5. leht 19-st

Postitatud: 05 Jaan 2004 23:21
Postitas motamees
Laager kindlasti parem. Kundedel on ka selliseid vigu olnud- mootor sureb ristmikul välja. Vaatan/kontrollin kõik üle töötab kenasti. Läksin proovisõidule sureb välja. Lõpuks selgus et mootor tühikäigul ei jaksa grafiitseibi takistust üle elada. Ristmikul ju alati sidur all. Panin tühikäigu veitsa suuremaks ja OK.

Postitatud: 11 Jaan 2004 20:01
Postitas kopec
sidurikahvli vabakäik peab kirjanduse andmetel olema 5-6 mm.endal tegin sidurikarteri alaossa kaanega ava,sealt hea näha,mis toimub.korra läks ka sidurikahvel pooleks.saigi sealtkaudu vahetatud.muidu oleks pidanud kasti veel maha võtma ja jama oleks olnud rohkem.

probleem siduriga

Postitatud: 01 Mai 2004 12:22
Postitas burner
Nimelt siis probleem selline, et siduri peasilindel lakkas töötamast. panin uue. aga nüüd selline asi, et õli ei taha kuidagi alla jõuda. kas sellel alumisel silindril(mis kahvlit lükkab) peab olema selline kuuliga "nippel", kust see õhku sisse ei lase, aga välja laseb(õhutamisel). milles on probleem? ehk keegi oskab aidata?

Postitatud: 01 Mai 2004 12:45
Postitas Laada
Töösilindril on õhutusnippel nagu ikka. Kõige tõhusam oleks õhutada samamoodi kui pidureidki, kuid sidurist olen saanud siiamaani ka lihtsalt vaheldumisi pumbates ja niplit lahti päästes õhu välja.

Postitatud: 01 Mai 2004 13:12
Postitas burner
laada, äkki räägiksid asjast täpsemini. tegelikult ei usu ka, et sellest erilist abi on, sest arvan, et see nippel peab seal töökorras olema. kui keegi seest vajutab ja kapti alt kuulata, siis kuuleb küll, kuidas õhu välja lükkab, aga kui pedaali üles lased, siis tõmbab õhu sisse tagasi. mul oli neid nippleid 3 tükki. proovisin, aga ei midagi

Postitatud: 01 Mai 2004 13:21
Postitas Laada
Algselt postitas: burner
laada, äkki räägiksid asjast täpsemini. tegelikult ei usu ka, et sellest erilist abi on, sest arvan, et see nippel peab seal töökorras olema. kui keegi seest vajutab ja kapti alt kuulata, siis kuuleb küll, kuidas õhu välja lükkab, aga kui pedaali üles lased, siis tõmbab õhu sisse tagasi. mul oli neid nippleid 3 tükki. proovisin, aga ei midagi
Nippel laseb pedaali üles tõstes loomulikult õhu sisse tagasi. Õhu peaks tegelikult välja laskma siis kui pedaal all on. Ma ei tea kui kapriisselt ladal see õhk sidurist välja tuleb kuid oma masinal sain küll üksi väga edukalt hakkama. Pumpasin mingi aja sidurit, (kuna pedaal algul ise üles ei tule siis tuleb käsitsi üles tõmmata) siis keerasin korraks nipli lahti jne mõned korrad. Üldiselt minu kogemuste põhjal ronib sidurisüsteemist enamasti õhk päris edukalt ka ise välja. St, et kui sidur natuke juba toimib siis on vähemalt minul piisanud ainult pedaali pumpamisest.

Postitatud: 01 Mai 2004 20:37
Postitas motamees
Algselt postitas: burner
kuuleb küll, kuidas õhu välja lükkab, aga kui pedaali üles lased, siis tõmbab õhu sisse tagasi.
Enne pedaali lahtilaskmist tuleb nippel kinni keerata. Vajutades jälle lahti ja kohe kinni.
Siduri süsteem ei ole õhutamise suhtes kapriisne.

Postitatud: 02 Mai 2004 11:37
Postitas burner
no, ma sõbraga nii tegingi, nagu motamees ütles. ei saa lihtsalt õli alla. tee mis tahad. ja muidugi puhastasin ma ennem kõik voolikud ja torud ära!

