Poolteljel võlli ja otsa vaheline lõtk
Poolteljel võlli ja otsa vaheline lõtk
-
ssr_oka
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 44
- Liitunud: 30 Sept 2004 21:35
- Asukoht: Tartu
- Autod: lada 1111 ja iz27151 ja alfa 156 ;)
Poolteljel võlli ja otsa vaheline lõtk
Kas on normaalne, et poolteljeotsa ja pooltelje võlli vahel on mingi lõtk? Sai ära vahetatud otsad ja nüüd logiseb see pooltelje ots võlli peal. Enne vahetamist ei proovinud ausaltöeldes, kas siis ka oli.
Elu ainult projektide kuhja all
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 3999
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Mõtled ikka vist pikilõtku....
Kunagi täheldasin samasugust asja bussi juures. Kui hästi mäletan ,siis oli see lõtk u. 1mm tuuris. Ei ole juhtunud siiani nende jubinatega midagi.
Asi siis selles ,et varuosavalmistajad teinud otsasisu tiba kitsama kui ette nähtud.
Normaalne see muidugi ei ole ,asi peaks ikka täpsem olema ,arvan.
Lõtku saaks vähendada võllile lisaseibi paigaldamisega käikukasti poole lisaks sellele stopperile mis takistab poolteljeotsal nuutidel liialt kasti poole minemast.
Hakkan täna käigukasti maha võtma ,eks siis võin täpsustada seda lõtku suurust.
Lisaks: ristilõtk lubamatu!
Nõu! Tuli meelde ,et on ju võimalik tellida ka lääne otsi. Vaja teada võlli otsa läbimõõtu ,nuutide arvu. Lisaks liigendi kõiki mõõte (pikkus ,tihendisse mineva osa läbimõõtu ;rummu mineva osa pikkust ,läbimõõtu ja nuutide arvu).
Sain sel teel bussile julk maad odavamad GLO firma otsad.
Täpsustus õhtul kl 23:05 Mingisugust lõtku pole!
Kunagi täheldasin samasugust asja bussi juures. Kui hästi mäletan ,siis oli see lõtk u. 1mm tuuris. Ei ole juhtunud siiani nende jubinatega midagi.
Asi siis selles ,et varuosavalmistajad teinud otsasisu tiba kitsama kui ette nähtud.
Normaalne see muidugi ei ole ,asi peaks ikka täpsem olema ,arvan.
Lõtku saaks vähendada võllile lisaseibi paigaldamisega käikukasti poole lisaks sellele stopperile mis takistab poolteljeotsal nuutidel liialt kasti poole minemast.
Hakkan täna käigukasti maha võtma ,eks siis võin täpsustada seda lõtku suurust.
Lisaks: ristilõtk lubamatu!
Nõu! Tuli meelde ,et on ju võimalik tellida ka lääne otsi. Vaja teada võlli otsa läbimõõtu ,nuutide arvu. Lisaks liigendi kõiki mõõte (pikkus ,tihendisse mineva osa läbimõõtu ;rummu mineva osa pikkust ,läbimõõtu ja nuutide arvu).
Sain sel teel bussile julk maad odavamad GLO firma otsad.
Täpsustus õhtul kl 23:05 Mingisugust lõtku pole!
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 3999
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Võlli kulumist näeb silmaga väga hästi.
Kahtlustan ,et kui nüüd võllil erilisi kulumise märke pole ,siis igaks juhuks kontrolli uute otste päritolumaad.
Kunagi sai tellitud rem.saaled Fordi R4 aastast '60millegagi diiselmootorile. Kõik ilus-kena ,vänt lihvitud mootori kasutamise paberite järgi rem.mõõtu ,käis ilusti ringi ,OK.
Läksime siis metsa tööle ja temperatuuri tõustes hakkas kinni kiiluma. Mitu korda selline jama ja lõpuks peale pikki uurimisi-küsimusi selgus ,et tellitud saaled tulid tollmõõdus ,mis õige tiba väiksema raadiusega (meetermõõdustikes sajandikega tegemist) võllile mõeldud.
Fucking inglased
Kahtlustan ,et kui nüüd võllil erilisi kulumise märke pole ,siis igaks juhuks kontrolli uute otste päritolumaad.
Kunagi sai tellitud rem.saaled Fordi R4 aastast '60millegagi diiselmootorile. Kõik ilus-kena ,vänt lihvitud mootori kasutamise paberite järgi rem.mõõtu ,käis ilusti ringi ,OK.
Läksime siis metsa tööle ja temperatuuri tõustes hakkas kinni kiiluma. Mitu korda selline jama ja lõpuks peale pikki uurimisi-küsimusi selgus ,et tellitud saaled tulid tollmõõdus ,mis õige tiba väiksema raadiusega (meetermõõdustikes sajandikega tegemist) võllile mõeldud.
Fucking inglased