1. leht 1-st

õõtshoob

Postitatud: 01 Juun 2005 14:25
Postitas kvaida
sooviks teada, et kuidas vahetada alumist õõtshooba, kui pole enne seda teinud.

Postitatud: 01 Juun 2005 17:01
Postitas Kristo
Esmalt pead kõik muud asjad ka ära võtma: käändtelg (või kuidas ta täpne nimetus on), ülemine õõtshoob, amort ja vedru. Alles siis saad alumise õõtshoova ära vahetada.

Postitatud: 01 Juun 2005 18:42
Postitas kvaida
Ma olen seda vaanud küll, ja mulle endale tundus see suht lihtsalt kinnitatuna. Aga ma igaksjuhuks küsisin, kuna mulle täna üks tüüp ütles et seal mingit tõmmitsat vaja ja üldse suht keerukas tegevus.

Postitatud: 01 Juun 2005 18:52
Postitas GTA
kui auto on vana, manitsen kõiki polte ja mutreid MÕISTUSEGA lahti keerama. st, paar päeva enne plaanitud remonti mutrid rooste-eemaldiga üle teha ja vaikselt, soovitatavalt lühikese varrega padrunvõtmega lahti keerata, et midagi puruks ei keeraks. endal keerasin alumise õõtsa äravõtmisel puruks 2 amordikinnituse polti (stabikavarda kinnitused oleksin ka äärepealt lõhkunud), ja need tuli relakaga välja lõigata, uued panna, keevitada jne. jama kui palju puhtalt oma lolluse ja ettevaatamatuse tõttu. eriti hull on lugu poltidega, mille keere on kere sees. kui mõne sellise lõhute, on juba lugu hullem, remont võib venida üsna pikaks.

Postitatud: 01 Juun 2005 22:58
Postitas aadu
Kui enne pole teinud siis ole ettevaatlik. Vedru võib ootamatult lahti pääsedes palju pahandust teha.
See ei ole naljaasi. Kutsu parem oskaja appi või lase vahetada.

Postitatud: 08 Juun 2005 23:07
Postitas kriisa
Tõmmitsat on jah vaja. Ma ostsin selle hiljuti, maksis 40 krooni.

Postitatud: 09 Juun 2005 15:23
Postitas trim
amordi saab kokku ka keermelatiga .. kaks plaati ja mutrit ...

Postitatud: 09 Juun 2005 22:49
Postitas pingvin
mõeldud ilmselt vedrut, selle saab kokku keermelatiga küll aga üks plaat kuskil alumiste keerdude vahele ja mutter alla ja teine ots amordi august läbi , mutter peale. alumisest mutrist keerad kokku. see on minu ettekujutus asjast.

Postitatud: 09 Juun 2005 22:52
Postitas Raxo
Algselt postitas: Kristo
Esmalt pead kõik muud asjad ka ära võtma: käändtelg (või kuidas ta täpne nimetus on), ülemine õõtshoob, amort ja vedru. Alles siis saad alumise õõtshoova ära vahetada.
Miks peab ülemise õõtshoova ära võtma? :puzzled

Postitatud: 10 Juun 2005 09:20
Postitas arvi100
Ega sa ei peagi ülemist ära võtma.Aga kui juba vahetuseks läks,siis vaheta
juba ülemise õõtshoova puksid ka ära.Omal ka lihtsam,üks tegemine.Paned
alumise uue,jätad ülemise vana siis millalgi ikkagi kakud kogu mängu uuesti
lahti et ülemist õõtshooba vahetada.
Kui amordikinnitus mutrid ei taha lahti tulla siis löö meisliga mutri küljepeale
tugev sälk ja poldid jäävad terveks.Mutri paned uue.Sama kehtib stabilisaatorvarda kinnituste kohta mis on alumise õõtas küljes.

Postitatud: 23 Aug 2006 23:22
Postitas virus
kuidas alumine õõts küljest ära tuleb endal juba kõik lahti vedru küljest ära amort ka lahti ja kõik mutikad ka ära keeratud puksijuurest ja ka seest 2 tükki aga ära ei tule ie võta mõistus lahti kuidas se ära peaks tulema sealt aidake vaja panna alumine õõts uus kuna läks sarniiri juurest pooleks

Postitatud: 23 Aug 2006 23:42
Postitas logman
Teema puhtuse huvides sai postituse algust vähe silutud. /Logman (http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=11043)


Tont sind võtaks! Kas kirjavahemärkidest ja lauseehituset kah kunagi midagi kuulnud oled? Mitmendasse klassi lähed kaheksa päeva pärast?

Na tebe kartinu ,skazotshnik!
Punasega joonitud mutrid lahti ja õõts käes. Maas harutad edasi ,kui uuel õõtsal pukse ja seda pikka polti pole ,mis puksidest läbi käib ning asi vask.
Järgmine mure on kindlasti reguleerseibidega ,et mis ja kuidas ja .... Paluks ilma halata! Sillastend aitab kõige paremini ,kui tahad asja õigesti jooksma saada.
Põllurallikale on savi. Võid rehve kah vahetada ja muskel kasvab roolitaga.Pilt

Probleem õõtshoova puksidega.

Postitatud: 17 Dets 2006 16:06
Postitas pedrox
Nimelt sai nii ülemised kui alumised õõtsad ära kistud, et pukse vahetada. Aga pärast uute sissepanekut, õõtsade kinnitamist ning mõningast sõitmist ilmes, et mõtlemal pool ei ole nagu puksid õõtsa sees ikkagi. Ühel pool puks liigub õõtsa sees kuigi poldiga sai väga võimsalt kinni tõmmatud ja asi koliseb sõites. Teiselt poolt on nagu puksid välja tulemas õõtsast (puksi ääre ja õõtsa vahe juba mingi 10 mm) aga asi on kinni ja ei kolise sõites. Vand puksid olid ilusti õõtsas.
Probleem ongi selles et ei saa nagu aru mis viga.

Postitatud: 17 Dets 2006 16:17
Postitas Jonx
et ikka ülesse läxid ülemise õõtsa puksid ja alla alumise omad? Või panid alla ka ülemise õõtsa omad. Ülemised puxid on väiksemad kui alumised ja sealt võib see viga tulla. Hetkel ei oska nagu midagi muud pakkuda

Postitatud: 17 Dets 2006 16:23
Postitas pedrox
Ülemise ja alumise õõtsa puksid on erinevad küll (ülemised väiksemad ja metallil on sellised sälgud nagu sees) ja õiged asjad läksid õigete kohtade peale. Selline tunne, et nagu ülemise õõtsa puksiavad oleks suuremad tiba. Et ei tõmba puksi vastu õõtsa kinni. Õõts liigub natuke edasi tagasi (auto nina ja taga osa suunas).

Õõtsad nagu ka kõverad ei tundu.
Kas lahendus oleks poodi minna ja uuet ülemised õõtsad koos puksidega muretseda?