Reduktor

Reduktor

Käigukasti, vedrustuse, pidurite ja veermikuga seonduv
w
wax
Foorumi kasutaja
Postitusi: 193
Liitunud: 13 Mär 2002 10:16
Asukoht: Tallinn/Võru
Autod: Ladasid enam pole
Kontakt:

Postitus Postitas wax »

Originally posted by wax
Vaatasin eile just kodus üht Za Ruljom'i, kus difriülekanded mudelite ja mootorite järgi tabelisse visatud. Kui meeles on, viskan homme siia üles.
Ei leidnud ma enam seda tabelit. Ühe väiksema leidsin:
2101 (1,2) 4,3
21011 (1,3) 4,3
2103 (1,5) 4,1
2102 (1,2) 4,44

Selle järgi tuleb välja, et 02 differ on kiirendamist silmas pidades parim :o, mis minu jaoks on paras üllatus. :)
k
killercop
Foorumi kasutaja
Postitusi: 52
Liitunud: 26 Nov 2002 20:06
Asukoht: hiiumaa jne
Autod: 2101 72.

Postitus Postitas killercop »

oskax keegi aidata, et mis viga on??? selline jama on et kui käigu vahetad käib taga kuskil kardaani juures mingi lax läbi (iga vahetusega)
w
wax
Foorumi kasutaja
Postitusi: 193
Liitunud: 13 Mär 2002 10:16
Asukoht: Tallinn/Võru
Autod: Ladasid enam pole
Kontakt:

Postitus Postitas wax »

kardaanirist läbi?
s
Siksimees
Foorumi kasutaja
Postitusi: 43
Liitunud: 25 Nov 2009 21:31
Asukoht: Rakvere
Autod: LADA 2105
Kontakt:

Postitus Postitas Siksimees »

minu meelest peaks olema 06 ja 03 ja 07 omad kõige kiiremad,sest miks siis on seal spidokal märgitud 180 ja teistel aint 160.
z
zikz
Foorumi kasutaja
Postitusi: 346
Liitunud: 08 Veebr 2003 22:12
Asukoht: Tallinn
Autod: citroen,fiat,renault

Postitus Postitas zikz »

nu 01 ju aint 1,2 mootoriga, teistel ju suuremad ja siis loogiline et lõppkiirus suurem.
s
Siksimees
Foorumi kasutaja
Postitusi: 43
Liitunud: 25 Nov 2009 21:31
Asukoht: Rakvere
Autod: LADA 2105
Kontakt:

Postitus Postitas Siksimees »

no kui ma panen 06 reduktori ja 1.3 mootor on siis peaks lõpp kiirus parem ju olema ja käigud pikemad ka
a
Ardi Soovik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 839
Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
Asukoht: Raplamaa
Autod: LADAd ca 60tk+1
Kontakt:

Postitus Postitas Ardi Soovik »

Kahtlen kas lõppkiirus üleüldse suurenebki.Mootorivõimsus on ju suurematel pööretel suurem.Kui sa kiirdifriga või 5k.kastiga mootoripöördeid alla viid,siis saavutad küll kütusekulu kokkuhoidu kuid ei suurenda lõppkiirust.Fiat 131 andmetabelis on kirjas max kiirus 4-da käiguga 165km/h,5-da käiguga 160km/h.
Lõppkiirust saad suurendada vaid siis,kui saad mootori enda pöördeid kõrgemaks tõsta.Aga see läheb juba teemasse sportnukk,-kaan,suurendatud surveaste,vabam hingamine jne.
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
s
Siksimees
Foorumi kasutaja
Postitusi: 43
Liitunud: 25 Nov 2009 21:31
Asukoht: Rakvere
Autod: LADA 2105
Kontakt:

Postitus Postitas Siksimees »

No,agga 06-e reduktor ju teeb käigud vähe ikka pikemaks,kui 01-e reduktor vähe ikka parem ju lihtsalt võib olla jõudu jääb vähemaks:o
a
Ardi Soovik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 839
Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
Asukoht: Raplamaa
Autod: LADAd ca 60tk+1
Kontakt:

Postitus Postitas Ardi Soovik »

No proovi siis järele ja anna teistelegi teada.Mis siin tühjalt targutada.Poes maksab uus reduktor 3000kr,minu käest saad selle raha eest 5k.kasti.Kasutatud difri eest tahan 1000kr.Kui paned ise kokku annan sulle 750kr eest Fiati tigu+taldriku 10/39.Olen neist ka teinud tükki 6-7 Lada kiirdifreid.Või 500kr eest taldriku 39 hambaga+ annan paar 01 tigu,proovid kokku sobitada.
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
s
Siksimees
Foorumi kasutaja
Postitusi: 43
Liitunud: 25 Nov 2009 21:31
Asukoht: Rakvere
Autod: LADA 2105
Kontakt:

