liitrit läbi lasknud juba. Pedaal liigub põhja ja võtab küll kuid lahjalt- siis pedaal lahti lasta ja uuesti vajutada on tagumised plokkis. Esimesed klotsid tahavad ka sissetöötamist muidugi, kuid see pedaali tühja vajumine pole õige.Algselt postitas: janek
Äitähh kõikide soovituste eest
ASi ei olegi selles, et käsipidur ei võta hästi, vaid et jalgpidur võtab ainult põhjast ja siis kohe rattad blokkis
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 3998
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Autoosad.ee pakub ühte silindrit (mitte suportit!) hinnaga 536.- tk.
Tegemist Taani toodanguga: http://www.budweg.com/budwegweb/en/
http://www.budweg.com/budwegweb/catalog ... p?key=3021
Pildilt paistab komplektsena igavesti vahva toodang, aga sama hästi võib ka ise neid disainida. Hinda ei oska öelda, purukallis kindlasti, kui üks silinder juba üle viie soti maksab.
[Muudetud: 16-12-2007 logman]
[Muudetud: 16-12-2007 logman]
Tegemist Taani toodanguga: http://www.budweg.com/budwegweb/en/
http://www.budweg.com/budwegweb/catalog ... p?key=3021
Pildilt paistab komplektsena igavesti vahva toodang, aga sama hästi võib ka ise neid disainida. Hinda ei oska öelda, purukallis kindlasti, kui üks silinder juba üle viie soti maksab.
[Muudetud: 16-12-2007 logman]
[Muudetud: 16-12-2007 logman]
-
aAlfist
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 349
- Liitunud: 03 Okt 2007 20:36
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Vaz 21011,Audi 100 2.3E -89,Alfa Romeo 166 3.0 Twin Spark
Tegu siis mingi spets materjalist silndriga,et kinni ei jää või?:puzzledAlgselt postitas: logman
Autoosad.ee pakub ühte silindrit (mitte suportit!) hinnaga 536.- tk.
Tegemist Taani toodanguga: http://www.budweg.com/budwegweb/en/
http://www.budweg.com/budwegweb/catalog ... p?key=3021
Pildilt paistab komplektsena igavesti vahva toodang, aga sama hästi võib ka ise neid disainida. Hinda ei oska öelda, purukallis kindlasti, kui üks silinder juba üle viie soti maksab.
[Muudetud: 16-12-2007 logman]
[Muudetud: 16-12-2007 logman]
"Alfa Romeo ei ole lihtsalt autotehas... See on nagu haigus... Või eluviis... Seda ei saagi defineerida. See kuulub tunnete ja kirgede valda, allub südame, mitte mõistuse kontrollile".
Insener ja disainer Orazio Satta Puglia
Insener ja disainer Orazio Satta Puglia
-
aAlfist
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 349
- Liitunud: 03 Okt 2007 20:36
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Vaz 21011,Audi 100 2.3E -89,Alfa Romeo 166 3.0 Twin Spark
Kuskilt olen kuulnud,see pärast ta nii kallis ongi:rolleyesAlgselt postitas: MuKi14Kust sa selle välja lugesid?Algselt postitas: Alfist
Tegu siis mingi spets materjalist silndriga,et kinni ei jää või?:puzzled
"Alfa Romeo ei ole lihtsalt autotehas... See on nagu haigus... Või eluviis... Seda ei saagi defineerida. See kuulub tunnete ja kirgede valda, allub südame, mitte mõistuse kontrollile".
Insener ja disainer Orazio Satta Puglia
Insener ja disainer Orazio Satta Puglia
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 3998
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Kuulmine ei maksa midagi ja hind ei tähenda kah alati kvaliteeti.
Palju loeb õli, mida kasutad ja sellesama õli kvaliteet.
Miks kolvid kinni hakkavad jääma? Harutad kinnikiilunud või halvasti liikuva kolviga silindri lahti ja saad teada. Süsteemi on kuidagi sattunud vesi, kondents. See tekib iseenesest - külma-kuuma-külma-kuuma ja ongi kuramus tasapisi platsis. Aitab piduriõli õigeaegne vahetamine. Tavaliselt arvatakse, et pole tarvis, pähh.... On ikka küll.
Palju loeb õli, mida kasutad ja sellesama õli kvaliteet.
Miks kolvid kinni hakkavad jääma? Harutad kinnikiilunud või halvasti liikuva kolviga silindri lahti ja saad teada. Süsteemi on kuidagi sattunud vesi, kondents. See tekib iseenesest - külma-kuuma-külma-kuuma ja ongi kuramus tasapisi platsis. Aitab piduriõli õigeaegne vahetamine. Tavaliselt arvatakse, et pole tarvis, pähh.... On ikka küll.