VAZ 21011 (5-ne käigukast)

VAZ 21011 (5-ne käigukast)

Käigukasti, vedrustuse, pidurite ja veermikuga seonduv
elkur90
Suletud kasutaja
Postitusi: 2
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

VAZ 21011 (5-ne käigukast)

#1

Postitus Postitas elkur90 » 18 Sept 2005 01:51

kas keegi oskaks öelda kas kuidagi oleks võimalik panna ladale mingi teise auto 5-ne käigukast mis enam vähem klappiks ja mis masina oma see võiks olla??
olen paljude käest küsinud kuid keegi ei oska vastada??:yllatunud

Kasutaja avatar
viaccess
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1927
Liitunud: 19 Apr 2003 20:01
Asukoht: Valga
Autod: 2101, Izh Jupiter 5, Vis 23464
Kontakt:

#2

Postitus Postitas viaccess » 18 Sept 2005 02:59

Fiat 133, Mirafiori v6i Poola FSO kast peaks k6ige paremini istuma.
Ardil on kindlasti pakkuda neid....
Jupid Venemaalt!

olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4897
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 21083r

#3

Postitus Postitas olaaf » 18 Sept 2005 08:42

lihtsam kas niva või 07 viiene panna..
mis neist headest kastidest lada mootori otsa paned - siis juba fiati kone ka :)
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."

mks113
Foorumi kasutaja
Postitusi: 60
Liitunud: 13 Sept 2005 15:39
Asukoht: Pärnumaa
Autod: Vaz 2104 , Audi a4 Q ,Audi 100

#4

Postitus Postitas mks113 » 18 Sept 2005 10:22

Algselt postitas: olaaf
lihtsam kas niva või 07 viiene panna..
mis neist headest kastidest lada mootori otsa paned - siis juba fiati kone ka :)

Et kas niva kast sobib 05-le 1:1 ?
Aitäh!

Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2845
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: saaremaa
Autod: MetsaNiva
Kontakt:

#5

Postitus Postitas motamees » 18 Sept 2005 13:14

Algselt postitas: mks113
Et kas niva kast sobib 05-le 1:1 ?
Aitäh!

Sobib.
Vaja tiba nipitada kanduri padja juures ja spidoka väljavõtu mehhanism paigaldada.

Ardi Soovik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 837
Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
Asukoht: Raplamaa
Autod: LADAd ca 60tk+1
Kontakt:

#6

Postitus Postitas Ardi Soovik » 18 Sept 2005 21:22

Niva käigukasti korral nipitada peale spido pole midagi.Käigukasti padi ja tala tuleb uuema tüübi kastil enivei 5-se oma panna va. vanema tüübi viiene(neid Nivadel pole) kast millel käib neljase kasti padi.Tala võib jääda ka neljase oma,kuid tuleks siis pikemad poldid ja seibed vahele panna.
Fiat 133 käigukastid ladale ei sobi kuna mootor ja k.kast asuvad taga,tegemist sapaka analoogiga.
Olen pannud kümnekonnale Ladale Fiat 131 5k.kaste,kuid hetkel napib stuffi lada komplektsuse jaoks.Tegemist väga vastupidavate kastidega.
Suht lihtsalt on asetatav Fiat 125 e.FSO e.Polonezi 5-ne kast.
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.

Kasutaja avatar
zajetz
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1050
Liitunud: 14 Nov 2002 15:31
Asukoht: Tallinn, Nõmme(Pääsküla)
Autod: 4x 2101x ; 626 ; Grand c-max

#7

Postitus Postitas zajetz » 19 Sept 2005 00:19

ma siis lootsin kah panna enda lada mootori otsa ajutiselt fiati 5k kast aga ainuke takistus oli see et õlirõhu andur jääb starterile ette (fiatil starter vasakul) , muidugi tunnel mul juba enne suuremaks lõigatud :D

Ardi Soovik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 837
Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
Asukoht: Raplamaa
Autod: LADAd ca 60tk+1
Kontakt:

#8

Postitus Postitas Ardi Soovik » 19 Sept 2005 07:50

Vot selles vasakus starteris ongi point.Vanematel Fiat 131-l oli starter paremal,kuid käigukastid olid neljased.Siis kompunnisingi kahest kastist ladale sobiva.Kuid hetkel pole enam neid parempoolse starteriga kodasid,5-k käigukaste mõned on.
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.

Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.

mess
Ladaklubi Liige
Postitusi: 845
Liitunud: 22 Apr 2002 11:45
Asukoht: Tartu
Autod: '95 Audi A6
Kontakt:

#9

Postitus Postitas mess » 19 Sept 2005 09:06

Algselt postitas: zajetz
... see et õlu rõhu andur ...


sorry OT pärast aga kas fiati mootorid käivad juba õllega või? :yllatunud :D
Kas kerenumbri ümber saab auto ehitada?

ladacruiser
Suletud kasutaja
Postitusi: 42
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

#10

Postitus Postitas ladacruiser » 19 Sept 2005 21:06

Algselt postitas: mess
Algselt postitas: zajetz
... see et õlu rõhu andur ...


sorry OT pärast aga kas fiati mootorid käivad juba õllega või? :yllatunud :D



no on tähenärija :P

Kasutaja avatar
zajetz
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1050
Liitunud: 14 Nov 2002 15:31
Asukoht: Tallinn, Nõmme(Pääsküla)
Autod: 4x 2101x ; 626 ; Grand c-max

#11

Postitus Postitas zajetz » 20 Sept 2005 08:55

ei ei ega fiatil siis andur ette ei jää ladal ikka :P . Ok mess viga on parandatud :D

skahar
Suletud kasutaja
Postitusi: 348
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

