Probleemid SIDURIGA (vahetus, vea sümptomid jne.)

Probleemid SIDURIGA (vahetus, vea sümptomid jne.)

Käigukasti, vedrustuse, pidurite ja veermikuga seonduv
Kasutaja avatar
apsu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 672
Liitunud: 15 Sept 2008 21:12
Asukoht: Võru
Autod: VAZ 2104
Kontakt:

#281

Postitus Postitas apsu » 26 Mai 2011 01:09

mina sain kasti ilusti õli sisse selle lontpudeliga. See lihtsalt säästuvariant õlipritsist
Võidusõit on nagu seks, kõik mehed arvavad, et nad on selles hirmus osavad

Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1733
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

#282

Postitus Postitas PuZuP » 26 Mai 2011 01:27

Jah, kasti sisse saabki. Küsimus on selles, et palju raisku läheb. Liitrisest londistest jääb kuskil viiendik lõppkokkuvõttes ikkagi pudelisse kui teda on vaja altpoolt ülesse suruda. Süsteem iseenesest toimib, aga lihtsalt seda plastipakendit sa ei suuda kokku rullida, et kõike õli kätte saada. Õige tööriista puudumisel ajab samas asja ära.
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt

kristjan02
Foorumi kasutaja
Postitusi: 7
Liitunud: 04 Juun 2011 18:38

#283

Postitus Postitas kristjan02 » 04 Juun 2011 19:01

Oskab keegi õelda, mis on viga, mootor töötab, ja ilma siduri muljumiseta saab kõik käigud sisse lükata. Siduripedaal on töökorras, silinder liigub nagu peab. Siduripedaal on raskemaks muutunud.

Kasutaja avatar
apsu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 672
Liitunud: 15 Sept 2008 21:12
Asukoht: Võru
Autod: VAZ 2104
Kontakt:

#284

Postitus Postitas apsu » 04 Juun 2011 22:23

kas pärast käigu sisse lülitamist auto vedama ka hakkab või ei?
Võidusõit on nagu seks, kõik mehed arvavad, et nad on selles hirmus osavad

kristjan02
Foorumi kasutaja
Postitusi: 7
Liitunud: 04 Juun 2011 18:38

#285

Postitus Postitas kristjan02 » 05 Juun 2011 01:13

Ise kahtlustan et siduri ketas lasiti laiali. Kuigi uus ketas sai alles nädal tagasi alla pandud:mad:

lada
Foorumi kasutaja
Postitusi: 496
Liitunud: 24 Veebr 2008 20:23
Asukoht: Tallinn
Autod: 2106 T

#286

Postitus Postitas lada » 26 Aug 2011 21:40

Mõni aeg tagasi vahetasin ära siduri töösilindri ning peale vahetust tundus kõik korras, nüüd aga peab pedaali vastu põrandat suruma, et käik ilma raginata sisse läheks ja kui pedaali üles hakata laskma siis tahab kohe järgi võtta, nagu on-off sidur oleks:P..libistades käib undav hääl ja pedaal vibrab ka natuke. Ehk keegi on sarnase olukorraga kokku puutunud ja oskab midagi öelda.

Edel
Foorumi kasutaja
Postitusi: 421
Liitunud: 28 Dets 2007 22:28
Asukoht: Jüri
Autod: VAZ-21061`84, VAZ-2102`74, Moskvits-2140`81, Honda Civic 1,4` 97
Kontakt:

#287

Postitus Postitas Edel » 26 Aug 2011 22:24

 
lada kirjutas:Mõni aeg tagasi vahetasin ära siduri töösilindri ning peale vahetust tundus kõik korras, nüüd aga peab pedaali vastu põrandat suruma, et käik ilma raginata sisse läheks ja kui pedaali üles hakata laskma siis tahab kohe järgi võtta, nagu on-off sidur oleks:P..libistades käib undav hääl ja pedaal vibrab ka natuke. Ehk keegi on sarnase olukorraga kokku puutunud ja oskab midagi öelda.