Postitatud: 02 Mai 2004 12:28
Postitas motamees
Siis on sul siduripedaal valesti reguleeritud.Peasilindri kolb peab niipalju tagasi minema et avaneb seal sees väike pealevoolu/tagasivoolu auk. Siduripedaali ja peasilindri vahel peab olema väike lõtk.

Postitatud: 04 Mai 2004 12:10
Postitas Laurimetall
Pump võib kah läbi olla. Üks sõber pani oma 02 le toiduõli sidurisse. Ma ei tea ,mis seal juhtus ,kuid peale külmasid ilmasid sidur ei töödanud. Peale uurimist ei õnnestunud kuidagi õli liikuma saada tulemus see ,et vahetasime siduri pumba ära.

Sidur va vigur

Postitatud: 03 Juun 2004 19:51
Postitas rockenroll
Mul selline probleem et kui mootor töötab siis ei ole võimalik käiku hästi vahetada, nimelt sidur ei lahuta, aga kui auto seisab siis vaheta käike nii palju kui süda lustib. :regan

Postitatud: 03 Juun 2004 19:56
Postitas Laurix
kui auto seisab, siis vahetad ka ilma sidurita käike niipalju kui tahad, kui sidur korralikult ei lahuta ja pedaal normilt toimib, siis probleem ketta või korviga!

Postitatud: 03 Juun 2004 20:09
Postitas effekt
ma arvan rohkem, et viga siduri töösilindris. kui ketas läbi on siis peaks saama ikka käike vahetada. ostsime just rakverest niva (paar nädalat tagasi) ja seal oli ka, et mootori töötades käik ei läinud sisse. sõitsime linna piirile ja ostsime uue töösilindri (120.- eeki) 15 minutit auto all ja sõitsimegi omal jalal minema.

Postitatud: 03 Juun 2004 21:13
Postitas GTA
kontrolli põhja alt, kas siduri reguleerimismutter on põhja reguleeritud. kui on siis võib olla ka et sidur on viimase vindi peale kulunud ja ükskord lendab selle ragistamise peale rõõmsalt laiali:(

Postitatud: 03 Juun 2004 22:08
Postitas Laurimetall
vaata ,kas sidur on korralikult õhutatud,siis vaata ,kas see reguleeritav pulk siduri kahvli ja silindri vahel on ikka olemas . peab olema mitte kinni ja hästi natuke loksuma ,kui see on korras ,siis asi sidurikorvis arvatavasti

Küsimus siduri valdkonnast.

Postitatud: 03 Juun 2004 23:00
Postitas burner
Kuidas saada aru, et sidurikettad vms on kulunud? ja kas see ka halba teeb, kui siduri lamell väikese nurga all on(läks mootorit maha võttes)?

Postitatud: 04 Juun 2004 11:23
Postitas Laada
Tavasõiduautol on reeglina üks siduriketas. Kui see on liigselt kulunud siis hakkab sidur libisema. Testida on kõige lihtsam neljanda (viienda/kuuenda) käiguga sõites sidur alla vajutada ja järsku lahti lasta. Korras siduriga haagib järsku. Lisaks kettale võib ka korv väsida. Kahjustatud lamell ei ole mitte hea, kuid kui vedrus pragusid pole ja sidur normaalselt töötab ei ole põhjust muretsemiseks.

Postitatud: 04 Juun 2004 13:45
Postitas motamees
Siduriketta seisukorda saab hinnata ka kahvli reguleermutri asukoha järgi. Kui enam eriti sidurit maha keerata (reguleerpoldi keerme osa pikalt väljas tahapoole) ei anna hakkab ketta ressurss lõppema.

Postitatud: 05 Juun 2004 10:09
Postitas kopec
sidurikahvli vabakäik peab olema kahvli otsast mõõdetuna 5-6 mm

K: sidur

Postitatud: 07 Juun 2004 18:49
Postitas sass85
mis jurakas se seal sidurikorvi kyljes on ,mul jäi se käigukasti maha võttes võlli taha kinni ja vist painutas ära.
on se halb?
ma mõtlen seda rõngast mis on kolme jalaga seal siduri korvi kyljes....
mossel seda nagu polnud lihtsalt survelaaged ja sidurikorv,milleks se hea on............:P