17. leht 19-st

Postitatud: 29 Nov 2012 23:22
Postitas Martin17
silinder kinni jah , alt ei liigu midagi , saab selle ilma käigukasti alt ära võtmiseta äravahetada ? mul uus olemas

Postitatud: 30 Juun 2013 22:38
Postitas Janzu
Selline probleem, et sai soetatud pikalt(umbes 6aastat) seisnud 06.Siduripedaal ei liigu alla ja kui mootor töötab, siis võib töötamise ajal lülitada ükskõik mis käigu, aga ei mingit raginat.Teemat lugedes sain aru, et mul oleks siis juskui 2 viga, korv, kui ka peasilinder? Või kuidas alustada????

Postitatud: 30 Juun 2013 22:48
Postitas ando
Kas sidurivedeliku anumas on vedelikku? Kõigepealt katsu ära õhutada sidur, võimalik, et aeg on ära joonud kogu vedeliku süsteemist ning sidur on lahutunud asendisse kinni jäänud. Kõigepealt proovi saada liikuma töösilinder, kohe pole mõtet korvi kallale minna. Kui survet ei teki, siis peapump või töösilinder otsa saanud. Sellisel juhul otsi nähtavaid lekkeid.

Postitatud: 01 Juul 2013 12:26
Postitas Janzu
vedelik täiesti normis, aga kui n.ö sidur kinni, siis pedaal peaks ikka normaalselt liikuma:puzzled

Postitatud: 11 Okt 2013 23:00
Postitas sõiduk
Tere, asi selles, et auto paar aastat seisnud, nüüd siduripedaal põhjas.Üles tuleb hoob tõmmates, sidur koguaeg aktiveeritud.saab käike sisse mootoritöötades panna, aga üles tagasi pedaal ei tule.Milles võiks viga olla?

Postitatud: 11 Okt 2013 23:18
Postitas Walter
Siduri töö silindri kolb roostes sees kinni. Kas vahetad uue vastu või puhastad tööpinnad ja loodad et jääb pidama

Postitatud: 12 Okt 2013 14:29
Postitas sõiduk
Tänud, sain korda.Nüüd aga tuli välja, et sidur nii libiseb, et autoga 30 km/h maximum kiirus.Arvatavasti tuleb ketas ka vahetada..

Postitatud: 12 Okt 2013 21:40
Postitas Walter
kas siduri vaba käik on piisav ja kas sidur on õigele kõrgusele regullitud. Kui need paigas, siis sidurit vahetama

Postitatud: 25 Veebr 2014 21:38
Postitas sõiduk
Kuidas saada maha siduri survelaager?

Postitatud: 25 Veebr 2014 21:47
Postitas botzor
K.kast alt ära, survelaager võlli pealt maha, uus asemele ja kokku.

Postitatud: 26 Veebr 2014 10:15
Postitas sõiduk
Ok, seal mingit nippi pole? Asi selles, et peagi tuleb siduriketas vahetada(ls 88000, suht läbi juba), aga kuna ma varem nii suurt tööd teinud pole siis äkki keegi seletaks mulle nn step-by step mis järjekorras tuleb lahti võtta kogu majandus. Plaan on lükata auto küljepeale(üksi teen, lihtsam kui kanalil)

Postitatud: 17 Mär 2014 13:41
Postitas sõiduk
Vaatan et keegi vastata ei viitsi, keeran siis lambikas järjekorras alt ära. :(

Postitatud: 17 Mär 2014 14:40
Postitas olaaf
Käigukasti ja siduri vahetusest on juttu küll olnud foorumis!

Kardaan alt, sumpa alt, püksid eest ära, starter lahti, salongist käigukang minema käigukangi ümbert plastikvõru ära, spidotross ja tagurpidi tule juhtmed lahti, siduri töösilinder ära, siduri koja ees oleva kaitsepleki 4*6 polti ära, 4 suurt polti lahti, kastipadi lahti ja käes ta ongi..
hea oleks 3 käik sisse panna ja kui sul originaal vaip on siis puuklotsiga tõstad selle kõrgemale - muidu ei kipu kast välja mahtuma..

Kasti ära võttes proovi kasti võimalikult kaua tahapoole liigutada, muidu lõhud sidurivõlliga sidurikorvi suundplaadi ära (kui on vana malli korviga tegu)

Lisaks sellele pane lauajupp radika ja mootori otsakaane vahele püsti - kui kasti otsast ära võtad ja padjad vedelad keerab mootor ennast kopsti vastu radikat..

Postitatud: 17 Mär 2014 16:38
Postitas sõiduk
Jah, on olnud juttu küll kuid parem üks tervik õpetus kui tükkidest midagi kokku panna.

Kuna autol on originaalketas ja see suht läbi siis ostsin uue korvi ka. Kas starter oleks parem mootoriruumist või autoalt maha võtta? Kummale küljele auto lükata, paremal küljel valgub õli karpasse vist?

Postitatud: 17 Mär 2014 16:45
Postitas Walter
Starterit ei pea maha võtma, keerad ainult 1 poldi mootoriruumist ja 2 alt poolt. (Aku klemmi vüid ka maha võtta muidu lased starteri juhtme massi. Kui auto külili keerad siis keera karburaatori poole.

Postitatud: 30 Apr 2014 10:27
Postitas penzio
Seda siin juba palju jahutud aga no ei vaju see siduri õli kuidagi alla töösilindrisse :regan

Sai vahetatud siduri silinder ja siis toru mis ühendub töösilindri vooliku otsa. Töösilindri õhutus nippel on avatud ja tule sealt peale pikka pumpamist midagi. Natuke õhumulle tuli aga see õli kogus mis topsikust kadunud on ikka väga väike.

Postitatud: 30 Apr 2014 11:46
Postitas apsu
Nippel lahti, pedaal alla, nippel kinni, pedaal üles. Kui nipli lahti teed ja niisama pumpama kukud, on see tühi töö...

Postitatud: 30 Apr 2014 17:30
Postitas sõiduk
Sai vahetatud siis ketas ja nüüd kui õhutama hakkasin jäi peale esimest niplikeeramist siduripedaal põhja, nüüd käib tühja ja jääb alla, õhku süsteemis pole, panin uue töösilindri, ikka sama jama.Kolvid liiguvad ilusti st. õhutada saab.Mida nüüd teha, peasilinder?

Postitatud: 30 Apr 2014 17:38
Postitas Walter
 
sõiduk kirjutas:Sai vahetatud siis ketas ja nüüd kui õhutama hakkasin jäi peale esimest niplikeeramist siduripedaal põhja, nüüd käib tühja ja jääb alla, õhku süsteemis pole, panin uue töösilindri, ikka sama jama.Kolvid liiguvad ilusti st. õhutada saab.Mida nüüd teha, peasilinder?
Korduvad probleemid. Lükka siduri kahvel eemale(lahuta sidur nt. heebliga) samal ajal õhuta sidurit, siis pääseb õli töösilindrisse.

Postitatud: 30 Apr 2014 21:51
Postitas sõiduk
Nii, sain siduri edukalt toimima, suur tänu vastanutele!