Siduri ajamis kas on õhk sees või vaja tõukurvarrast reguleerida.
Missugune undav hääl? Nagu tagurpidi käigu hääl? Omal ka hakkas algul peale sidurikorvi vahetust, libistades mingil koormusel sellist häält tegema aga nüüd pea paari kuu jooksul on see ära kadunud. Detailid erinevalt kulunud?
Minul on Ziguli, aga mis on sinul?

lada
Foorumi kasutaja
Postitusi: 496
Liitunud: 24 Veebr 2008 20:23
Asukoht: Tallinn
Autod: 2106 T

#288

Postitus Postitas lada » 26 Aug 2011 23:19

 
EdR kirjutas:Siduri ajamis kas on õhk sees või vaja tõukurvarrast reguleerida.
Missugune undav hääl? Nagu tagurpidi käigu hääl? Omal ka hakkas algul peale sidurikorvi vahetust, libistades mingil koormusel sellist häält tegema aga nüüd pea paari kuu jooksul on see ära kadunud. Detailid erinevalt kulunud?
Õhutatud juba korduvalt ja varras ka reguleeritud võimalikult pikaks, kui veel regullida siis kaoks vabakäik ära. Undav hääl on sarnane tagurpidi käigu häälele küll. Asi on selles, et muud ma puutunud pole peale siduri töösilindri..oleks siis ainult see et sidur võtab alt aga pluss see on-off seisund ja hääl mis libistades tuleb ei saa ju töösilindrist tingitud olla.

kriss-sten
Foorumi kasutaja
Postitusi: 205
Liitunud: 15 Aug 2011 14:36
Asukoht: Keila
Autod: lada 21063 85a

#289

Postitus Postitas kriss-sten » 29 Aug 2011 11:09

Kas k6ik vaz sidurikettad sobivad 1,6-le?
Probleem selles,et uus siduri ketas j22b korvis loksuma(on see normaalne)?
Ja millejaoks neid klambreid vaja on sidurikorvil>http://www.google.ee/imgres?q=vaz+sidurikorv&hl=et&gbv=2&tbm=isch&tbnid=McI_OvJliQp0lM:&imgrefurl=http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/64723897&docid=Q0_HBm-8wMwqOM&itg=1&w=720&h=540&ei=l0hbTu3UGpHssgaRzryWCw&zoom=1&iact=hc&vpx=724&vpy=89&dur=122&hovh=194&hovw=259&tx=144&ty=121&page=1&tbnh=130&tbnw=176&start=0&ndsp=20&ved=1t:429,r:4,s:0&biw=1024&bih=677

Loodan,et on arusaadav:P

MargusR
Foorumi kasutaja
Postitusi: 243
Liitunud: 20 Apr 2010 21:17
Asukoht: Rakvere
Autod: Subaru Forester 2009

#290

Postitus Postitas MargusR » 29 Aug 2011 20:32

1,5 ja 1,6 on laiem friktsoonkate kui kopika omal(s.t suurem hõõrdepind)Poes saad võrrelda.
Vene raud on lollikindel iga ilmaga.

kriss-sten
Foorumi kasutaja
Postitusi: 205
Liitunud: 15 Aug 2011 14:36
Asukoht: Keila
Autod: lada 21063 85a

#291

Postitus Postitas kriss-sten » 30 Aug 2011 07:58

Aga,kui panen kopika sidurikorvi ja ketta 1,6-le siis toimib?

MargusR
Foorumi kasutaja
Postitusi: 243
Liitunud: 20 Apr 2010 21:17
Asukoht: Rakvere
Autod: Subaru Forester 2009

#292

Postitus Postitas MargusR » 30 Aug 2011 19:06

Suurem pind johtub sellest,et suuremal mootoril on rohkem jõudu.Minu teada on korv ühine,aga ketas erinev.Aga võin ka eksida.Mina soovitan edaspidise vastupidavuse mõttes panna õige asi alla,sest ega insener midagi niisama välja ei areta kui seda vaja poleks.
Vene raud on lollikindel iga ilmaga.

siksumees
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1
Liitunud: 25 Sept 2011 18:41

probleem

#293

Postitus Postitas siksumees » 25 Sept 2011 18:44

selline jama et sõidu pealt kadusid käigud ära.
hakkasin teist käiku panema ja enam edasi ei liikunud. milles võib viga olla ?