Postitus Postitas Siksimees »

Ma sain romulast 200 eest 06-te lammutada ja seal võtsin reduktori ka ära,nii et mul 06-e oma on olemas
2
2107
Suletud kasutaja
Postitusi: 165
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas 2107 »

Kas suvalist tigu suvalise taldrikuga kokku pannes on võimalik saada normaalne hambumine ja vaikne reduktor?
a
Ardi Soovik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 839
Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
Asukoht: Raplamaa
Autod: LADAd ca 60tk+1
Kontakt:

Postitus Postitas Ardi Soovik »

See rohkem õnneasi ja difri remont tänamatu töö.Aga samas pole ka kasutatud difritel garantiid.
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
r
Raxo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 853
Liitunud: 19 Juul 2002 18:45
Asukoht: Rakvere
Autod: 2101 '72 | Chevy '00 | Hornet '01 | Scania '97
Kontakt:

Postitus Postitas Raxo »

Esialgne postitaja Siksimees
Ma sain romulast 200 eest 06-te lammutada ja seal võtsin reduktori ka ära,nii et mul 06-e oma on olemas
Kus romulas käisid? Mul muidu ka plaan reduktorit vahetada ja mõtlesin 03 oma peale (Näpil, 600.-) :rolleyes
a
Ardi Soovik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 839
Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
Asukoht: Raplamaa
Autod: LADAd ca 60tk+1
Kontakt:

Postitus Postitas Ardi Soovik »

Mul 03(10/41) reduktor 500krooniga,küll on kallis ja nõutud 06(11/43) e. 3,9 ülekandega reduktor mida ma 06-te(olenemata aastaarvust) alt pole kunagi leidnud.Seda reduktorit ma alla 1300kr kunagi ei müü.
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
m
Mikk5
Foorumi kasutaja
Postitusi: 49
Liitunud: 06 Sept 2003 11:38
Asukoht: Tartu
Autod: peagi tulekul ;)

Postitus Postitas Mikk5 »

mul ka siin üks 02 reduktor müügiks juba pikemat aega. Kellel huvi on võtku ühendust: 050 43 200
Hind kokkuleppel!
v
vvc
Suletud kasutaja
Postitusi: 28
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas vvc »

Esialgne postitaja Mikk5
mul ka siin üks 02 reduktor müügiks juba pikemat aega. Kellel huvi on võtku ühendust: 050 40 200
Hind kokkuleppel!

Üritasin helistada öeldi, et vale nr
m
Mikk5
Foorumi kasutaja
Postitusi: 49
Liitunud: 06 Sept 2003 11:38
Asukoht: Tartu
Autod: peagi tulekul ;)

Postitus Postitas Mikk5 »

ok number on 050 43 200
Kasutaja avatar
overspeed
Foorumi kasutaja
Postitusi: 914
Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
Autod: Omapärane Vene Tehnika
Kontakt:

Postitus Postitas overspeed »

Pikkade söitudega sai avastatud oma jaok üks asi, millest kirjutaks siin ka.
Sel overmota autol on 4-ne kast (esimesed kolm käiku lühemad) ja kiire diffre taga. 90 km/h on 2500 pöörde juures. Mootoril pördemomendi järgi jöud algab ca 3000 pöörde juures ja 3500 juures on moment max. Kiirused selliste pööretega vastavalt siis 100 ja 110 km/h.
Neil kiirustel on tunda (kuulda), et mootor lööb "nurru", kuna saab oma vajamineva jöu. Väga sobiv suvel, kui kiirusepiirangud sellised ka on. Aga 90 km/h söites kiire diffrega, tugeva tuule vöi lörtsiga (veeretakistus suurem): mootor jääb nörgaks.
Ei julge öelda, et see köigi 1,3 -de viga oleks, kuna vene mootorid on erinevad, aga selle mootoriga tunneks end talvel mugavamana aeglasema (jöulisema)diffrega.
Arrogance diminishes wisdom.
m
Mike
Foorumi kasutaja
Postitusi: 81
Liitunud: 28 Apr 2002 11:13
Asukoht: Tallinn
Autod: Subaru Forester 116kW
Kontakt:

Postitus Postitas Mike »

Minu autol on järgmine koplekt peal:

1. 1.3L 05 mootor (varem oli 1.5L -tulemas on kohe 1.7L 4 punkti pritsung)
2. Käimar - 5k.
3. Differ - 3.9 (vähemalt nii oli markeeritud)

Ei ütleks et jääks mingil käigul jänni või lihtsalt olex mootor nõrk. 5k kulged 90Km/h vajutad pedaali ja ongi juba 120Km/h. Siiski pöördemomendi vahe võrreldes 1.5L on tunda kuid jänni niimodi et mootor vedada ei jaksa ja välja sureb ei ole olnud.
Vasta