#12

Postitus Postitas skahar » 20 Sept 2005 09:21

Algselt postitas: zajetz
ei ei ega fiatil siis andur ette ei jää ladal ikka :P . Ok mess viga on parandatud :D


mis siis nendel lada viiestel ikka nii häda on, et fiat peab olema....

viiest ei maksa lihtsalt koormata, hea õli sisse ja ok ongi!

paidevei, mis maksab ütleme uus k.kast!? ladale...
kui annab üldse kuskilt osta!

doris
Postitusi: 588
Liitunud: 18 Nov 2003 14:51
Asukoht: Nõmme
Autod: 2105, 21083
Kontakt:

#13

Postitus Postitas doris » 20 Sept 2005 09:27

UUs neljane kast on mingi 4000 ja viiene 6500
Roolin nii kuis jaksan

Ardi Soovik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 837
Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
Asukoht: Raplamaa
Autod: LADAd ca 60tk+1
Kontakt:

#14

Postitus Postitas Ardi Soovik » 20 Sept 2005 20:11

Vene viiestel on häda.Tehase poolt pandud viletsa kvaliteediga laagrid.Samuti kannavad sünkronisaatorid hammastel vaid 2-5mm ja kui nüüd üldise kulumise tõttu tekivad lõtkud,siis väheneb kandmine kriitilise piirini kustmaalt hakkab juba käike välja loopima.Samuti puudub uuematel (al.2000a) 5k.kastidel peavõlli otsas stopperseib,mistõttu otsamutter kipub lahti tulema.
Sama sisuga on põhimõtteliselt ka Fiat 125 kast.
Sootuks erinev on Fiat 131 kast.
Vene viiest olen poes müügil näinud 7000kr eest.
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.

Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.

skahar
Suletud kasutaja
Postitusi: 348
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

#15

Postitus Postitas skahar » 20 Sept 2005 20:50

Algselt postitas: Ardi Soovik
Vene viiestel on häda.Tehase poolt pandud viletsa kvaliteediga laagrid.Samuti kannavad sünkronisaatorid hammastel vaid 2-5mm ja kui nüüd üldise kulumise tõttu tekivad lõtkud,siis väheneb kandmine kriitilise piirini kustmaalt hakkab juba käike välja loopima.Samuti puudub uuematel (al.2000a) 5k.kastidel peavõlli otsas stopperseib,mistõttu otsamutter kipub lahti tulema.
Sama sisuga on põhimõtteliselt ka Fiat 125 kast.
Sootuks erinev on Fiat 131 kast.
Vene viiest olen poes müügil näinud 7000kr eest.



mnjah... aga reaalselt, mitme tuhande km järel hakkab välja loopima?

doris
Postitusi: 588
Liitunud: 18 Nov 2003 14:51
Asukoht: Nõmme
Autod: 2105, 21083
Kontakt:

#16

Postitus Postitas doris » 21 Sept 2005 10:30

uurige motamehe teemast mida tema oma 5k kastiga tegi ja kuidas ;)
Roolin nii kuis jaksan

Kasutaja avatar
Viin
Foorumi kasutaja
Postitusi: 742
Liitunud: 22 Aug 2008 21:35
Asukoht: Pärnumaa/Tallinn
Autod: BA3 2105 & Riva Junior
Kontakt:

Re: VAZ 21011 (5-ne käigukast)

#17

Postitus Postitas Viin » 01 Juul 2018 22:58

Kuidas saab Niva viiese kastile spidomeetri väljavõtte, et tagaveolisel kasutada?

Pilt

Pilt

E: Paar analoogset teemat leidsin veel.
viewtopic.php?t=7523
viewtopic.php?t=1782

Kasutaja avatar
Hulkur
Foorumi kasutaja
Postitusi: 619
Liitunud: 14 Juun 2006 11:43
Asukoht: V-Maarja Vald
Autod: Uaz,Gaz ja Lada + Lugematul hulgal läänekaid.
Kontakt:

Re: VAZ 21011 (5-ne käigukast)

#18

Postitus Postitas Hulkur » 02 Juul 2018 19:58

Võtad selle tagumise korpuse maha. Ja seestpoolt lööd selle pimeda korgi välja... Teine varjant puurid korgile augu ja üritad seda välja urgitseda.. Viimase varjandiga võid seda kesta vigastada ja siis hakkab pärast leemendama.

Kasutaja avatar
zajetz
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1050
Liitunud: 14 Nov 2002 15:31
Asukoht: Tallinn, Nõmme(Pääsküla)
Autod: 4x 2101x ; 626 ; Grand c-max

Re: VAZ 21011 (5-ne käigukast)

#19

Postitus Postitas zajetz » 04 Juul 2018 08:27

Kahtlen kas kasti väljund võllil on hambad olemas. Vb tuleb kasti tagumine kaas nagunii maha võtta ja sinna ka hammakas sisse panna.

Kasutaja avatar
Viin
Foorumi kasutaja
Postitusi: 742
Liitunud: 22 Aug 2008 21:35
Asukoht: Pärnumaa/Tallinn
Autod: BA3 2105 & Riva Junior
Kontakt:

Re: VAZ 21011 (5-ne käigukast)

#20

Postitus Postitas Viin » 04 Juul 2018 10:34

Lugu oligi lühike- mitte midagi sees polnud. Algul piilusin august lootes, et ei pea lahti võtma, kuid ei.
Motamehe teema õpetuste järgi sai kast lahti võetud ja neljase kasti seest vajalikud tükid Niva kasti pandud.
Suur tänu kasutajale Walter nõustamise eest.


Mine “Käigukast ja alusvanker”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: MSN [Bot] ja 3 külalist