Kasutaja avatar
reiner
Ladaklubi Liige
Postitusi: 2347
Liitunud: 12 Dets 2005 17:55
Asukoht: Keila
Autod: 6 x Lada

#294

Postitus Postitas reiner » 25 Sept 2011 19:16

Võta käigukast küljest ära, siis näed. Arvatavasti kas sidur ise või survelaager..
Lower your standards and you'll never be disappointed!

luups
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2
Liitunud: 26 Nov 2011 21:28

#295

Postitus Postitas luups » 26 Nov 2011 21:35

sai 06 täna vahetatud siduriketas ja korv. asjad koos tagasi, aga nüüd mootor kinni. vabaga veereb, käik sees sidur all veereb, 3 käiguga slepis võttis rattad ringi aga mitte mootorit ja 2 käiguga slepis võttis rattad blokki. mõistus koos, ehk oskab keegi nõu anda enne kui uuesti lahti kiskuma hakkab


ette tänades!

AloAerton
Foorumi kasutaja
Postitusi: 13
Liitunud: 17 Jaan 2011 19:48
Asukoht: Räpina,Tartu,Antsla

siduri pedaal

#296

Postitus Postitas AloAerton » 25 Dets 2011 19:18

Siduri pedaal oli kõveraks veidike vajunud,võtsin maha lasin suure vedru lahti ,tegin pedaali siregeks tagasi,siis avastasin krt kuidas mis jõuga ma saan selle suure vedru tagasi pedaali külge,(lada 2105)
Keegi annab nipi äkki kuidas vedru pedaali külge kergelt saada?

partyboy
Foorumi kasutaja
Postitusi: 7
Liitunud: 06 Sept 2010 21:24
Asukoht: Tallinn-Pärnu-Tallinn
Autod: VAZ 21051

mida teha?

#297

Postitus Postitas partyboy » 26 Dets 2011 21:37

Tere. auto siis 2105. ma olen sellega sõitnud juba 2 suve, aga viimasel suvel hakkas sidur jamama, e. käigud lähevad suure jõuga sisse. samas kui ma siduri natuke juba üles lasen, hakkab kohe vedama. pedaal on parajalt juba alla vajunud ja tagumine käik ei taha ka enam naljalt sisse minna. käis remondimehe juures ja too ütles et sidurikorv ja survelaager tuleb välja vahetada. kas see on ikkagi vajalik ja kus ma neid 05le leida võiks? oskab keegi mind aidata?

Kasutaja avatar
sansa
Ladaklubi Liige
Postitusi: 733
Liitunud: 30 Sept 2010 15:04
Asukoht: otepää
Autod: BA3 2101, 2105,21013, Viamobile

#298

Postitus Postitas sansa » 26 Dets 2011 21:39

Ketas kulund äkki.
Tagaveolistel sigullidel sobivad korvid ketas ja survelaager 1:1le. Survelaager vaheta siis ära kui häält teeb.
Kohapeal vajutad siduri alla. Kui hääl muutus siis vaja survelaager ka ära vahetada.
Žiguliga juba igav ei hakka.

partyboy
Foorumi kasutaja
Postitusi: 7
Liitunud: 06 Sept 2010 21:24
Asukoht: Tallinn-Pärnu-Tallinn
Autod: VAZ 21051

#299

Postitus Postitas partyboy » 26 Dets 2011 21:52

kle nii ta on, et kõrin on sees, seega tuleb vist mõlemad välja vahetada. tõsi ta on, et igav ei hakka ja nokitsemist on koguaeg :D
aga milliste mudelite omad mulle sobivad?? pean ma lähtuma ka sellest, et mul on 1,2 mootor või see ei mängi rolli, millise mootori siduri peale tahan panna?

Kasutaja avatar
sansa
Ladaklubi Liige
Postitusi: 733
Liitunud: 30 Sept 2010 15:04
Asukoht: otepää
Autod: BA3 2101, 2105,21013, Viamobile

#300

Postitus Postitas sansa » 26 Dets 2011 22:01

Minu teada sobivad kõikide mudelite omad 01-07.
To ei mängi rolli et 1.2.
Žiguliga juba igav ei hakka.


Mine “Käigukast ja alusvanker”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist